Mää ajan Volvolla, se ei ole kirjastoauto, kun se on henkilöauto, laki kieltää ja minä noudatan, suurelta osin, melkein aina, ikäänkuin
Printable View
Mää ajan Volvolla, se ei ole kirjastoauto, kun se on henkilöauto, laki kieltää ja minä noudatan, suurelta osin, melkein aina, ikäänkuin
“Music has always been a matter of Energy to me, a question of Fuel. Sentimental people call it Inspiration, but what they really mean is Fuel. I have always needed Fuel. I am a serious consumer. On some nights I still believe that a car with the gas needle on empty can run about fifty more miles if you have the right music very loud on the radio.”
- Hunter S. Thompson
HUAAAAAAA MÄ HALUUN KIRJASTOAUTON!!!
Voisko olla reteempää ku ajaa old school kirjastoautolla! Mennä kirjastoautolla Prismaan! :eek::lol: Ja kun bensalenkkarit pyörittää 50v vanhoja corollia ja bemareita s-marketin parkkiksella niin menis heittään kirjastoautolla perää sinne ja näyttäs keskaria jonneille!
Ja kotona, kahdeksas kuski joka edes yritti tulla hakemaan :laugh: ja tuttu tietty, näköjään fellows meininki kusee/pelottaa ihmisiä? Soitti ja tunsin heti äänestä! Its good, everething !
paitsi mun auto jäi tallille, mä kaipaan sitä, oikeasti! Myö ollaan niinku paita ja peppu, mä oon peppu ja muut on muka paitoja.
Mut mä tuoksun hyvälle ja muut haisee paskalle, niinku tuittu , se haisee yksisarvisen niskaharjoille, se on semmonen(paskan) maanläheinen (paskan) tuoksu, mut niinku ok?
Oooh yksisarviset on ihania :eek: :love: Yksisarvisen niskaharja tuoksuu varmasti hyvältä <3 Mulla on muuten tämmöset tohvelti :D
https://media.production.coolgift.co...orn-Slip-1.jpg
Ja tämmönen mun yöpöydällä :lol:
https://cdn.shopify.com/s/files/1/03...g?v=1517527483
Määrä tiesin, muuten olis moista hattaraa ees yrittänyt ! Jou jou , tuntuu että ylläpito keksii uusia rakkauden tunnustuksia ? No katsotaan, monta märkiä unelmia se vaatii? Vähän on kutina jotta monta ?
Homo
Tiibetin terrieri, siinä on prkl vuosikauris! Kävi mun päälle kun sanoin jotta silmät on kuin spanielilla, narttu ja asenne. Me like
Yksisarvistossut näyttivät ensi silmäyksellä hattaralta, johon on isketty jäätelötötterö. Ei ehkä huono idea muuten?
Miehet aina viehättyy sukkahousuista, mikä siinäkin on. Nehän on siis muovia (sukkikset, ei miehet), eivät lämmitä mutta hiostavat ja rikkoutuvat helposti, eli eivät ehkä ihan suosikkini.
Raittiin ilman myrkytys toteutettu tälle päivälle, ei voi ilma olla parempi[emoji173]
Sehän johtuu ihan siitä että keli lauhtuu. Onneksi nyt se talvi taittuu, ei enään jäätävän kylmää ennusteissa.
Tarkoittaa että töissäkin vähän rauhoittuu.
Jospa sitä toitsulla kävis pienen pyörähdyksen kylillä. Vaikka ikkuna vähän raolla niin saa raitista ilmaa samalla. :laugh:
Kevätsiivous aloitettu, tyhjät pullot jos veis kauppaan.
Oho, keittiön ikkunan geigermittari näytti -6,4C, sitten sitten hiihdin/pyöräilin/juoksin eteläsiiven oleskelutilan ikkunaan, niin nolla kerpele, nolla C:eek: ilmaston lämpeneminen onkin totta, ei jumatsuka:thinking:
Viikkonloppu alkaa taas käymää vähiin. Olo on mikä on mut kai se tästä
London has fallen, hitto mitä mättöä[emoji23]
Onneksi Gerald Butler pelasti[emoji7]
Miru the daydreamer:) Oletko mestari hitsaaja?
Miten niin[emoji23] olen mä hitsannut joskus vuosia sitten.
Olisin tarvinnut hitsaajaa:) ohutpelti taitoista