Mä en itseasiassa tienny ennen kuin aloin kattomaan tota :blushing:, oon mä kyllä poni pojista kuullu mutten tota virallista nimeä :D
Printable View
Mä en itseasiassa tienny ennen kuin aloin kattomaan tota :blushing:, oon mä kyllä poni pojista kuullu mutten tota virallista nimeä :D
En tiedä haluankokaan tietää...
Miespuoliset on bronyjä ja naispuolisten kutsumanimi on pegasister. Valitettavasti tämmöisenkin faktan tiedän.
Ei siinä, on se ihan mukavan oloinen sarja (muksu kattoo mielellään), mutta en mä kyllä saatana ymmärrä miten se noin vetoaa aikuisiin (tai no, "aikuisiin") ihmisiin.
Ai, se EI ollut zoofiliaa?
No damn.
Kuinka urpo saa olla, kun jos on jo pariin kertaan saanut bannit ja aina vaan rekisteröityy uudella nimimerkillä, niin ei osaa sen vertaa muuttaa käytöstään/kirjoitustyyliään, että ei jokainen vähänkään foorumia seurannut tyyppi osais heti parin ensimmäisen viestin jälkeen tunnistaa..? :blink:
Täällä on nyt viimeaikoina ainakin kaksi tälläistä sankaria tullut vastaan. :eek:
vapottaja123 ja turborusakko? :D
Kinasteli, turborusakko on antanu vapottajalle negatiivisen kauppapalautteen :lol:
Ehkä sekin oli vaan feikkiä ja kinasteli itsensä kanssa :D
koko "brony"-ilmiöhän on 4chanin paras trollaus tähän mennessä. Muistan kun vuosi-pari sit oli joku lanka missä jotkut tyypit heitti että pitäs alkaa pakottamaan erinäisille foorumeille että MLP on hieno sarja ja se on tosi "diippiä" viihdettä. Jotkut persepurilaiset otti tän tosissaan ja lumipalloefekti on valmis.
40min jaksoin kattoa, ehkä pakotan itteni katsomaan ton huomenna loppuun :D
Tarkootakko nyt dokkaria vai itse sarjaa ;)
Kumpaakaan ei kannata kattoa. Jos sarjaa alat katsomaan niin näytät kohta tältä:
http://i.imgur.com/80oTA4d.png
Katoin sattumalta ton saman dokun tänään muutaman muun välissä. Tiesin kyllä että tollanen ilmiö on ja vaikken henk.koht tajuaa tollasta fanitusta, niin ei ne kaverit ihan niin sekasin tuntunut olevan kun oletin. Sinänsä sama millä sitä positiivista sisältöä saa elämäänsä, olihan noi kaikki aika reppanoita kuitenni. Jännä ilmiö kyllä, ei käy kieltäminen
Mikä homma tää on :o Pihalla ku postilaatikko :confused:
http://www.youtube.com/watch?v=3Kkp1U2TNN8
en ymmärrä.