Tää kiinnostaa muakin! :D Maitorauhaset kiihottaa? On se jännä. :D
Printable View
Tää kiinnostaa muakin! :D Maitorauhaset kiihottaa? On se jännä. :D
Tissit on semmonen universaalisesti miehiä yhdistävä asia. Niillä saa sodat loppumaan ja toisaalta myös alkamaan. Ei taida semmoista (hetero)miestä ollakaan joka ei tisseistä tykkää.
No ei kai sentään sotia tisseillä olla aloitettu ja lopetettu :eek:
No kyllä minä ainaki lopettaisin sotimisen jos joku iskis tissit nenän eteen :lol:
Näin sivusta huudeltuna: Kuinka se nyt tarttee erikoisesti perustella että vastakkainen sukupuoli, ja sen eri "ulokkeet" kiinnostaa?
Eiköhän se aika sisäänrakennettua touhua ole, mikä ketäkin sytyttää...
:blushing:
5/5, would use imagination again.
http://38.media.tumblr.com/f73350a44...305uo1_250.gif
Kummasti saatiin eloa tähänkin ketjuun kun miesten porttikielto poistettiin. :D
Hei
Onko joku kiinnostunut keskustelemaan varsinaisesti sähkötupakista. Erilaitteista, niiden käytöstä jne.....
Se on ollut näköjään viikonloppumeininki täällä..
Laitanpas tähän yhden kuvan reissulta, täällä Wallbergin huipulla tuli ihmeteltyä torstaina. Korkeutta merenpinnasta n. 1700 metriä ja kuvassa oikealla näkyy Tergernsee, joka on syvimmillään 72 metriä. Voisinpa kuvitella meneväni toistekin.
Jaah, kuva on isohko.. Laitanpas tähän vain linkin, klikkaa joka haluaa: http://www.kolumbus.fi/staffit/IMG_1136.JPG
Mites arvon neidit/rouvat, onko näissä vapohommissa sillä putken koolla miten paljon väliä? Riittääkö pikkuruinen egotikku vai pitääkö olla ihan Misteriä kehissä? Tokihan musta mörkörausku vie voiton kaikista, vai mitenkä?
:lol:
Pääasia on se että saa hyvät höyryt. :D
Eikö se niin mene, että ei se koko vaan se miten sitä käyttää?
Juuri näin, eihän näissä höyryvehkeissäkään kait akun koko sitä määrää kuinka mahtavat höyrypilvet sieltä tulee. :D
No onhan sillä suorituskestolla tietty merkitystä, plusaa ettei tartte koko ajan venailla että latautuu.
No joo, kyllähän se raja kumpaankin suuntaan jossain tulee vastaan, mutta kyllä se on pitkälti käyttötaidoista kiinni. :D
hei, naiset, kertokaas mulle vähän kynsilakoista :3 kai niil on jotai kovuus/kestoluokituksia?
Ei ole kovuus tai kestoluokituksia, toiset merkit kestää paremmin ja toiset huonommin. Kynsilakan kestävyyteen vaikuttaa eniten koostumus, eli nuo metallin- ja helmiäishohtoiset lakat pysyy yleensä huomattavasti pidempään kuin ei-helmiäiset tavalliset lakat. Jos siinä on glitteriä niin se pysyy kuin tauti ja itku tulee kun pitää poistaa. :laugh: Sokerilakat ja muut rakennelakat on aika ärsyttäviä poistaa mutta pysyvät kanssa hemmetin hyvin.
Nyt tosin uutena ilmiönä markkinoille on tulleet geelilakat joiden kanssa ei tarvita "uunia", ja Lumenen versiot ainakin pysyy tosi hyvin mutta silti helppoja poistaa. Geelilakassa on sellainen vinyylimäinen kiilto.
