-
Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Leggins
No perus 50/50 vpg mehu.
Selvennetään varmuudeksi että VPG= VG:n ja PG:n sekoitus.
-
Tulipahan tuossa jokunen aika sitten tilattua FSUSA:n Pina Coladaa ja pettymys oli aikamoinen kun löin DID:in tankin täyteen. Ei ananasta, ei kookosta vaan kaurakeksiä.
Koko keitos maistuu lähinnä kaurakekseiltä, oli laitteistona mikä tahansa. Kokeilin Io6:seen drippaamalla, bogen kartosta, Odysta ja DID:istä, mutta aina samalla lopputuloksella. Oiskohan mahdollisesti menny väärä etiketti vai mikä maksaa?
Eihän nyt oikeasti voi jumalauta maut kusta niin pahasti että Pina Colada maistuu kaurakeksiltä, vai voiko?
-
suositelkaa aloittelijalle....
hyväksi todettuja nikotiininesteitä :)
minkälaisia nuo liquan nesteet ovat? liikaa tarjontaa aloittelijalle joten ei tiä mist kannattaa alottaa :D
-
Vs: suositelkaa aloittelijalle....
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
fakiiri
Toi on oikeen hyvä aloitus jos etit tupakanmakuista tai tupakantuntuista nestettä. Cigarillos Naturales ja Eden sieltä
ainakin testiin. Nuo kaksi taitavat muuten olla ainoat tupakkamaut Halon Tribecan ohella tässä tuoreessa nesteäänestyksen top-10:ssä:
http://www.e-savuke.com/forum/index....7394#msg137394
-
FSUSAn gummy bears jos ja kun jossain vaiheessa kaipaat jotain muuta kun tupakkapohjaista makua. "Helppo" ja mieto maku joka uppoo lähes kaikille. :)
-
valmis nesteiden sekoitus
sellainen ongelma olisi kun ei ole tuolla kaupan valikoimassa haluamaani nikotiini vahvuutta niin jos sekoitan esim. 20ml 18mg ja 20 ml 12mg niin tuleeko siitä 40ml 16mg nestettä?kaiken järjen mukaan kyllä, mutta ajattelin varmistaa vielä ennen tilausta
-
Vs: valmis nesteiden sekoitus
-
Mistä te tilaatte nesteenne useimmiten? Tähän mennessä olen käyttänyt pelkästään eCigWizardia mutta pistää harmittamaan kun juuri mitään ei ole edes 30ml pulloissa. Tuli tilattua ProVari V2 hetki sitten ja sillä kun antaa kyytiä LR DC cartoille niin kyllä ottaa hieman liikaa kurkkutuntumaa nämä 24mg nesteet jota on tullut kaappiin kerättyä. Nyt sitten mennään maltillisemmilla volteilla mutta tekisi mieli tilailla jotain miedompaa nestettä testiin, ei vaan keski että mistä. Tykkään mm. Gummy Bearista ja PSV:n nesteistä.
Sitten vielä offtopicina, olisi hienoa jos tästä suosittelemastanne kaupasta saisi vielä normibogeja. Viisastuin taas foorumeita lueskellessani että ilmeisesti ProVarilla (tai muilla VV vehkeillä) ei LR DC karto ole välttämättä se paras valinta. Pitäisi siis tilata jotain yhden coilin tankkibogeja jostain, mutta mistä? Ei ole kivaa hajauttaa jokaista pientä tilausta eri kauppoihin.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Loimu
Mistä te tilaatte nesteenne useimmiten? Tähän mennessä olen käyttänyt pelkästään eCigWizardia mutta pistää harmittamaan kun juuri mitään ei ole edes 30ml pulloissa. Tuli tilattua ProVari V2 hetki sitten ja sillä kun antaa kyytiä LR DC cartoille niin kyllä ottaa hieman liikaa kurkkutuntumaa nämä 24mg nesteet jota on tullut kaappiin kerättyä. Nyt sitten mennään maltillisemmilla volteilla mutta tekisi mieli tilailla jotain miedompaa nestettä testiin, ei vaan keski että mistä. Tykkään mm. Gummy Bearista ja PSV:n nesteistä.
Sitten vielä offtopicina, olisi hienoa jos tästä suosittelemastanne kaupasta saisi vielä normibogeja. Viisastuin taas foorumeita lueskellessani että ilmeisesti ProVarilla (tai muilla VV vehkeillä) ei LR DC karto ole välttämättä se paras valinta. Pitäisi siis tilata jotain yhden coilin tankkibogeja jostain, mutta mistä? Ei ole kivaa hajauttaa jokaista pientä tilausta eri kauppoihin.
Spaincigar.es - Halon nesteet
House Of Liquid - El Torot
Liberty Flightsilta viimeksi 150ml Jägerbombia 30ml pulloissa :) Tuoltakin on ne suosituimmat nesteet tosin monesti loppu. Boget tilailen enimmäkseen Puffilta prepunchattuina, yli kympin tilauksista ei mene edes postimaksua ja kirje saapuu 1-2 vuorokaudessa perille. En siis ole kokenut vaivalloiseksi tilata bogeja eri kaupasta kuin nesteitä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Loimu
Mistä te tilaatte nesteenne useimmiten?
Ei ole kivaa hajauttaa jokaista pientä tilausta eri kauppoihin.
Tuosta hajauttamisesta ei nesteiden osalta taideta päästä millään ihan lähiaikoina. Useimmat nestevalmistajat ovat sellaisia muutaman hengen nyrkkipajoja etteivät ne kykene lähellekkään vastaamaan suosituimpien nesteidensä kysyntään. Nettikaupat ottais kyllä isompia mälleja varastoon jos valmistajat pystyisivät sellaisia tuottamaan. On jotenkin käsittämätöntä miten lasten kengissä tämä nestehomma vielä on. Jos tavaraa menee reilusti yli kysynnän niin eikö silloin järki sano että kannattas pikaisesti laajentaa vaikka taloudellisella riskillä, lisätä tuotantoa. kehittyä ja palkata henkilökuntaa, edustajia jne. Vai onko katteet jo nyt niin kovat että ei tarvitse?
enivei, itse pääsen aikas vähällä kun suurin piirtein kaikki kolahtaneet nesteeni pystyn tilaamaan Toscana Mallilta ja House Of Liquidilta. Toscanalta saa kyllä perustarvikkeitakin mutta ihan mielelläni hajautan vähät rahani kotimaisille nettikaupoille niin pitkään kuin homma niillä hyvin toimii ja hinnat on kutakuinkin kilpailukykyiset.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Thyroid
ihan mielenkiinnosta...mitä Halon nesteitä käytät ja suosittelisit testiin.
Noi on suurin osa mulla vielä testaamatta. El Toroille lähinnä pitäis löytää joku hyvä, vähemmän kartoja ja lankoja
tuhoava tupakan tuntuinen kaveri.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tripleA
El Toroille lähinnä pitäis löytää joku hyvä, vähemmän kartoja ja lankoja
En ole kahlannut tupakkamakuja ite kovinkaan paljon läpi, mutta nämä black concentratet tuli testattua ja itse ainakin pidin kovasti http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=4229.0
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tripleA
ihan mielenkiinnosta...mitä Halon nesteitä käytät ja suosittelisit testiin.
Noi on suurin osa mulla vielä testaamatta. El Toroille lähinnä pitäis löytää joku hyvä, vähemmän kartoja ja lankoja
Tribeca on ollut ykkössuosikki, ja sitä on tullut enimmäkseen tilailtua. RY4-tyyppinen tupakkamaku, makeahko muttei liian makea. 20ml menee helposti samalla bogella. Turkish Tobaccoa höyryttelin ihan mielihyvällä yhden 30ml putelin, mutta minusta siitä oli tupakkamaku jo aika kaukana. Pikemminkin itämainen suitsuke tjsp. Prime ja Longhorn menee mulla seuraavaksi testiin. Molemmat on ainakin tällä foorumilla saaneet ihan hyvää palautetta mitä olen lueskellut.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Thyroid
Tribeca on ollut ykkössuosikki, ja sitä on tullut enimmäkseen tilailtua. RY4-tyyppinen tupakkamaku, makeahko muttei liian makea. 20ml menee helposti samalla bogella. Turkish Tobaccoa höyryttelin ihan mielihyvällä yhden 30ml putelin, mutta minusta siitä oli tupakkamaku jo aika kaukana. Pikemminkin itämainen suitsuke tjsp. Prime ja Longhorn menee mulla seuraavaksi testiin. Molemmat on ainakin tällä foorumilla saaneet ihan hyvää palautetta mitä olen lueskellut.
