18mg Usa mixiä & M5 Dekangilta. Yritän parhaani ymmärtää miksi erityisesti tuo usamixi on niin kehuttua kun mielestäni täyttä ***kaa. :antismoke: RY4 ja haloja odotellessa :)
Printable View
18mg Usa mixiä & M5 Dekangilta. Yritän parhaani ymmärtää miksi erityisesti tuo usamixi on niin kehuttua kun mielestäni täyttä ***kaa. :antismoke: RY4 ja haloja odotellessa :)
vermillion riverin florida citrusta höyrytellään täällä ja paras vermillioni mitä olen kokeillut..eli äärettömän hyvvee :p
Kokeilin nyt tätä Blueberry Mojitoa 510 DCC:llä, 1100mAh eGo-akulla ja alumiini drip tipillä, maku onkin yhtäkkiä kovin saippuaa. Kaukana kyllä tosta budin tankista. Voisiko drip tip vaikuttaa asiaan?
Samalla myös sitten testailin toisella cartolla ja samoilla välineillä Liberty Flightsin Applea 18mg, siinäkin tuli hieman pettymystä. Kyllähän siellä se omena on mutta jotenkin ei maistu samalta kuin aikaisemmin testatessa, ei ole yhtä raikkaan oloista. Tosin aikaisemmin testasin tätä 510-tankilla. Ota näistä nyt selvää.
50% redbull 18mg pg ja 50% vanilla 18mg vg. Ihan hyvä yhdistelmä kun ainaki itellä pelkkä redbulli oli liian makeaa. Eka nestetilaus meni vähän metsään, kun tuli otettua juicy peach, redbull, vanilla ja menthol. Persikka hirveää kuraa, mutta redbullii ja menthoolii pystyy höyryttelee ku pistää vähän vanillaa sekaan.. Noh uutta tilausta vetämään :D
VR:n 15mg Caramelised Cappucino Jazz cartopipesta... nannaa :smoke:
Alkaa makuaisti palata pikkuhiljaa :) kutittelen sitä VR:n malibu pineapplella.
Eri Haloilla mennään, juuri nyt hunajainen Kapteeni Jaakko.
Ottaa toi 16mg VG henkeen niin koitin 0mg energiajuomaa ja 16mg mustikkaa 50/50. Eli energiamustikkaa =)
vs defender 16mg
Psv:n Honey, mukavan pehmeä lämpimän hunajan maku :)
Halo Prime 15. Tankissa kaksi päivää ja makean äklöstä RY4 plakiaatista on tullut kuiva tupakkamaku. Tämä on "ilmaa saatuaan" parantunut huomattavasti.
Marlboro Lights :D Sorry, oli pakko :D
PSV:n Frozen Lime Drop hieman jopa kirpeä lime
Desert Ship 6mg ja hyvää on :D
Tällä hetkellä mennään easy-eliquidin red delicious appella 16mg, ja onhan tämä parempaa mitä odotin :smoke:
Halo Torque taas vaihteeksi :D
On tämä KönigsBrühe:a
FSUSA Gummy Bears, kyllä maistuu karvaiden Halojen jälkeen :)
7.4volttia 5ohmia ja aikaisempi inhokki French Pipe löysi nautittavat olosuhteet. Tällä mennään tänän.
Cloud 9 Vaping Neat 54mg. Laimenettu PGllä ja 12mg nyt.
L&M Blue Label ku höyrykone kuriirin matkassa...
Liberty Flightsin Original Coffee 14 mg.
Oma kestosuosikkini - ainoa, johon ei kyllästy :)
Libertyn Turk&Usa Blend 18mg + muutama tippa VG pohjaa ja Vermillionin Caramellized Cappucino 15mg tankeissa juuri nyt. :smoke:
Alkoi tuo Cappucinokin maistumaan mulle kun 510 DCT tankkiin lykkäsi, normi atolla tökki pahasti, maku oli suttuisen rasvainen. Kurkku tuntumaahan tuosta ei juuri saa höyryä kyllä piisaa. Turk&USA Blendiin pistelin vähän VG pohjaa mukaan kun tuntui ainakin itselleni hiukan liian tiukalta tuo TH sellaisenaan! :D
Easy-eliquidin triple mentholia... Törkeen hyvää!
Liberty Flightin Vanillaa 24mg. Yksi suosikeistani.
Joyetech Double Mint - raikasta 12mg
VR Texas Watermelon, jokunen tippa Citrus Explosionia seassa ja shaken not stirred. Ei tuo raikas hartsportti explosion muuten mene mutta tähän sekoitukseen soveltuu hienosti.
Darwinissa yllättäen Gummy Bears ja LavaTubessa lakupommi... :D
Easy-eliquidsin licorice. Nam. :p
harmi vaan, että pullo ilmeisesti vuotaa. Pullo jo puolillaan, vaikka vasta pari tankillista höyrystetty. Harmi sinänsä, olen pitänyt tätä harvinaisena herkkuna. Nyt se kaiketi pitää käyttää pois, ettei valu hukkaan.
Pitkästä aikaa ihan vaan perus RY4nästä.
Pakko tuhota varastoja pois kun melkein kaikki muut käyttökelposet litkut on loppu ja mulla on höyrykeostoton tammikuu :D
Totally Wickedin 11mg American Red Tobacco (AKA "wannabe-mallu") menossa tällä hetkellä. Koska edellisestä nesteestä (saman valmistajan 18mg kaneli) on jäänyt jämiä patruunan nestesyötön (Tank-patruuna) ja suuaukon väliin, maistuu tuo kuitenkin vielä suht vahvasti kanelille. Henkilökohtaisesti ei haittaa pätkääkään, "wannabe" tuli hankittua kaverilta kun ei inspannut pistää nettitilausta, ja kaneli maistuu paremmalta.
Joyetech Apple 11mg (Boge SR @ ACTV3 @ Lava @ 4.8V). Pö hi see.
Hei
Dekangin Lakritsaa 24mg MadVapesin VV-boxilla 4,6 voltilla kylä lähtee :)
PSV Georgia Peach 12 mg @5V. Upouusi lavatube :P
Mä olen korviani myöten rakastunut tuohon peleonin "Mild7" litkuun.. Sopivan paksua litkua ja höyryt puskee armottoman "savuisina" 4 purkkia 30ml vedellyt. Nyt läks 3 purkkia taas tilaukseen :smoke:
Peleonin RedUSAMix 24mg Ego-T:llä. Mukavasti pärisee :D
Jagerbomb. Joka tehty velhon jagerbombista, fsusa extra flavourista jainaweran VPG niksapohjia sekoittelemalla. Hieman makeaksi jäi mutta onpa maukasta :P
Laiton just DCT-tankkiin Provarin kaveriksi Vermillionin Minnesota Mentholia ja mentholin ystävälle maistuupi todella hyvälle! =) Testasin hetki ennen lemon droppia, mut ei jotenkin toiminut..liian "kemikaalisen" makuista mun makuun..not my thing.. =/
Peleonin ylikermainen Mocha kesytetty 50/50 seoksella VG vaniljaa, nyt tämä kelepaa oikein hyvin. Uus vastus käärästynä Odysseuksessa, 2ohmia ja Lavasta 4.3volttia nyt fiilistellään :D