Josko tuota lenkille tohtis lähtä, ainahin vaikuttais että ihan just heti ei ois vesisadetta tiedossa.
Printable View
Josko tuota lenkille tohtis lähtä, ainahin vaikuttais että ihan just heti ei ois vesisadetta tiedossa.
Jaahas tarvitko alkaa vääntää muksuille ruokaa
Ehtii käydä vaikka syömässä :lol:
Taktiikka selvä
Väistö , pisto & ravistus [emoji106] [emoji8]
Noniin. Olen luullakseni elossa.
Nyt voisikin keskittyä illan peliin.
Keltainen "Tikku" jaloilla? Delfiini vai pupu.Net on kyllä korvia....
Matkailu avartaa. Tänään ehtinyt käymään jo ulkomailla ja nukkua ynnä siivota. Jospa illan pelin katsoisi kera parin lonkeron. Sellainen biisi on kuin Tsekki tekee mitä tahtoopi. Saas nähdä.
Päivää! Nyt hei vähän tsemppiä, ei mennyt kuin muutama minuutti lukea usean päivän kirjoitukset. Vaikka oli helikoptereita ja kaikkea.
Tankar, siitä tulee nuoruusmuistoja mieleen. Tupakan ja ulon hajuinen opiskelijaparakki, jossa nahkiaiset poksui uunissa. Aina oli kylmää ja kosteaa. Toisaalta itse pystyi jopa nukkumaan 80 cm leveällä patjalla miehen kanssa. Jotenkin lomittain siinä kai oltiin.
Mää meinasin tätä---> Tankarin majakka ? Wikipedia
En opiskelija asuntoja :D
Arvelinkin. Mutta kun vanhalla nostalgia kopsahtaa päälle, se on menoa sitten. Ethän sää -81 tietysti sellaista vielä tiiä.
Mää tiiän, kun piti värjätä tukkakin eilen, kun oli taas ilmaantunut sellaisia harmaita yksilöitä. Kivasti väri imas nahkaankin hiusrajaan niin näytän joltain Dracula-hahmolta, jolla on aika selvä hiusraja.
01:30 (PM). Pitikö tulla nyt?:confused:
Niin ne prkl omistaa. Mullahan sattuu olemaan sellainen pomo tällä hetkellä, että kuulemma kesälomat pidetään sitten kun homma x on valmis. Homma x on realistisesti valmis ehkä joulukuussa, mutta pomon mielestä heinäkuussa. Meneekin jännäksi, kun vissiin lain mukaan vuosiloma pitää pitää lokakuuhun mennessä. Mistä ihmeestä kumpuaa näitä pikkupomoja, joilla nousee pahasti kusi päähän? VMP. Monsteri ja MOL kutsuvat.
Kokeileppas Twagger! John Smith´s Blended Tobacco Flavor Twagger - Twisted-Vaping.De hyvin saman tyylinen mun mielestä. Tupakkapohja on eri, mutta mulle kelpaa.
Just kerkesin sateen alta pois, kun kävin lenkillä, jaksaa taas siivota hetken.SVK otat liittoon vaan yhteyttä..kyllä lomat pitää saada pitää lokakuun loppuun mennessä ja jos et saa niin työnantaja on velvollinen maksamaan pitämättömistä lomista lomarahaa.Mulla kesäloma loppui kesken viime vuonna ja talvilomakin on pitämättä joten saan korvauksen rahana vielä lomarahojen päälle :)
Tiedän ja tuskin tuohon mennään. Osoittaa vaan ihmisen idioottimaisuuden astetta lähteä uhoamaan tuollaista. Kiukutteleva pienimunainen mies.
Onko Mirulla tosiaan NIITÄ hikoiluja? Sisko on puhissut jo vuosia, kun aina on kuuma ja yöllä tulee kuumia aaltoja. Kyllä se jonkun vuoden jälkeen tasaantuu, kai ;)
Valitettavasti taitaa olla NIITÄ hikoiluja ja en kyllä tykkää yhtään!!! ja noi kerran kk tulevat on heittänyt ihan häränpyllyä :( mun isosiskolla on kauheet vaihdevuodet menossa toista vuotta ja mutsillakin ne alko +40 ikäsenä.Pakkohan tää on vaan kestää :D
Oisko tuo naistenketju mitään?
