Nyt jasso ei kerro enää ku TSUP.
Jano tässä tulee.
Printable View
Jaahas, ix jassolla menossa. Vielä sujuu roomalaiset numerot.
Jahas, minttuviinapullo korkattu. Saa nähdä mitä tästä seuraa...
Mä olen muodostanut jonkinlaisen fyysisen riippuvuuden Hakkaraiselta Hagiksen hallista saatavaan palvattuun possun fileeseen. Sen tekee joku vanha patu sieltä Pohjanmaalta harrastepohjalta, en muista paikkakuntaa vaikka Timppa on sen mulle kertonutkin. Tosin näin pääsiäispaaston (ei punaista lihaa ja maitotuotteita, karjalaissii perinteit) aikaan en ole sitä syönyt ja ainoastaan kuola valuen katsellut sitä tiskissä. Huomenna asiaan tulee rankka muutos, ostan useamman kangen ja vedän itseni ähkyyn sillä puolenyön jälkeen. :D
Saunassa käyty, pitkät vapaat alkoi ja tsup täälläkin. :cheers:
Jokohan se forkan pätkiminen loppui, ja onko noihin jälkikäteen löydettävissä mitään selkeää syytä - ajoittain tuota kuitenkin ilmenee.
En anna mä meen :)
Aina ;)
Lisää viinaa, teksti on ymmärrettävää ;)
Mulla menee lauantain puolelle, kuola valuu jo... Perkele kun ois villipossun kinkkua ollu vielä jäljellä :(
Forkan kellonajoissa on edelleen jotain kummaa. Voi olla joku selainhommakin. Mutta kun kirjaudun ulos, päivitysajat on talviajassa.
Uuuuh mitkä sääret Pavella!! :drool:
Kun olet kirjautuneena sisään:
Sivun oikeassa yläkulmassa, klikkaa asetukset.
Vasemmalta löytyy yleiset asetukset, klikkaa sitä.
Vieritä sivua, kunnes tulee kohta kesä/talviaikaan siirtyminen. Valitse: siirry aina automaattisesti.
Klikkaa alhaalta talleta.
Jos ei foorumin kello ole vieläkään oikeassa ajassa, niin sulla on aikavyöhyke väärin. Se löytyy tuon kesä/talviaikaan siirtymisen yläpuolelta.
Ihan ok jälkkäri neste täää o nam nam
Kyllä maalla on mukavaa https://www.youtube.com/watch?v=Us76R1VK4Rw