Heh heh, hyvää juttua.
Printable View
Heh heh, hyvää juttua.
Höpsö:laugh: kattelen tässä samalla mammutin luusta tehtyä modia, vajaa 10k€:thinking:
No BS http://picolibri.fr/fr/accueil/85-picolibriares.html
Huomasin juuri,että 4 vuotta tullut foorumilla roikuttua. Hieman pidempään höyrytellyt. Pitämättömiä lomia viime vuodelta jäljellä 5 viikkoa ja yksi takana. Tallinnassa ja venäjällä käyty tällä viikolla. Varastot täysi. Siin' tärkeimmät.
Riparista hyvät muistot mullakin☺mä kuuntelin silloin kissiä, waspia ja PALJON judas priestiä mikä on edelleen yks maailman parhaita bändejä!
Kuuntelin silloin myös paljon klassista, vivaldi on yks mun suosikeista edelleen.
Mähän diggaan ihan kaikkea musaa[emoji173][emoji173]
Toden totta. Esmes Wagnerin Ride of valkyries sattuu kuin nenä päähän Apocalypso now kohtaukseen.... Helikopterien läpsytys tekee siitä täydellisen
Mul on vielki se esan joyetech jossain :D
Eiku tää ollukka mirun musakorneni
Tuittu koittaa tehä kolmatta :p
Aika usein jokin musiikki teema jää elämään omia aikojaan. Esmes The Good, the Bad and the Ugly:sta ensimmäiset 5 sekuntia varastettuna johonkin kohtaukseen kertoo tulevasta.
Itse olen tykästynyt Griegin Morning moodiin vallan tavattomasti. Toisaalta yhtä lailla klassikkona pidän Glenn Millerin in the moodia.
Ei helvetti alkaa ramasee[emoji42] en varppina mee vielä nukkuu, tän siitä saa kun heräsin taas viideltä[emoji52]
Ei vielä kandee mennä nukkuun! Sitkeesti sinnittele! Joko asensit matot? ;) Mä laitoin sen vallilan kaurismaton tänä makkariin, sinne mihin sen aluneprin piti niin se ei ollu samaa sinistä verhojen kaa. Just se ongelma mistä puhuin ku puhuttiin siitä punasesta. Mut ihana kaurismatto <3
Joskus huvittaa itseäkin kun pidän itseäni 70-80 luvun punkkarina. (joka on tyystin eri asia kuin nämä nykyiset vegaanipaskavihervasemmistotyypit),niin siitä huolimatta 40,50 60 luvun stemmalaulu yhtyeet oli kova juttu- Driffters,Platters, etc jaksaa elähdyttäää. Lets twist------ Ja surffing usa... myöhemmin.
Näistä huolimatta Moskovan valot ja Mandshurian kummut tulee kuin luonnostaan leirinuotiolla kunnon kännissä. Mikään muu edellä mainituista ei oikein sovi tunnelmaan. Vai?