Ny höyrytään :esmoke:
Printable View
Ny höyrytään :esmoke:
Asiallista! :esmoke:
Tulee mieleen, että kun aiemmin : smoke : hymiötä on käytetty ikään kuin höyry-hymiönä, niin voisikohan sen imagen vaihtaa? Tupakalle jää sitten vielä se antismoke kakoamishymiö, jos jossain yhteydessä sitä tarvitsee ;). Ei tosin ole maailman tärkein asia tämä vaihto, kunhan tuli mieleen... :P
:esmoke: :esmoke: :esmoke: :esmoke: :esmoke:
kiitos fixistä vizzu. ja niin mahtavaa pakkashuomenta koko köörille!
putket jäähän, syylärit jäähän laalaalaa. :D
No tätä onkii odotettu kauan! :esmoke:
jou matavaka jou! tsätöö laik a rotvailöö!!! :esmoke:
-31,3 pakkasta ulkona. Mut sisällä höyryää. :esmoke:
Ja kohta saunaan... ja tsup :D
Vituttaa eräs työkaveri mikä haukkuu höyryttelyä. Itse vetää 1.5 askia röökiä päivässä ja sanoo, että katsoi dokumentin telkusta jne.. Siellä näki, että höyryttely tuhoaa sisäelimet sun muuta. Vaikea sanoa vastaan, kun se aina keksii niitä tarinoita lisää. Pitäköön tunkkinsa. Tällä hepulla taitaa vain olla morkkis, kun itse lopetin tupakoinnin ja en enää käy sen kanssa röökillä.
Pidä sille luento joka päivä eri myrkystä jota tupakka sisältää ja niiden haitoista. Mainitse vielä että luentoja tulee olemaan enemmän kuin 4000 kappaletta :D
Faktoilla periaateurpoja vastaan?
Tulee menemään niiiiin reisille toi vaikka tarkoitus hyvä. Paremman lopputuloksen saa näyttämällä paljasta perberiä.
Toimii aina tuo perberin vilauttelu :D
kuka sano perse? :D
:-[ :laugh:
Olen oikeesti tuon huomannut kun siirryin höyryttimeen,kaverit keksii mitä ihmeellisimpiä asioita, vedoten mediaan sun muihin juttuihin että minä olisin väärässä ja he oikeassa. Mutta rivien välistä myöntävät minun olevan oikeassa ja sen että kun ei ole selkärankaa, niin sitä ei ole. Mutta kun hävettää olla väärässä, niin ei voi myöntää olevansa väärässä, näin se menee ja media auttaa ja myöntävät itsekkin että median takia tupakointi hyväksyttävämpää kuin höyryttely :D
menen ampumaan trollin just nyt. laitoin halikkooni täyspanoksia, siihen mahtuis vaan 3 kutia, mut tein itse ja nyt siihen menee 6kutia. onc. :D