Longhorni paranee päivä päivältä kun käytössä tuulettuu...pompsahti kyllä mulla Halon tupakkimakujen kärkikastiin ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Loimu
Nesteet Libertyltä ja kaikki muu Puffilta. Kun omat suosikkinesteet on löytyneet niin kerralla iso tilaus. Puffilta voi tilata tipoittain tarpeistoa kun toimitukset pelaa kuin tupakka http://cosgan.de/images/smilie/konfus/s030.gif ja postitus ei maksa mitään.
Mielestäni Provarin kanssa parhaiten toimii 1,5 - 2,0 ohmin LR kartomisaattori. Höyry irtoaa räväkemmin eikä alumiininen suukappale polta suuta. Akku kestää pitempään. Puffin valmiiksi reijitetyt kartot on ainoita mitä tarvitsen, niitä voi halutessaan käyttää ilman tankkia. Reijät ei haittaa mitään jos ilman tankkia käyttää. Puffin esireijitetyt kartot ovat olleet todella laadukkaita, yhtään sutta ei ole vielä tullut vastaan.
Miksi haluat ostaa yhden coilin tankkibogeja - sullahan on Provari?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tsäkpaueri
Mielestäni Provarin kanssa parhaiten toimii 1,5 - 2,0 ohmin LR kartomisaattori. Höyry irtoaa räväkemmin eikä alumiininen suukappale polta suuta. Akku kestää pitempään. Puffin valmiiksi reijitetyt kartot on ainoita mitä tarvitsen, niitä voi halutessaan käyttää ilman tankkia. Reijät ei haittaa mitään jos ilman tankkia käyttää. Puffin esireijitetyt kartot ovat olleet todella laadukkaita, yhtään sutta ei ole vielä tullut vastaan.
Miksi haluat ostaa yhden coilin tankkibogeja - sullahan on Provari?
No en minä tiedä. En mäkään näissä vielä mikään ammattilainen ole, mutta kuten sanoin niin foorumilta mä tällästä luin. Tässä postaus tästä topicista;
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
duunari
Eli katsotaanpa vielä, että pääsinkö hajulle. Jos mulla on siis Lavassa kiinni 1.5ohm, niin siitä saadaan irti 3.75V, jolloin teho on 3.75*2.5A=vajaat 9.5W. Jos on puolestaan 2.5ohm, niin saadaan käyttöön täydet 6V ja ampeerit on 2.4=12.24W. Tällöin tulee kuumempaa savua ja enemmän? Kolmella ohmilla ei päästä "kuin" kahteen ampeeriin kun voltit loppuu kesken, teho on siis marginaalisesti vähemmän, eli tasan 12. Onko kolmella ohmilla silti jokin etu verrattuna 2.5:een, ja eikö dual-coilin hyöty riitä paikkaamaan tuota parin watin tehoeroa?
Jotenkin vaan ei kaikki nyt mahdu mun ymmärrykseen, ja sekin jurpii, kun egosta näyttää saavan paremmat höyryt edullisemmin.
Aikalailla näin. Dual coilissa vastuslangat eivät lämpene yhtä paljon kuin single coilissa(koska DC:ssä teho jaetaan kahdelle vastuslangalle), joten höyry jää todella paljon pienemmäksi, vaikka samoilla wateilla pyörittäisikin.