Olishan se, mutta kohteliaisuudesta vastasin.Vastaisuudessa juttelemme asiasta toisaalla :)
Eikö OT:ssa saa puhua vaihdevuosista? Taitaa olla jollain menkat.
Voe voe mitä juttuja taas.:blushing:
Koittakaa ymmärtää, zkys on ahdistunut kun joutuu kuuntelemaan mun valitusta naistenvaivoista. :lol:
:) Saat miehen kyyneliin, se helppoa on.
Jospa nyt tunnin nokosten jälkeen jaksaisi katsoa Suomen pelin pilkkimättä.
Helvatan reserviläiskirje:mad:Liite 22220Johan joukkoon joutuu jos kriisiä pukkaa:crying:
Nyt on tilattu tiivareita ja pohjanesteitä pojan kanssa, saa nähdä miten sen hermot kestää opettaa noitten sekotuksessa, mutta toki käyn lukemassa ohjeistusta ensin..oon ihan valmisnesteillä mennyt tähän asti.Toivottavasti maut on hyviä.
Resepti kuin resepti, eiköhän ne onnistu. Itse en ole viitsinyt.
Nesteiden kanssa mulla on sellainen ongelma, etten tiedä missä niitä säilyttäisin. Jotkut nesteet löyhkää pullon läpi kuin parfyymi. Olen muutenkin hajuherkkä ja mies valittaa myös. Ihan oikeasti nykyisen säilytyslootan kun avaa saan itsekin päänsärkyä. Se haju ei tunnu korreloivan maun kanssa mitenkään, eli jotkut haisevat maistuu hyvältä, jotkut pahalta, jotkut ei paljon miltään. Mutta joka tapauksessa kun vältän parfyymihajuja kotona muutenkin, missä hiivatissa noita juisseja oikein pitäisi pitää.
Jos osaa tehdä Gin tonicin tai mustan ryssän,niin saman tason alkemiasta on kyse. Riippuu raaka-aineista.
Kyllähän noi putelot tuoksuu ja viimeksi otin Atmokselta machiato kahvia niin se haisee ihan kakalle mut jestas on hyvää höyryteltynä..jännä juttu.Tuossahan tuli ihan törkeä rahan säästö kun itse sekottelee :)
Kuulostais vähän, että nesteissä on jotain pahasti vialla, jos mieskin valittaa hajusta? Ei kai keskivertomies haista edes vaikka olisi punttiinsa paskonut.
Muutama idea tulee tosin mieleen.
-Tiiviiseen purkkiin parvekkeelle tai ikkunalaudalle kohtaan johon aurinko ei paista.
-Ikkunan väliin jälleen kerran auringolta suojattuna.
-Tiiviiseen muovipussiin ja upota vesiämpärin pohjalle.
-Ehkä realistimpana pakastimeen, mieluiten vielä mahdolliseen harvemmin käytettyyn arkkupakastimeen.
Itse sekoittaessa säästö on merkittävä. Nikotiinineste suht vahvaa ja 5 litran kannuissa pohjat. Tiivarit mieluusti 100ml tai isommissa pulloissa... ja sekoitussuhde 1-5% tiivareita. Siis jos sopiva maku löytyy. Halpaa ku makarooni.
Joskus miehet yllättää. Minähän meillä valitan mm. suihkusaippuoista. Nyt oli sitten kamala kina, kun oli mukamas hirveä haju ja ei se minusta NIIN paha ollut. Kaikenlaista.
Ei kai noita pakkaseen voi laittaa tai minkään ruoan lähelle muutenkaan? Kaikki löyhkäisi sitten samalta.
Eristän nyt pahimmat tiiviiseen rasiaan, jonka paikka olkoon kylppärin ylähyllyllä. Siellä eivät niin haittaa.
Joo, ei ehkä ihan parasta a-luokkaa ole mikään mikä haisee noin.
Aikamoinen syöpä säätää tätä vaimokkeen ompputabia, taitaa olla ensimmäinen ja viimeinen tämän firman tuote meillä :D Pirun raskas ohjelma noinkin yksinkertaiseksi tämä itunes minkä kautta kaikki pitää tehdä.
Ahdistunut mitä vielä :D Pehmennyt Pörri on siitä mihin totuttiin ennen Oulun pupuvallakumousta :laugh:
Pave! Mosse voitti periaattees sun arvonnan ollessa 6. osallistuja :D