Jeeppi, tai ylipäätään neliveto, olisi kova sana näillä keleillä. :)
Ei meinannut illalla kotiin päästä, kun tiellä sohjoa varmaan kymmenisen senttiä.
Tiekarhuja ikävä. :(
Printable View
Autoilijoiden pitää hankkia loskakeleille tollaiset lentävät autot kuten Bruce Dickinsonilla https://www.kauppalehti.fi/uutiset/i...omasi/566wZJrA.
Meilläpäin on sateet pysyneet enemmänkin lumena ja kyllä sitä on taas riittänytkin. Mukavan jouluista ;)
Täällä on kelit olleet ihan sekaisin, eilen satoi vettä hitosti, tänään vähän lunta ja milloin mitäkin.
Koko ajan saa loskia aurata milloin missäkin tai avata jäätyneitä sadevesikaivoja ja kuunnella iniseviä asukkaita, kaikki on nyt jotenkin kiukkuisia..onneks enää 4 viikkoa talvilomaan[emoji3]
Oliko näitä kaurismattoja alennuksissa jossain?
Liite 32081
Se on kyllä paljon kauniimpi kuin tuo[emoji6]
Ei kait vieraitten kanssa tarvii jutella, esittää vaan kuollutta niin kyllä ne häipyy jossain vaiheessa, jos eivät älyä lähteä[emoji16]
Joo, ja eihän niitten kanssa tarvii keskustella jos ei kutsu kylään. :thumbup:
Nii [emoji6] no se oli vaan läppä..vissiin vähän huono[emoji23]
Ei nyt oikein pää toimi[emoji21]
Vitsi se on huonokin, kyl mä huomasin kun olen niin terävä. :laugh:
Jotenkin tuli tuosta kauriista ne Vallilan tuotteet mieleen :thinking:Vaikka en edes aiemmin tiennyt mistään kauris-matosta. Mä en hirveästi tykkää Valliloista koska Berner, ja meillä on jo muutenkin aika värikästä. Sitä vaan ihmettelin, miksei tuittu hommaa tuota varsa-mattoa (osui eilen mainoslehdestä silmään) https://www.vallila.fi/products/varsa-matto-o-133-cm. Tai mistä minä tiedän, ehkä hänellä on niitä jo kämppä täynnä :D
Tunnistan tästä myös itseni. En käytä mitään mielialalääkkeitä, mutta jo yhden illan kunnon dänkkäys saa mielen apeaksi pitkäksi aikaa. Ennen toivuin parissa päivässä, mutta nykyään psyyken toipumiseen menee viikon verran ja tämän ajan olen enemmän tai vähemmän apaattinen ja täysin mitään aikaansaamaton flegu. Myös unen laatu kärsii niin, että haittaa normaalia elämistä (pätkäunta, painajaisia yms.) :( Tästä johtuen olen jättänyt turhat kännäämiset väliin ja olenkin ollut edellisen kerran humalassa viime joulun aikaan. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö pitäisi alkoholijuomista, päinvastoin :rolleyes: Olen vain siirtynyt enemmän kohtuukäyttäjäksi ja olutta/viiniä käytän lähinnä ruokajuomana ja (olutta 1 plo/tlk/ateria ja viinipullo riittää 3-4 kertaan) ja jälkiruokana kahvin kaverina saattaa meni ohut siivu jotain hyvää ruskeaa jalojuomaa. Yksinään himassa kalsarikännäilyä en ole ymmärtänyt tai harrastanut koskaan ja tämä hupi jäänee jatkossakin väliin.
Kalsarikännäilyn idea on nimenomaan parhautta. Kuunneltu musiikki,elokuvat ja nettichättäily on moniulotteisempia ja syvällisempiä. Baarimiljöössä isomman porukan kera kaikki on niin pinnallista. Toki nuotiolla metsässä/laavulla parhaan kaverin kanssa kännäily on parasta,mutta siinä ei pääse niin syvälle itseensä.