Ja nyt mua alkoi vituttaa koska unohdin katsoa laivalta että onko siellä Diorin geelipäällyslakkaa jolla pitäis saada älytön kesto mihin tahansa kynsilakkaan! X-( No, jos siellä olisi ollut niin kai olisin huomannut kun kaikki hyllyt läpi mielestäni kävin, kai, näin ainakin uskottelen itselleni. Grr.
whaat O: pitää olla! kuluttaja vaatii tietoa iskutaittohankauskestosta että osaa ostaa oikean lakan oikeaan tilanteeseen! o:<
:blink: Öö...
Eiköhän se kynsilakan kestävyys riipu myös aluslakasta ja ite kynsilakan kerroksista ja tietysti päällyslakasta. Ja et kuinka noita kerroksia viittii kuivatella.
Mulla ei kauaa mikään lakka pysy hyvänä kun käytän kynsiä paljon työkaluina :D Tosin oon huomannut et kynnet on kovemmat ja kestävämmät kun ei käytä lakkoja ollenkaan.
Tietenkin alus- ja päällyslakka vaikuttaa, kuten sekin että millainen pinta mihin tarttua eli onko käytetty kiillotusviilaa. Mutta jos moonie johonkin teemabileisiin kynnet lakkaamassa niin sille on ehkä turha alkaa värilakan lisäksi suositella jotain Seche Viteä... :D
karhun kanssa meinasin lähteä painimaan, aattelin että jämäkät kynnet vois olla hyödylliset. ehkä vaan kokeilen ensin miten ne kestää ilman dopingia o:
Mitä sitä nyt painimaan...
http://i.imgur.com/bZO8UcM.gif
Miten saa mascaran irti parrasta ja viiiiiksistä. Näytää ihan teini pojalta kun kaikki harmaus on hävinnyt. Naiset tietää kaiken mut ei ne minulla sitä kerro. Minun modit ei toimi tumma sävyisen parroituksen kanssa. Kiitos!
onks kukaan kokeillut automaalia kynsissä? noin niinku kuriosoteettinä? tinnerillähän nekin poistuu?
Mitämitä, eikö kenelläkään olekkaan enää mitään kysyttävää? :D
Mikä on lopullinen kysymys maailmasta, elämästä ja kaikesta muusta sellaisesta? :thinking:
En tiedä, tahtoisin kyllä tietää että onko elämää kuoleman jälkeen. :thinking:
Mutta voihan se energia vain kadota, kun se on syntynytkin. Ellei se sitten ole ollut jo ennen syntymää olemassa. Vaikka eihän me tietääksemme olla oltu ennen syntymäämme olemassa millään tavalla.
Eli jos kuoleman jälkeen ei ole mitään niin se olotila vastaa varmaan sitä mitä se oli ennen syntymää. Eli ei mitään. Eikä se ole sitten enää ajatuksena pelottava, koska mehän oikeastaan jo tiedetään mitä on olla kuolleena, ja se on vieläpä se pahin vaihtoehto. :D Ellei sitten sitä tulista hiilikellaria ole olemassa. :blink:
Toivotaan että olis edes jotain vähän jännempää. :D
Mä muuten kauhuelokuvien suurkuluttajana välillä pelkäsin kummituksia ja muita henkimaailman juttuja vaikken ikinä ole mitään nähnyt tai kokenut. Pelkääminen helpotti kun aloin ajatella että sittenpähän ainakin tietää että on jotain muutakin, joten olisi oikeastaan ihan mukavaa jos joku qmmitus kävisi yöllä huhuilemassa. :D
Aine ei katoa vaan muuttaa vaan olomuotoaan ja lopulta olemme kaikki vain tähtipölyä. Mutta jos aika on ääretön ja avaruus on ääretön on olemassa mahdollisuus että jokaikinen ihmisen atomi kohtaa uudestaan samassa paikassa samassa ihmisessä äärettömää pienemmässä ajassa ja tämä aika ei tunnu missään kun ei ole tietoisessa tilassa. Paradoksejahan tulee olemaan.
Toivottavasti tämä vastaus tyydytti. T: Filosofian Vapaaajattelija Aatsi joka lukee liikaa scifiä.
Nangijalaan se matkan seuraava etappi vie. Eletään nyt tämä yksi kunnolla, santsauksesta kun ei ole kellään varmaa tietoa.