itellä galaxy s2 plus cyanogenmodilla höystettynä
Printable View
itellä galaxy s2 plus cyanogenmodilla höystettynä
Kyllähän se ehkä kannattaisi jos haluaa luurista vikkelämmän. OmniROM ja luuri saa siivet.
Sen kyllä huomannut, että luuri hidastunut ihan vitusti. Kyllä tulee perkeleitä kun yrittää jotain nopeasti tehdä X-(
Nexus 5, aivan tajuttoman nopea luuri! B-)
Reilu viikko iLuurin kanssa ja kyllä mä vaan oon hiton tyytyväinen tähän. Kaikki toistaiseksi toimii niinkun pitääkin eikä mitään ongelmia ole ollut minkään softan kanssa, keepass:kin jopa toimii paremmin tällä vrt. android, jossa se aina vähän väliä kilahteli ja korruptoi databasen. Laite on nätti (henkkoht aina olen applen designistä tykännyt) ja jailbreakilla sai iconsetin vaihdettua sellaiseksi ettei ihan niin kirkkaasti pompi kaikki värit päin näköä. Touch ID on kiva, varsinkin BioLockdownin kanssa, pystyy lukitsemaan softat sormenjäljen taakse jne.
alla pikkuvertailu tuosta ikoniteemasta.
http://puu.sh/77AzF.png
Ei siis mikään järin suuri muutos ulkonäköön, kunhan pahin kiilto ja gradienthelvetti piiloon ja tilalle flätimpää tyyliä. Ja niin no, onhan tuossa muutettu nuo notification badget kirkkaan punaisesta mustaksi ja operaattorin nimi piilotettu, kun söi suurinpiirtein puolet koko hiton statusbarista.
Galaxy s4 4g...hyvin on pelittänyt..juuri kun tulossa olisi s5:n
Äkkiä raahaat alariviin neljännen ikonin ja näytöllä ikoneita päällekkäin että on kansioita :) Ja jotkut vielä väittää ettei iPhonea pysty muokkaamaan mieleisekseen.. No juu itellä ollut aivan perusteema enkä ole niiden kanssa lähtenyt kikkailemaan. Pääasia että löytyy suht nopsaan mitä tarvii. Täytyy ny muiden harmiksi heittää hetken päänäytön screen ja paljastaa mitä appseja heikkoina hetkinä mm asennellut (ekalla sivulla)
http://img.tapatalk.com/d/14/02/27/yhybesej.jpg
Mites muilla samsungin käyttäjillä, kun tuli tuo viime iso päivitys niin miten vaikutti akun kestoon? Ite otan 06.30 pois laturista, käytöstä riippuen 11-15 akku loppuu...
Viimeistään 15.00 akku lopussa.
Rupes tuntumaa siltä, että sen jälkee alko akku kulumaan ja samaa on muutama kaveri sanonut.
Puhelimena siis Samsung Galaxy S3 4G.
Mahtaakohan tähän olla jotain kikkaa?
Mimmonen se nykyään on rootata, onko vaikee...? Ei jaksa/kerkee nyt googlettamaan.
Tai vaihtoehtoisesti ensin tarkistaa meneekö se luuri nukkumaan vai ei sen sijaan että tuosta noin vaan rupeaa luuria roottailemaan........ Ne root oikeudet ja custom rom mikään vastaus ole wake lockkeihin jos joku SOVELLUS wakelockkaa luuria tai vaikka Google services päättää bugata ja pollata sijaintia jatkuvasti.
https://play.google.com/store/apps/d...k.cpuspy&hl=en
Jos deep sleep palkki on hyvin pieni verrattuna pienimpään Mhz lukemaan niin sitten on jossain ongelmaa. Itselläni tällä hetkellä näyttäisi deep sleep olevan 67% ja 384Mhz 19%.
BBS:llä sitten selvittelemään että mikä sitä luuria wake lockkaa. Huom 4.4 Kitkatilla vaatii rootin että näyttää wakelockit tarkemmin.
[APP][2.1+][24 Nov. - V1.15] BetterBatteryStats - xda-developers
Täytyy perehtyä paremmin kun töistä pääsee... :)
No empä nyt tiiä, Galaxy Noten kanssa ei ollut mitään itse Samsungin sovelluksista tai Googlen serviceistä jne johtuvia wakelockkeja. Ainoastaan joskus muinoin ennen kuin Facebook sovellus päivittyi niin se ei osannut sammuttaa itseään ja jäi sitten wakelockkaamaan luuria.
Nyt HTC Onen kanssa yksi yö oli akku tyhjentynyt kokonaan. Aamulla pistin sitten käyntiin ja BBS auki, kernel wakelocks ei kertynyt kovin kummoista mutta kun vilkaisi partial wakelocksiin niin siellähän se google services möllötti. Koko yönä luuri oli ollut ehkä tunnin puoltoista deep sleepissä..
Oli näköjään location asetuksissa vipu väärässä asennossa, sen sijaan että location olisi ollut device sensors niin siinä oli valittuna battery saving moodi (yeah right..).
E: Jos jotakuta kiinnostaa tuo GNote niin pistin muroon myyntiin.
Sais tuo samsungi päivittää vähän useammin noita softiaan ku kerran puolessa vuodessa... X-(
06.30 puhelin laturista, klo .10.55 33% akkua, hetki katottu netflixiä...
Täs huaweis akku (1700mah) kestää mukavasti.
Öisin aina lataan mut akkua on jälellä ~30% ku meen nukkumaan ja laitan laturiin.
ssampo, kyllähän tuo nyt aika nopeasti kuluvalta näyttää että eiköhän siellä jokin estä puhelinta nukkumasta. Joko asensit sen CPU Spy:n? Josset niin asenna ja ota screenshot siitä mitä se näyttää ja pistä tänne.
