Alkaa olemaan voiton puolella olotila.
Sitä ollaan näköjään puhelimella jotain yöllä kirjoiteltu. :facepalm:
Printable View
Alkaa olemaan voiton puolella olotila.
Sitä ollaan näköjään puhelimella jotain yöllä kirjoiteltu. :facepalm:
No ei nyt mitään vakavaa kuitenkaan :laugh: Ihan mukava vaan ku on ees jotain säpinää tälläkin kuolevalla foorumilla :thumbup:
Ei ole vakavaa, annan siunaukseni.
Pientä kelailua saattaa aiheuttaa, jos on innostunut viestittelemään pikkutunneilla naispuolisille duunikavereille, eikä muista puoliakaan mitä on näpytellyt.
Grrppdddvf :cheers:...
Jatkakaa!
Kai sitä vois aloittaa :cheers:
Nyt rillutellaan [emoji16] tyttöskumppaa ja siideriä vielä kaapissa☺https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...365cd2a2a0.jpg
Jopa on hiljainen ilta täällä, siis normaaliakin hiljaisempi?? Kukaan ei edes musaa soita?? Laitan kohta Paranoidia pari tuntia putkeen :)
Nyt ei kerkiä. Pitäs pakata ku 26h päästä kohteessa.
Pitäs viel jaksaa uudet coilit vääntää huomenna ja ja.. vaikka mitä.
Eurojackpotissa voiton mahdollisuudet on jotain yhden suhde 90 miljoonaan...sama kuin viiking lotossa ihme lisänumeroineen. Lotossa hierman parempi eli jotain about 1 suhde 15 miljoonaan. Kenossa kymppitasolla yhden suhde 3 miljoonaan.
Naisia maailmassa 3.5 miljardia. Ei ihme,että todennäköisyys löytää se oikea on vaikemapaa kuin voittaa edellä mainituissa peleissä. Vittu.
LÄHIBUBIIN YHDELLE[emoji482]
Vittu tätä meininkiä[emoji23] kohta kotiin!
Mirulla on ollu pitkä kalja se "yks tuoppi" :lol:
Tulin kotiin, laulrttiin karaooke ja oli kivaa.Nyt nukkuu[emoji8]
Näkykö korskeita oreja :cool:
Mä oon junassa. Tuossa käytävän toisella puolella on kyllä äijimmät junaeväät ikinä. Saarioisen perunasoselaatikko, kylmänä vaan foliolootasta poskeen nam nam.
https://i.ytimg.com/vi/1Y9AXp-ld0Y/hqdefault.jpg
Raksalla oli joskus duunareilla hyviä lounaita :D
Yks äijä veti aina paketin plöötä naamariin, yks söi hernekeiton suoraan purkista kylmänä ja yks äijä veti nuudelit suoraan pussista, mausteet perään ja vettä päälle :D Kun mukamas aina oli niin saatananmoinen kiire niin vedin pahvimukista kaurapuurot naamariin tyylillä hanasta vettä ja hiutaleet sekaan. Sitten oli duunareita joille vaimot kokkas jotain mukaan, niitä jotkut haukku sitten nössöksi ja ties mitä. Tämä plöö-mies sanoi mulle ''ootsä joku homo ku syöt tommosta terveysruokaa'' siihen vastasin vain ''homoilu on miesten hommaa'' eipä enää mutissut mun puuroista. Oli muuten paskin duuni ikinä. Väittivät mun varastaneen työkaluja vaikka käytin omia. Väittivät siis niitä omikseen, hohhoijaa.
Ei ollut oreja ei tai parhaat päivät jo takana[emoji16]olin liikkeellä kaksosten tyttökaverin kanssa, se on siis kaveri ei yhteinen tyttis[emoji23] Vein sille punkkua tuparilahjaks ja kätyri suklaamunia.Katottiin emoji animaatio[emoji7]oli mukava ilta ja parannettiin maailmaa.Nyt on vähän rapeli muttei paha[emoji123]