Miten täällä näin hiljaista. Se olis nyt toinen TSUP
Printable View
Miten täällä näin hiljaista. Se olis nyt toinen TSUP
Taitaa kaikki muut reilusti yli 50v olla laavuilla,paitsi minä.
Aproo. Juomista puheen ollen ja lonkerosta erityisesti.... Käymisteitse tehdyt on hillitöntä kuraa ja Olvin tuotteet kaikki.
Käymisteitse valmistetut lonkerot on huonoa kiljua.
Puhelimessa.:laugh: Pikku puhelu Höyryn merkeissä.;)
Ihan helvetin huono höyrypäivä tänään. Tupakanpoltto jo mielessä.
Allekirjoitan melkein kaiken ylläolevan, tosin Olvin Iisalmi Pale Ale (eli IPA, hehheh :D) oli erittäin positiivinen uusi maitokauppabisse. Raikas, ei ihan niin rankka humalointi kuin jossain jenkkituotteissa tai CCCC Muflonissa. Uppoaa mulle ihan täysillä. Stallhagenilta on kans tullut muutamia hyviä uutuuksia, Lemon Ale oli oikeasti hyvä. Ainiin, legendaarinen Aura on palannut kans kauppoihin. Tyylikäs 0,3 l pullo ja maku on hyvin lähellä alkuperäistä. Ainakin mun opiskeluaikojen muistikuvien mukaan. :D
Saunapäivä, hyvä päivä :)
Et muuten ole ainoa, tosin en voi sietää ajatusta tupakanpoltosta.
iStick 50W meni paskaksi, MISTer kuseskelee, kolmet kuivat imailtu, en löydä G-Tubea mistään. Päivän pelasti kaapinpohjalla lojunut iStick 20W sekä Stadin Höyry josta kävin nappaamassa ensi hätään 30W version.
4 Päivää vapaata.:yeah:
Työpäivä vihdoin ohi ja nyt 5pv vapaata. :-)
Ihan pian roudaan loputkin romut Ouluun! :yeah:
Ainoa surku on mursuista, ne kun ei ihan nuoria likkoja enää ole ja ajomatka 6-7 tuntia, että onko ne parasta jättää vaan iskän luo asustelemaan missä ne on nyt hoidossa olleetkin. :unsure:
Mursupaistia?