Vehnäolutta sitruunalla, yllättävän hyvää kuitenkin:laugh:
Printable View
Vehnäolutta sitruunalla, yllättävän hyvää kuitenkin:laugh:
Zoegas Intenzo kahvi. Tämä on lempparini kapselikahveista.
Ainakin lonkeroa ja vodkaa oli, mutta kaikki meni! Ei muistikuvia muuten, kuin että en oo vielä tän vuorokauden aikana kallistanut päätäni tyynyyn. Kyllä se tästä...
Sään mukaan tölkistä tummaa suomalaista talviolutta, Veikko "joka sulattaa jään":cheers:.
Yellow Tail Shiraz. Australiasta. Punaviiniä siis.
Part3
Liite 30759 psst, hey you there, wanna hang out?
Halpismerkin Koti-maista indian pale ale olut. Suodattamaton, mutta muuten ok.
Putsasin auton sisältä ja palkitsen itseni:
Schmucker Rose Bock oluella.
Jumalaare... tää menee janojuomana hattuun.. kaipa se saa lauantaina tähän aikaan hieman kohistakkin.
Kalnapilis aka kylmät pippelit lager :laugh: hmm olikohan tämä Liettua vai Latvia ?
Liettua https://www.alko.fi/tuotteet/778086/Kalnapilis-Original
Keisari.
Piti ostaa testiin, kun on ollut lööpeissä viime aikoina. Kyllähän tätä muutaman juo, jotenkin vaan liian "kitkerä" mun makuun. Onneksi en kuitenkaan ostanut 1000 packia...
Johnnie Walker Black Label. Pienet night capit piti ottaa. Nams!
Hartwall cool grape 4.7% niinkuin yleensäkkin
Cerveza
Olè!
Bacardin oakhearttia jälleen kerran.
Ei viitti sotkia klaseja, joten karjaloo tölkistä & Heisneberg 10% + inaweran menthol 2% höyrystimestä.
Kraken colalla, pikkusen lime puristusta myös. Lasina ohuin itä-eurooppalainen mitä löysin. Se on tärkeää, ei juomisen kannalta, mutta nautinnon!
Black russian. Iso muki ja kourallinen jäitä. Hyvin humisee.... saas nähdä miten myöhään äitienpäivän lounaalle ehtii.
Sandels ja pikku paukku Jaloviina Tammea. Eri laseissa tietenkin.
Rekorderlig sitruuna-vesimeloni siideri. Saa nähä onko mistään kotoisin, erittäin miehinen valinta kyllä. :angel:
e. Ompa aika jännän makuista. En osaa oikein sanoa onko tämä hyvää vai pahaa.
Virosta toin A. Le Coq Double Bock olutta. Tämähän onkin oikein hyvää olutta verrattuna O:n tuplapukkiin. Harmi että toin testiin vain kaksi laatikkoa. Ensi kerralla tuon useamman.
Lähdetään näin iltapäivällä kevyesti liikkeelle.
Auraa ja lapparia.
Toinen on olut ja toinen elämän vesi.
Belgialaista Tongerlo- merkkistä olutta. Seuraavaksi Belhaven Stoutia 7%.
Tollanen tarttu kaupasta mukaan. Kai se pitää maistella pois :)
Liite 30899
Tuborg classic traditionel pilsner. Ei oo ihan mun olutta, kyllä tätä juo mutta viimeisen ja ensimmäisen kerran ostin...
Mulla se on suomi viina taikka leijona. Tänään leijona :rolleyes:
4 tunnin ajon jälkeen (jkl-Turku) kylmä velko, nam!
Sandellsia vaihteeksi :cheers:
Ole tarkka ota Pirkka III... menettelee.
Teacher's Highland cream. Hyvää budjettiviskiä.
Lagavulin 8 Y. Tästä pukkaa raaka savu, turve ja ne viinan säestyksellä oikein huolella. Ei ollenkaan huono, jos pitää todella vahvasta mausta. Minulle riittää tätä noin 5 cl kertaistumalla :)
16 y on huomattavasti pehmeämpi, mutta vastaavasti huomattavasti täyteläisempi.
Jotain Captain Morganin Spiced rommia, jäi yli eilisen vierailta. On liian makeeta omaan makuun, ei toimi. Onneks ei oo enempää ku tuo pikku lasillinen, ku ei voi periaatteesta heittää hukkaan...
Karhua, tölkissä tosin..
Lähetetty minun LG-K420 laitteesta Tapatalkilla
Saku ipa 6,8%.
Mielenkiinnosta piti testata, eipä ole mun makuun...
Liite 30991
Greenall's Gin & Tonic. Tämä vain on niin helppoa ja hyvää. Ei tarvitse itse mittailla:thumbsup: