ÄLÄ kerro enempää
Oon naimisissa näes ja herkässä tilassa
Voi joutua tekemään aviovelvotteita kun tuollaisia kirjoittelet ... pervo [emoji106] [emoji12]
Printable View
.. Miten tämänkin nyt ottaa. Pervoksihan tätä ei ollut tarkoitus mieltää. Ja vois olla vaimolle selittelemistä, miehiähän tässä taidetaan molemmat olla :/
Se ois itekki taas huomenna pajalle taivuttava. :crying: No jos jotain positiivista pitää hakee, ni sai loman aikaan rentouduttua ihan kunnolla, ja iltavuoroon vasta pitää mennä. :)
Moi petsku[emoji8] no saat kuitenkin nukkua aamulla niin ei ole paha shokki[emoji2]
Vielä viikko lomaa! On tässä kyllä jo tarpeeksi lomailtukin. Iski muutto uudelle paikkakunnalle ja pitäs alottaa opiskelut. Itellä vaan enemmän sellainen duunarin luonne, mietityttää, että miten sovin taas koulun penkkiin.
Hyvin se menee, kun vaan päätät itse niin[emoji106] itsekin opiskelen uuden ammatin uuden työn ohessa ja odotan sitä innolla! tosin koulupäiviä ei ole kuin muutama.
Istuskelussahan ei mitään vikaa ole, mutta kynän sijaan voisin pyöritellä mieluummin räikkää. Meillä duunissa oli melkeinpä puolen vuoden jakso, kun varaosat tuli aina myöhässä. Viikot pyöriteltiin peukaloita kahviossa, kun taas perjantaina saapui osat. Koko viikonloppu armotonta ylityötä, että saadaan viikon työt kiinni. Ja seuraava viikko taas odottelua. Kyllähän tuollaista nuorena poilamiehenä jaksaa, kun tiliä tulee. Henkisesti oli vaan raskasta joka päivä odotella kuriiria osien puolesta. No, nythän pääsee ainakin muutamaksi vuodeksi vakaaseen hommaan, mistä pitäis aina tietää, mitä huominen tuo tullessaan.
No oho! kevyet ajamiset sulla..mulla selkä huutaa hoosiannaa jo tunnin istumisesta[emoji52] Otat ihan rennosti nyt ens vkon töissä niin jaksat bailaa mun kanssa vkoloppuna [emoji38]
Edit.tää oli petskulle..piti guottaa mut mie mokasin [emoji51]
Täällä te vaan puhutte työnteosta ja kuinka epämieluisaa se on. Itsehän menisin kiljuen töihin jos jostain soisi mahdollisuus... :(
Joo ei siellä töissä kannata hosua niin, että ittesä rikkoo. :) Varsinkaan kun siitä ei rahaa sen enempää saa...
Työttömyys ja saikulla olo on kaksi ihan eri asiaa, mutta täytyy myöntää, että itselläkin on ollu luopio olo, kun ei ole työkykyinen.
Ainapa se ärsyttää, ku lomalta joutuu takasi töihin palaamaan. :D Pari viikkoa, ni alkaa taas tuntuu normaalilta... Vois kyllä tehä itelle hyvää ollakki työttömänä hetki, ni osais arvostaa sitä että niitä töitä on. Koulusta kun pääsin 2008, ni kerkesin vajaa 2kk olla työttömänä ennenku pääsin nykyseen työpaikkaan.
Itsekin muinoin olin vuoden työttömänä ja se oli karseeta[emoji53]
Mutta nyt meikäläisen tarvii mennä nukkumaan
Öitä höyris ja kaikki muutkin, mun on pakko mennä myös[emoji8] [emoji42]
5 viikoa lomaa takana, 2 vielä jäljellä :banghead: Alkaa jo pikkuhiljaa kyrsimään...
Ei tuu taas nukkumisesta mitään. Aina ku onnistuu jotenki nukahtamaan herä melkeen heti.
Juu, ensimmäisestä ei ole kokemuksia ja toinen, nyt viime aikoina ollut niitä niin paljo että eläkkeelle laittavat tai yrittävät ainakin, duunista ja työterveyslääkäri.
Ei kyllä ole yhtään syyllinen olo, aikaisemmin joskus oli kun saikulla makaili nyt ei, kyllä se yli 40v yhdelle firmalle riittää kun nykyään tuo työtahtikin on muuttunut ja ei ole samanlaista tunnetta kuin ennen että kuului johonkin.
Kyllä se kesä on vaan ohi. Hemmetin kylmä tähä aikaa tallustaa tua pihalla.
Kyllä. 5,5 astetta näytti auton mittari töihin lähtiessä
No eikä oo, torstaille on luvattu +25 astetta X-( Sais tulla jo syksy.
Sais tulla jo kesä.
Bussipysäkillä oli joku joka höyrytteli Pirtelöä http://i.imgur.com/KBSLgU4.png
Monsterin koeajo suoritettu mallikkaasti
Viimeistely vielä (vinoparrut ja maahankaivaminen + tikkaiden lisäys) ni se olis siinä
Teikkö mallin, joka menee ympäri?
(Eli 360 astetta)
Mikäs ihmeen monsteriprojekti täällä on menossa?