Kyllä ainakin itselläni tulee Lavatube+normiBoge+tankki-yhdistelmällä moninverroin enemmän höyryä, kuin perus 3.7V laitteilla+millään atolla/cartolla ja lisäksi eri nesteille voi paremmin etsiä sweetspotin, jos käyttää yli 2.5ohmin cartoa, koska silloin saadaan koko skaala käyttöön, kun piirissä ei lopu teho kesken. ;)
Tuon perusteella ajattelin että normiboget on parempia kuin DC. Olenko taas jälleen ymmärtänyt väärin ja tilasin juuri kasan normibogeja ns. turhaan Libertyltä, jos ne DC:t on sittenkin parempia? Valaiskaa nyt joku tyhmää kertaheitolla..
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Loimu
Tuon perusteella ajattelin että normiboget on parempia kuin DC. Olenko taas jälleen ymmärtänyt väärin ja tilasin juuri kasan normibogeja ns. turhaan Libertyltä, jos ne DC:t on sittenkin parempia? Valaiskaa nyt joku tyhmää kertaheitolla..
Makuasioita mutta väittäisin että 90% pitää bogeja parempina, kuten myös minä.
-
Raikkaita makuja... Eli mitäs raikkaita makuja suosittelette? Gummy Bears, omput, mustikat, kirsikat ja mintut on jo kokeiltu.
Jotakin hedelmäistä kaipaisin. Kenties mansikkaa tai jotakin muuta hedelmää. Suosituksia?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Juffe
Raikkaita makuja... Eli mitäs raikkaita makuja suosittelette? Gummy Bears, omput, mustikat, kirsikat ja mintut on jo kokeiltu.
Jotakin hedelmäistä kaipaisin. Kenties mansikkaa tai jotakin muuta hedelmää. Suosituksia?
Enjuicelta löytyy karkkia ja hetelmiä :D
http://enjuice.com/
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Juffe
Highbrow Vaporin 'Orange de Sangre' on mainio. Melkeinpä ainoa hedelmämaku mitä itse viitsii vedellä.
Jenkeistä tosin pitää tilata joten saattaa niksallinen kosahtaa tulliin :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tripleA
Highbrow Vaporin 'Orange de Sangre' on mainio. Melkeinpä ainoa hedelmämaku mitä itse viitsii vedellä.
Jenkeistä tosin pitää tilata joten saattaa niksallinen kosahtaa tulliin :(
Ei tarvii jenkeistä tilata.... meidän oma el torojen myyjä myy kanssa noita
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
kyllä kyllä. Valitettavasti Out of Liquidilla tuppaa olemaan saatavuusongelmia.
Näemmä nytkin tuo maku on taas sieltä loppunut.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
..HOL.sta tilatessa ne on pg-liruja, jenkeistä tilaamalla saat itse kustomoida pg/vg-ration ja maun.
-
Nordic vapours - pätkis
No nii näköjään ecigille oli tullu tämmönenki maku eli kunnon nannuskaa ainaki iha karkkina no millastahan tää on höyryteltävänä.? Tuskin kukaan on vielä tuosta testi höyryjä tuosta saanu mut toivoisin et joku heittääs tänne jonku arvostelun/mielipiteen miltä se maistu.. :) :esmoke:
-
Vs: Nordic vapours - pätkis
Huudellaan ku saapuu. Tilasin sen 30ml putelin suoraan, ettei vaan lopu kesken. :D
-
Vs: Nordic vapours - pätkis
Juu oli pakko laittaa itekki tilaukseen ja samalla meni toi vr summer breeze et saas nähdä millasia litkuja on.. :) :esmoke:
-
Toivottavasti pätkiksessä ei oo minttudominanssi, kuten 99% näissä suklkaa / minttu -nesteissä.
-
Myykös muut Suomalaiskaupat aroma nesteitä kuin Arizona? Olen kyllä yrittänyt pälyillä mutta selkoa en ole saanut...
-
Oho, tämä T-Juicen Cubanahan on namia!
Sopivan turpeinen, mutta ehkä hitusen turhan makea.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Oho, tämä T-Juicen Cubanahan on namia!
Sopivan turpeinen, mutta ehkä hitusen turhan makea.
Tota joutuu varmaan kokeileen jossain välissä, mutta sillä välin...
