Laittamalla aton kiinni ja tulittamalla :D
Katoin ohmit vielä ECD:llä ja DNA:lla, olivat siellä 0.9 tuntumassa (tais olla 0.93 ECD). Dualcoil dripperi oli tuo.
Printable View
Laittamalla aton kiinni ja tulittamalla :D
Katoin ohmit vielä ECD:llä ja DNA:lla, olivat siellä 0.9 tuntumassa (tais olla 0.93 ECD). Dualcoil dripperi oli tuo.
Tätä tyttöä oon seurannu jo pari vuotta enkä vieläkään voi olla ihailematta.
https://www.youtube.com/watch?v=rptV6K7nqu0
Pistetään nyt toinenkin, kun oon niin herkällä ja anteliaalla päällä! :)
https://www.youtube.com/watch?v=YYSFDjdchIg
E: Vähänkö oisin onneni kukkuloilla, kun tuo kaunokainen soittaisi Korgillani Pepe Willbergin Aamun, heräisin siihen ja rakasteluun, laittaisin vuohenjuustocroissantteja kuunnellessani Wuthering Heightsia, saadessani nauttia päivän kestävää progetulitusta ja ottaessani illalla kainaloon sanoakseni: "Kiitos kultaseni, teen mitä vain puolestasi"
Siirapista tulee huono olo.
Vesi poikki ja sähköt pätkii, this is crazy but apocalypse maybe?
Joo-o, puolitoista tuntia hikistä pyörimistä, ei unta. Perkele.
Voitele kroppas tällä, jospa sitten tulis uni?
Fresh Balls |
Mmmm, fresh balls..
Mä en kyllä ymmärrä mikä ongelma siinä on että pärrät pitäis katsastaa. Niillä liikutaan samoissa nopeuksissa ku autolla ja ne ei tarjoa kuljettajalle tai matkustajalle mitään suojaa. Sanokaa nyt vielä että on ihan okei kun voit paahtaa kameraan ylinopeutta kun ei oo kilpiä edessä.. :D
Ei se moottoripyörän katsastus mun mielestä sinänsä olis pakollinen, enempi keskittyisin (nuorempien) kuskien asenteisiin liikenteessä. Keskittyisin opettamaan liikenteen vaaratilanteet ja miten ne voisi välttää. Niin monta turhaa läheltäpiti-tilannetta on osunu mun kohdalle, ilman mun hyviä refleksejä olis käyny tosi pahasti.
Mulla on asenne niitä kakspyöräsiä kohtaan ehkä liian vihamielinen, koska moottoripyörä vei lapseni isän hengen, vaikka vahinko olikin.
Miksi ihmeessä ne mp:t pitäisi saada leimalle? Ei kukaan täysipäinen ajele epäkuntoisella, jarruttomalla, valottomalla pärrällä. Eiköhän niistä pidetä parempaa huolta kuin perus fiiatista.
Siinä olen samaa mieltä että asenne ja ajo-opetukseen pitäisi panostaa sekä niille jotka joskus sai moottoripyöräkortin ajokortin mukana pitäisi asettaa pakolliseksi muutama tunti opetusta kun se kuitenkin eroaa aika oleellisesti autolla ajamisesta. Tuohon kommenttiin että vei lapsesi isän hengen niin kaikella kunnioituksella tuskin se oli sen moottoripyörän vika ellei ollut sukua Christine tappaja-autolle...
Polkupyörät kans leimalle ja autoilijoille kypäräpakko, myös julkisilla kulkeville. Jalankulkijoille nastakenkäpakko talveksi.
Väitätkö sä tosiaan että siinä olisi jotain negatiivista että se tyhminkin taneli joutuisi pyöränsä katsastuttamaan että kaikki pelittää kuten pitääkin? Ainut mitä itse tähän hätään keksin, on raha, joka tuohon katsastusmaksuun menisi. Ei varmasti mp-harrastajalle se vuoden isoin kuluerä millään lailla.
Siinä olen kyllä muiden kanssa samaa mieltä, että tekniset viat harvon syynä on onnettomuuksiin, kyllä liikennekasvatuksella tässä olisi turvallisuuden kannalta silti isompi merkitys kuin katsastuspakolla.