Ja nyt kun tuli mieleen, itselle tuli sähköpostiin 25% halvennus Sygic navigoinnista anterolle. Itse jo tuon omistan niin ei tarvetta, haluaako joku? YV:tä vain.
Tuolta näyttää.... näyttää olevan kyllä deep sleeppiä.
Liite 13019
No siltähän se näyttää mutta total state time 13h 35min ja deep sleeppiä on 6½h. Tuossahan on se yökin mukana ja jos et hirveämmin ole luuria käyttänyt niin olettaisi sen deep sleepin osuuden olevan hieman enemmän kuin alle 50%.
Mutta tällä CPU Spy:lla tämä nyt menee ihan turhaksi arvailuksi. Asenna se BBS ja seuraile sillä ilmestyykö partial wakelockseihin jotain.
Mikä bbs? Tuolta tuli vaan jotain kiinan tai jaappanin kielisiä.. :D
Oliskohan.
http://murobbs.plaza.fi/
Tai oliskohan vaikka
http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...tml#post360955
Katos perkel, nii ajatuksissa töissä, että tommosia huomaa.. :D Kyllähän sielä paljon näyttää notuleita olevan...?
Edit. AudioOut_2 näyttää olevan kärjessä. Googlettamalla yritin ettiä mutta viber näyttää olevan yleinen, mitä ei ole asennettuna kyllä...
Kyllästyin rimpuloihin ja tilasin Sony Xperia Zetan. Ois rootattu trend ylimääräisenä HALVALLA jos joku tarvii... Vaihtokin höyrykamoihin mahdollista. Siisti yksilö, näytössä ollut aina suojakalvo, puhelimen reunoissa pientä käytönjälkeä. Takuutahan tässä ei enää roottauksesta johtuen ole, mutta kuitin saa kyllä halutessa mukaan. Taitaa olla vajaa puolvuotta vanha kapistus.
Nonii... otin sijainti tietojen automaattisen päivityksen tjsp pois ja näytön lukitusääni pois nii tippu kulutus 4,9%/h... :) ennen jotain 15%/h.
Tässä hiihtolomalla tuli vedettyä vähän pidemmällä akunkestolla note2:sella 4d 21h ja 41% akkua jäljellä :D Sitten piti taas alata leikkimään puhelimella, 3päivää riittää akku keppoisesti normaalisti. Tämä siis jos koulussa ollaan luokissa missä on tietokoneet :rolleyes:
Tuli ostettua note 3 ja näin alkuunsa ollut ainakin vielä helfetin tyytyväinen, akku kestää ainakin kolminkertaisesti verrattuna edeltävään puhelimeni galaxy s2 akkuun verrattuna
Note 3 tuntuu mun mielestä kannettavalta televisiolta. :D 5" on ihan maksimi mun käteen..harmi että koko ajan pukkaa vaan isompiruutusia markkinoille..
Tää 4.5" on musta hitusen liian iso, 4" ois parempi.
Tosin täs on suojakuoret mukana.
Galaxy mega 6.3 vieö tajuttomampi ku note :D
Tämä. Vaikka pitkälle antiappleihminen olinkin niin ei harmita yhtään tää iPhone, just passelin kokoinen käteen. Ei muutenkaan huvita jotain galaxy miniä tmv. rampautettua paskarimpulaa ostaa, jonka elinehtona käytännössä on se roottaus ja custom rom. Ei sillä ettenkö tekisi sitä luuriin kuitenkaan (koskaan en oo androideilla stockkisoftaa käyttänyt, pl. G1/Dream oli hetken aikaa stock rom, siihen kun heti ei mitään custom romia saanut) muttei se todellakaan mun mielestä saa olla elinehto että puhelimeen joutuu pakosta heti ostamisen jälkeen asettelemaan customsoftaa, että se toimii niinkuin pitäisi.
iphone nyt ei millään lailla erikoinen ole, ja kuten Apple mainosmateriaaleissaan toteaakin, "it just works". Itse otan tuon kirjaimellisesti nimenomaan siinä mielessä, että iPhonet/appletuotteet yleisesti "vaan" toimii, ei mitään sen kummempaa. Paljon rajoitetumpi softa toki on kyseessä vrt. Android mutten ole kertaakaan kaivannut yhtäkään rootatun Androidin ominaisuutta tähän. Jailbreakki tuli lähinnä asennettua f.luxin takia, toki siinä kylkiäisinä saa sitten mahdollisuuksia muuttaa järjestelmää visuaalisesti ja muutamuttei se mulla ton jailbreakkaamisen päätarkoitus ollut. All in all, helvetin hyvä laite ja paluuta Androidin pariin tuskin tulee, ellei Apple päätä kanssa julkaista jotain mörkömallin jättipuhelinta, jolloin siirryn suoraan jonkun Nokia 3310:n käyttäjäksi takaisin.
E. Niin ja hommasin vielä tähän luuriin tollasen lastucasen valmistaman takapaneelin, materiaalina pähkinäpuu. On kohtalaisen mahtavan tuntuinen, kuva liittyy. http://img.tapatalk.com/d/14/03/03/3a6e7a4y.jpg
Jep, jos haluaa mahollisimman uudella raudalla varustetun androidin niin pitää varautua isoon näyttöön. Mulle se käyttömukavuus, akunkesto ja koko on kumminkin ne tärkeimmät valintaperusteet. Että jos pitäisi nyt hommata uus puhelin (toivottavasti ei), niin kyllä mäki varmaan kattoisin tota iPhonea tai S3 4G: tä.
Sinälläänhän iPuhelin ei oo niin kamala. Mutta se mitä siitä joudut maksamaan on ihan käsittämätöntä paskaa.