Meinasin aluksi teilata Finnvapen Cigar black consentrated-nesteen, mutta oli jonkin aikaa hyllyssä ja maku muuttui ihan hyväksi. Sitten mietin miten saisin höyryteltyä ton liian makean, mutta muuten todella hyvän PSV:n outlawin pois. Kokeilin sekoitella niitä ja nyt tärppäs, suhteella n. 75% cigar / 25% outlaw ja OO...NOMNOM :)
Tämä siis testattu drippaamalla koska hakusessa tupakkimaku joka sopii tohon cobraan koska Toron cigarillosista en saa riittävästi makua sillä.
Nyt siis Toron cigarillos ykkösenä boge-tankilla ja tämä taitaa päätyä tohon cobraan :)
-
Psv:n diy mustikkajuustokakku ... ihan jees .. mut välillä pöllähtää lehmän paskan haju :D
-
Suoritettiin kaapin tyhjennys ja olis tällaiset nesteet ylimääräisenä:
Peleon Caramel 18mg 9ml
Peleon Raspberry 18mg 9ml
Peleon Mandarin 18mg 19ml
EASY Orange 16mg 9ml
EASY Blueberry 11mg 9ml
EASY Kiwi 16mg 9ml
EASY Grape 16mg 5ml
Näitähän ei saa myydä täällä foorumilla eikä muutenkaan, tämä ei ole siis myynti-ilmoitus!
Mutta jos jollain on idea mitä näille tekisin, niin pistää privaa :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Motomoto
Suoritettiin kaapin tyhjennys ja olis tällaiset nesteet ylimääräisenä:
Peleon Caramel 18mg 9ml
Peleon Raspberry 18mg 9ml
Peleon Mandarin 18mg 19ml
EASY Orange 16mg 9ml
EASY Blueberry 11mg 9ml
EASY Kiwi 16mg 9ml
EASY Grape 16mg 5ml
Näitähän ei saa myydä täällä foorumilla eikä muutenkaan, tämä ei ole siis myynti-ilmoitus!
Mutta jos jollain on idea mitä näille tekisin, niin pistää privaa :D
Myös yksityisviestein käytävä nesteidenvaihto on kielletty. Otapas poies tämä..
-
Vaatiiko piippusoossit kypsyttelyä? Aika hentoiset maut ainakin näin ensipuraisuina :-\
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Vaatiiko piippusoossit kypsyttelyä? Aika hentoiset maut ainakin näin ensipuraisuina :-\
Kartoissa maut on hakusessa, mutta kayfunnissaja penelopessa maku kohdillaan
-
Kellään kokemuksia orange de sangresta bogen tappajana? noin 7ml menny bogesta läpi ja neste tankissa värjääntynyt kirkkaasta kovin tummaksi. Maku muuttunut ehkä aavistuksen synkemmäksi. Tosin voihan kyseessä olla taas bogen laatu..
-
Re: Yleinen e-neste ja makukeskustelu
Mä en oo itte tota nestettä viel ees koittanu vaikka se melkeen pari kuukautta on tossa seissy. Mut muistaakseni tosta oli jollain ulkomaisella foorumilla juttua, et on paha tapa tukkia cartoja ja atomisaattoreita vähän samaan tyyliin kun esim. fruit stripe illusionilla.
-
Re: Yleinen e-neste ja makukeskustelu
Tappaa nopeasti maut kartossa. Se oli tankki ja boge:P
-
Uusi e- pössyttelijä tosiaan olen ja koneena on 601 piippu. En kyllä jaksa lukea kaikkia näitä sivuja joten koitan kysellä nesteistä hieman.
Nyt polttelen Paul Saarelta tilaamaa tupakanmakuista 18mg nestettä, siinä samassa kun piipun ostin. Se on kyllä mieleeni maultaan ja väkevyys riittää melkein, mutta ei ihan. Paul Saaren sivuilla ei ollut väkevämpää saman makuista. Siis eikö nikotiinimäärä lisääkin väkevyyttä myös?
Mistä voisin muualta tilata hivenen väkevämpää ja suurinpiirtein samanmakuista. Löytyisikö tällaista tietoa keneltäkään?