Morkkiskaan ei ole niin kova jälkeenpäin.
Pari päivää menee kohtuu helposti,mutta jälkimmäinen on vain enimmäkseen tasoittelua,sillä paras veto jää yheen iltaan. Jos myös naisia on baari¨illan aikana ollut tapahtumissa,niin morkkis on varma. Joko sopimattoman ehdotuksen myötä,tai sitten on tullut tarttuttua tilaisuuteen joka yöllä on ollut mainio idea,mutta aamulla ei.
Vieläkö on Tuitulla kelkkakelit?
https://youtu.be/WIrWyr3HgXI
Itse asiassa katselin tuota mattoa kun sekin oli alennuksessa, mutta en keksinyt että mihin se sopisi niin en sitten ottanut vaikka onkin söpö matto :love:
Serotoniinin määrähän vähenee pikkuhiljaa iän myötä, niin kenties se selittää ettei enää toivu siihen malliin mitä nuorempana kun korjaustoimenpiteet aivoilta kestää aina vaan pidempään :D Tuntuu hirveeltä maratoonilta joku Qstock kun pitää kahtena päivänä juoda. Vai pitääkö? Ehkä mietin tätä asiaa ensi Qstockia odotellessa... Ja oon ihan rauhalliseen tahtiin aina siellä ottanut ja silti tuntuu kurjalta. Semmoinen seura vaan vituttaa joka tyrkyttää kun juot muka liian hitaaseen tahtiin ja välillä otat limpparinkin. Siis niinku että pitääks mun juoda kans perse olalle että joillain on itsellä vapaampi olo vetää vammaset perskännit vai mitä helvettiä :mad::thinking:
Just ja just, lunta vaan +70cm :D Kas Larry Enticer, tuo kelkkamaailman farkkutakkinen takatukkajumala! :lol: Siinä on asenneäijä! :laugh:
HAHAA! Minäpä saatana kärvistelin migreenin kourissa viime yön voi helvata[emoji47]
Aamulla lekuriin ja kaikki lääkkeet jo kokeilleena sain nyt kohtauslääkkeet ja niin lähti migreeni[emoji33]
Mulla tulee usein myös allodynia joka on ihan hirveetä migreenissä.Toivon kovasti, että tää lääke auttais nyt tai sitten aloitetaan estolääkitys.
Piti katsoa mikä on allodynia... Kuulostaa kamalalta. Hienoa että löytyi lääke joka auttaa mutta eikö sulla ole aiemmin ollut kohtauslääkettä? Mullekin joskus nuorena niitä tarjottiin, mutta ei ole ollut sen sortin migreeni kyseessä, että auttaisi.
Eikös ihan betasalpaajaakin käytetä estolääkkeenä? Yhellä tutulla on sellainen migreeni, että joutuu aika ajoin sairaalaan. Siellä pumpataan päivä pari mm. kortisonia niin että on aivan kuunaama sen jälkeen.
Hirvipataa inspiroituneena seljankakeitosta ja jänispataa porkkana in stock. Valkokastikejuusto makaroonilaatikon kera. Kokkailussa meni kyllä jonkin verran brandyä nestehukan ehkäisemiseksi,mutta vaatimattomuuteni estää sanomasta,että aivan saatana hyvää.
Myönnän itselleni Michelin... muuten vaan tähtiä vähintään ät liist ten pöään.
Ei oo aiemmin ollut kohtauslääkettä, muita migreenilääkkeitä kylläkin plus oon kokeillu akupunktiota neuloilla ja akupainantaa ja luontaisjuttuja ja jumpata pitää.Nyt käyn fyssarilla vielä.En tiiä..katotaan mitä tästä tulee☺ toivoa en menetä, mulla on nytkin akunappeja muutama molemmissa korvissa, mun lekuri laittoi vielä tueksi ne.Aamulla pisteli taas neuloja joka paikkaan, hitto se tuntui hyvältä[emoji3]