kylläpäs sitä nyt saadaa taas kukkaruukusta asiaa aikaiseksi :lol:
Printable View
kylläpäs sitä nyt saadaa taas kukkaruukusta asiaa aikaiseksi :lol:
Asian ydin on vakava asia! HAHAHA
Juu minusta on hauskaa miten jotkut kilahtaa aika nopeasti tietyissä asioissa enkä tarkoita edellistä keskustelua[emoji4] tuittukin on aika kiihkeä, mutta naisille se on ominainen luonteenpiirre[emoji38] ja täten hyväksyttävää.Odotan sitä hetkeä, että mä saan hepulit täällä jostain..olen kyllä äärimmäisen pitkäpinnainen[emoji57]
Mä olen kiihkeä ja lyhytpinnainen, tosin kaikki kuten tämän iltainenkaan ei ole multa todellista kiepin ottamista vaan ihan halua vittuilla tilaisuuden tullen. :angel: Mutta pakkohan Hirweän Kauhean Häijyn kyssin emännälläkin on olla liekkiä että saa sen pysymään ruodussa! ;)
Pitkäpinnaiset ihmiset on muuten pelottavimpia kun niiltä menee hermot, koska sitten kun ne sen kerran kaks vuodessa suuttuu niin ne tosissaan suuttuu... :lol:
Juu...olin yli 10 vuotta sitten väkivaltaisessa suhteessa, hermot meni ja leivoin ukkoa huolella..en viitsi kertoa enempää, mutta sanotaanko ettei ukko käynyt enää päälle[emoji57] tosin pakkasin lapset mukaani ja faija haki meidät tilanteen loppuessa.End of story [emoji123]
Huh... Itse en oo naista koskaan edes läpsässy, kerran puolitutulta naiselta ottanu itse osumaa, itse olin selvinpäin. Makso hajonneen piilarin + kipukorvausta haljenneesta silmäluomesta kiltisti selvittyään :)
Itse harvemmin joutunu kärhämiin, sen verran löytyy vartta omasta takaa ja rauhallinen luonne vaikkei aina uskos [emoji33]
Mä mikään narttu ole[emoji58] puolustan aina itseäni ja lapsia jos tarvis! Olkoon henkilö kuka tahansa niin käyn päälle jos tarvis.
Mä olen aika pikkunen kooltani eikä moni uskoisi miten ärhäkkä olen suuttuessani, mutta se tulee esiin äärimmäisen harvoin..elämä opettanut ja osaan itsepuolustusta.Ei se ehkä aina pelasta, mutta auttaa esim.poika on opettanut lukkopainia ja olen harrastanut karatea ja judoa.Tiedän kikkoja millä saa isonkin miehen maate...tosin voi siinä huonostikin käydä.Toivon ettei sellaista tilannetta tule koskaan.
Kämmenellä nii kovaa ku lähtee nenän suuntaan alhaaltapäin ni rupee tippuu :) samaa koittanu pojalle opettaa miten saap toisen pudotettuu nopsaan jos hätä tulee :) siis en ole väkivaltasta sorttia mut pitää osaa itteesä puolustaa. Onneks tul harjoteltua nuorena 10v muay thaita :)
Kirpasi muuten kainosti, kun tipahti gilette suoraan kivekselle suihkussa naaman höyläämistä viimeistellessä. Verta nyt ei kuitenkaan, kun ei osunut terä. Ajattelin vain, että olisi tarpeellista jakaa tämäkin tieto.
Missä hemmetin asennossa partaas ajat jos kiveksille tippuu ?
... ai nii, naamishan laittaa kassit käsienpesualtaaseen että voi seisoa niin suorana että yltää näkee peiliin...
Kuka edes ajaa enää moniteräisillä [emoji4]
Minä ajan [emoji58]
Istuma-amme! Kun tänne muutin niin oli mielessä josko tuon purkaisi ja ottaisi normaalisuihkun, mutta toihan on ihan paras keksintö. Pl. kivesonnettomuudet.
Niin oon vähän miettinyt niitä classikkovehkeitä ostavani, mutta joku 80€ aloitus tuntuu vähän turhan isolta, koska parranajo ei ole mitenkään jatkuvaa. Talvisin etenkin on kiva olla pieni turkki naamassa niin ei jäädy.