Olen ikionnellinen, kun saan ekat 8 Tunnin unet joskus.:laugh: Jokunen vuosi menty, pikkuisen vähillä nukkumisilla.
Printable View
Olen ikionnellinen, kun saan ekat 8 Tunnin unet joskus.:laugh: Jokunen vuosi menty, pikkuisen vähillä nukkumisilla.
Huomenta kaikille
Huomenta, Herra Isowatille myös.:wheee:
Kaffet ja aamupalat kiskottu kitusiin :). Josko tuota jumppakamat kiskois niskaan ja lähtis selkää kurittamaan, kerrankin ajankanssa :)
Aamukaffetta nautiskeltu.:) Kaffeplörön eri ainesosia, maisteltu samalla.:drool:
Aamukaffet nautittu mukista sekä höyrynä
Isot ongelmat siis vältetty. Kaffetta ja höyryä riittävästi.:)
Tuntuukin mukavalta heräillä, ihan kaikessa rauhassa.:) Lisää Kaffetta ja pikkuisen uusien juttujen kaavailua. Pitäisi kokeilla myös, miten tuon Boksin veistäminen puusta onnistuu.:thinking:Pikkuisen olisi omia ideoita siihen hommaan.
Mikä siinä kahvimaussa on hankalaa? Toisaalta onko jossain tarjolla joku hyvä kahvimaku?
Jotenkin luulisi, että kahvi on makuna samaa sarjaa esim. lakun kanssa, eli toistuu hyvin ja sopii höyryyn, mutta ilmeisesti ei, kun kaikki kilvan haukkuvat kahvimakuja pahoiksi. Itse en ole maistanut siis vielä yhtäkään. Yksi halpis-cappuccino odottaa korkkausta ja siltä en odotakaan muiden kommenttien perusteella mitään.
Siinä aika monta hankalaa tekijää. Ilkeitä sivumakuja ja maku ei tule raikkaana, vaan tunkkaisena. 1 osan kun saa kuntoon, toinen päin Persettä. Haastetta pikkuisen enemmän.:thinking: Cappucinot yleensä kohtuullisia.
TSUP
Meinasin sanoa, että ihanan kallista, mutta 120 g/30 e ei ole lopulta hirveästi meikäläisen kulutuksella. Laitan muistiin.
Tuon pullon koko on siis 30ml.
Ihanan halpaa, kun Euro ja Milli.:thumbsup: + Rahdit päälle.:) Tuon pullon, kun pistää Ripperillä 3 tuntiin Höyryksi.:wheee:
Niinpä onkin. Sitten on vähän kallista.
Meillä oli eilen sellainen kummallinen episodi, että sähläyksieni jälkeen illalla katsottiin tv:stä (chromecastilla) Urdun videoita atopään rakentelusta ja rba-setupista. Miehen mielestä kuulemma mielenkiintoista ja "mikset sinä tee noita ite". Kummallista.
Hmmm..Höyryttelyn lipeäminen harrastuksen puolelle, nyt todella lähellä.:rolleyes: