Pistin sen pään vaan niin pyörälle :cool:
Printable View
Huomenta, missä muut aamukukkujat?
Huomenta larma.
Mitähän on tullut itse postattua forkalle eilen.:o
Olo on mitä loistavin, jos menis ulos syömään ja chillailisi tän päivän.
Huomenta karvakorvat :)
Aamuja vaa internetin toisellekin puolelle!
Huomenta Höyrypäät.:) Nyt käynyt mailmanloppu lähellä, kun näin myöhään heräsin.
Ite taas oletin tulleeni hulluks kun kellossa oli 0 ekana numerona. Vapaapäivinä heräilen aina tuolla puolenpäivän aikaan :)
Tuntuu oudon pitkiltä 7 tunnin unet.:laugh: tottunut nukkumaan sen nelisen tuntia.
Nyt jo hävettää maata kotona, kun muut töissä.:thinking:
Saatana ku aamuneljään asti naapurissa biletettiin, hirvee basso tuli korvatulppienkin läpi... Pitänee tänään vähän puhutella X-(
"jos ei muuten usko, niin ainakin viittomakielellä" ;)
Annat ensin http://files.kotisivukone.com/files/...00_3_large.jpg Kysyt vasta sitten, et jatkuuko.
Kyllä ensin keskustellaan rauhallisesti, toisella kerralla sitten saavat sinipukuiset keskustella.
Kohtuullisen rasittavaa, jos ei saa nukkua. Niitä ihmisiä löytyy aika paljon, ketä ei muita ajattele. Erityisesti kun saavat pikkuisen enemmän Alkoa päähänsä.:thinking:
Ja sitten kun ne yleensä vielä vetoaa siihen että "JOS HALUAT OLLA RAUHASSA NIIN MUUTA MAALLE" mutta eikö niiden riehujien pitäisi asua siellä maalla jossa saavat riehua rauhassa? :lol:
Tuo 1 syy miksi minä en asu Kaupungissa. Tulee yöllä töistä ja vaihtelee työkalut auton kyytiin. Eikös siitäkin joku näe vaivaa.:thinking:Itte soittavat poppia Baarin sulkeuduttua. Asiallisesti kun käy kysymässä pienempää meteliä aamu 3-4 aikaan et sais nukkua. Mulkku naapuri on, kun ei saa edes bilettää rauhassa.:laugh:
Mäki eilen aattelin että ovatpa mukavia naapureita kun musiikki loppui 22.05 kun hiljaisuus alkaa 22.00. Paskan marjat, tunnin päästä oli jo volume kovemmalla :lol:
Tämäkään ei edes ole kaupunkialuetta missä minä asun, rauhallista seutua pitäisi olla.
Huoh, olipahan mukavat 10+ tunnin unoset, vaikka olinkin unohtanut aamu herätyksen kännykkään. Vois kyllä joka yö nukkua yhtä paljon:yawn:. Aamukaffet -->