Dyson Animal Pro kuvassa? Meiltäkin löytyy. Kallis oli, vaikka sain esittelykappaleen reilulla alennuksella. Btw; kissa pelkää imurin ääntä ja jää puoleksi tunniksi piiloon imuroinnin lopettamisen jälkeenkin.
Printable View
Dyson Animal Pro kuvassa? Meiltäkin löytyy. Kallis oli, vaikka sain esittelykappaleen reilulla alennuksella. Btw; kissa pelkää imurin ääntä ja jää puoleksi tunniksi piiloon imuroinnin lopettamisen jälkeenkin.
Kissehoitolan pitäminen vois olla aika kivaa :love:
https://78.media.tumblr.com/204b5eea...ntcpo1_500.gif
Toi on Dyson V7. Markka auttoi unboksaamisessa ja oli tiiviisti mukana imurin koeajossa ja räppäili tassulla välillä imurin suulaketta. :lol: Burma taas oli tiiviisti imuroinnin ajan saunassa piilossa ja varmaan sen puoli tuntia sen jälkeenkin. :D En oo ikinä tavannu niin rohkeeta ja pöljää kattia mitä markka on. Joutuu varoon kun ottaa ruokaa uunista ettei se mee sinne, ja sitten vahtimaan ettei se pöljäke hyppää keittiön tasolle siihen kuumalle pellille. Kun avaa jääkaapin niin se koittaa mennä jääkaappiin. Sit jos tiskikone on raollaan niin (tiskikone on korotettu lattiasta ja upotettu kaapistoon) niin se kävelee tiskipöytää pitkin ja pujahtaa tiskikoneeseen (burmankassikin on kyllä tehnyt saman tempun). Se tykkää myös olla mukana päivystämässä suihkussa. Omistajan mukaan markka ei kuulemma lähe saunasta ees löylyä heittäessä. Sitä on varmaan navetassa tai mistä tulikaan osunu sontatalikko päähän ja samalla meni silmät kieroon ja joku ruuvi löysty. <3 :lol:
Kävin hommaamassa uuden tyynyn ja huomenna olis näöntarkastus, joten perusasiat ergonomian suhteen ovat tekeillä... On kyllä taas uusi kriisinpaikka, jos alkavat ehdotella lukulaseja :D
Naapurin pössyllä se vaan jouluvalot palaa parvekkeella yötä päivää. Vähän toi auringon mollotus päivällä kyllä himmentää vaikutelmaa.. Kätevästi saa samalla laittamisella pääsiäis- ja juhannusvalot.
Täällä on tässä meidän tienoolla vielä jokusessa talossa ulkona jotain jouluvaloja. Mietin jo kuukausi sitten että tekis mieli käydä keräämässä ne yöllä pois, ainakin tuosta joulukuusesta mikä näkyy meidän pihaan ja jättää tilalle lappu että valot palautetaan marraskuun lopussa... :sneaky:
Mää vaan aattelin, josko sähköeristetyillä sivuleikkureilla harois joku päivä tuonne naapurin puolelle...
Olihan kalsa keli käydä lenkillä, ihmetyttää miten palelin vaikka kelit lämmenneet ja oli kunnolla päällä[emoji53]
Mua ei noi jouluvalot haittaa, ennen ärsytti ihan hitosti ja onhan se vähän hassua, että niitä jotkut jaksaa pitää aina.
Ehkä jotkut tykkää, että ne piristää?
Mulla on yhdet jouluvalot pihalla ihan vaan siksi, että ne tuo hieman valoa talven pimeyteen. Kai sitä vois piristeeksi kutsua ;)
No niinpä arska[emoji4]
Jaahans sain pösönkin haettua huollosta ja pääsee taas kauppaan, akku olis kuulemma hyvä uusia.
Pitää käydä ostamassa niin pomo vaihtaa sen jos ostan sille lootan kalijaa[emoji16]
Parina viime vuonna jouluvalot pysynyt laatikossa.
Naapurin valot valaisee munkin pihan ihan tarpeeksi. :D
Säästyy sekin sähkö. :thumbup:
Sähköstä puheen ollen, ei ole sähkölaskua tullut tältä vuodelta vielä. :thinking: Tais tulla viisaasti vaihdettua sähköntoimittajaa vuodenvaihteessa.
Eipä tässä kerrostalossa asuessa sähkölaskut paljoa maksa, tämän asumismuodon hyvä puoli.
No mulla on about 30€ kuussa[emoji3]
Tosin muita menoja on kuitenkin riittämiin[emoji53] No jos yrittäis lotota taas vaikken mitää kuitenkaan voita.Aijai lauantaina pitäis lähtee parin kamun kaa iltaa viettää mutten taida jaksaa, on ollut tosi raskas viikko töissä.Työkaverilla polvi tulehtunut ja mulla on senkin kohteet eli 32 kiinteistöä ollut pari viikkoa hoidettavana plus eilen vielä lippujen lasku niin olin vasta puol seiska kotona[emoji42]
Väsyttää ihan liikaa...
No se on kyl totta.
Kyllä se sähkölasku joka kuukausi aina tullut. Jotain hämminkiä on nyt. Odotellaan, mut en minä heti laskujen perään huutele. :D
Ehkä kevällä tulee koko talven lasku yhdessä erässä kun ovat unohtaneet sen laittaa.
Tai väärään osoitteeseen laittaneet laskun ja ihmettelevät kun ukko ei maksa.. "saatana katkaistaan siltä virta. Terveisiä vaan Keravalta."
No hitto mä tilasin jimssiltä pojalle tietsikan ja klarnalla tammikuussa, ei oo vieläkään laskua tullut? Otin sen osarilla ja tuli kyllä kirje, että kiitos kun valitsit klarnan ja sopimus.Täytyy varmaan soitella sinne vai miten kauan noissa menee?
Tosi innokkaasti on kyllä nuo sähkön myyjät olleet liikkeellä viime aikoina. Ei ole jaksanut kilpailuttaa, kun tosiaan ei kerrostalossa kulutus ole suuri ja säästötkin olisi max. jonkun euron.
Hitto matot on kalliita..oon kytännyt niitä, kun tarttisin oikeasti yhden ison ja pienen olkkariin.Vallilasta löysin alella ihanat, mutta 200€ maksais [emoji33]
Otanko vai en? Hirvee dilemma!