Nyt alkaa kyllä silmät painumaan kiinni siihen malliin että taida mennä nukkumaan. Palaillaan jälleen herättyä linjoille.
Printable View
Nyt alkaa kyllä silmät painumaan kiinni siihen malliin että taida mennä nukkumaan. Palaillaan jälleen herättyä linjoille.
Öitä höyris[emoji8]
Nonni...tänne jäin yksin [emoji53]
Täällähän minä täällähän minä
Mitä sulle kuuluu ?
Ihan hyvää paitsi nyt joko netissä tai tapassa on joku vialla[emoji51] tosin poitsutkin kirosi jotta tökkii pöytäkonekin[emoji52] tapa sekoilee omiaan ja lataa koko ajan..kai se pitää mennä kohta koisimaan[emoji42]
Peuran lavat siivottu ja esikeitetty. Ollu hommaa koko päivälle, huomen vielä duunata katos loppuun. Nyt vähän kylmää valkkaria :)
Peuraa[emoji173] siitä saa maailman parasta pataa[emoji39]
Tarvis huomenna maalata toiseen kertaa autokatoksen otsalaudat + pyykinpesuteline + talotikkaat
Pian alkaa maalaus jutut tulee korvista ulos
Kaivurikin tarvi vuokrata päiväks pariks sais tonkia tontilla vähäsen
Höpö höpö ässä, sun piti pitää vapaa huomenna[emoji51] mulla on kyllä ikävä maalaus hommia, tykkään siitä tosi paljon.Piikkaamista ei oo ikävä[emoji38]
Piikkaaminen on kivaa jos saa kaukoohjaimista tehdä sitä :)
Brokkia on tullut ajeltua muutaman kerran
Nii vapis raksaamisesta ei maalaamista näes lasketa ?
No juu..muistan vuosia sitten, kun ex kanssa piti maalata talo niin minähän sen maalasin into pinkeenä[emoji2] puolet lomasta meni kaikkea laitellessa, mutta itselle kun tekee niin ihan eri asia.
Ed. nyt koisimaan[emoji42] öitä..
Täällä taas ollu rajut tsembalot. Tuli just kytättyä eukon kanssa The Beach. Muistaako kukaan tätä filmiä?
Kun itse tekee sitä tulee mitä sattuu tulemaan näihän se menee
Oli näppärä peli tuollainen ympäripyörivä henkilönostin kun laitoin kämppään otsalautoja
Halpa ja hyvä kerrankin kohtasi ja sillä pääsi korkealle :)
Terveisiä täältä Turkin Alanyasta. Tullissa joutui laukut läpivalaisuun ja siinä sitten viisi tullimiestä ihmetteli paria siggeä, yhtä k-boxia ja pussillista nesteitä. Välillä selattiin jostain kansiosta ohjeistusta, mutta ei kai löytynyt mitään raskauttavaa pykälää, kun lopulta toivottivat hyvää lomaa. Jos olisin ollut kaukaa viisas, olisin ottanut mukaan vähän vahvemmilla niksoilla olevia liemiä kun yksi maganuksellinen meni 3 mg creme bruleeta jo siinä viidessä minuutissa kun bussin lähtöä odottelin.Muuten täällä on ihan kivaa ja all-inclusive tarjoilu pelaa mainiosti. Nytten vieläkin 30 astetta lämmintä ja ilmankosteus n. 70%. Onneksi sentään hotellihuoneessa on ilmastointi.
Onko joku muuten käytellyt AW:n uusia 12 A 18350-akkuja 0.5 atopäiden kanssa?
Houkuttaisi joku stealth-modi 18350-koossa iSubin kanssa, mutta taitaa 800 mAhin akusta puhti hyytyä turhan äkkiä.
https://mindofmorandir.wordpress.com...18350-testing/
Näemmä kestää aika hyvin, 10A purkuvirralla.
Huomenta. Se on jälleen sunnuntai ja tarvii lähteä kotiin päin ajelemaan illemmalla.
Pyöräilijät osoittivat mieltä turvallisuuden puolesta ? linja-auto töytäisi osallistujia - Liikenneonnettomuudet - Kaupunki - Helsingin Sanomat
Ei nyt kai ole soveliasta nauraa, mutta tuo taisi olla sitä ironiaa. Toki vähän huolestuttava ajatus miten monta psykopaattia tälläkin hetkellä istuu ratissa ja ovat valmiita huvikseen ajamaan jonkun pyöräilijän päälle.
Mikäs tuon liikenneraivon nyt on nostanut esille?
Onko kohu Immosen ympärillä jo jäähtynyt sen verran, että bloggarit tarvivat jotain uutta ja raflaavaa?
Tuohon asiaan kun olisi pitänyt puuttua jo paljon aiemmin.
Täällä on ainakin noita vitun kilpapyörillä ajavia homoja mitkä ajelee keskellä ajorataa, yli vaan.
Noilla kuitenkin mennään lujempaa, kuin laillisella mopolla, että olisiko ajoluvan vaatiminen täysin perusteetonta?
Suomessa viä hyvin kesyä, rapakon takana ne vetää rekkojen välissä, pääsee hyvin imuun...ja hengestään...
Totta..tapa ei näytä aina saapuneita viestejä [emoji53]
Saku tölkkien reitystä :cool:
http://i57.tinypic.com/14c7ewx.jpg
Oho, tuli tuplat :blushing:
Nätti ilmapistooli siinä, ei mitään hiilihappohömppää.
Tarvis ostaa parit tipit taas
Rikoin taas yhden lasisen kun modi pyöri pitkin asfalttia
Onneksi minit kestää [emoji106]
Hirveä hulabaloo yhden reissun takia[emoji38] no ei se mitn..ihan varmasti tulee ikimuistoinen ilta ja pakko nuo festit on käydä katsastaa jos vaikka jäävät viimeiseksi [emoji52]
Mirulla on vientiä siellä kun kollit roikkuu hameen helmassa kokoajan
Ja ole huurulle hellä eiks je ?
Jos meno lähelläkään yhtä hyvä ku viimevuonna ni ei tuu pettymään. Ja tänävuonna pääsee sit osallistumaan jatkoilleki.
Kuule ässä ne kollit mitn roiku[emoji38] pääasia jotta on hauskaa yhdessä.Saattaahan nuo löytää jotkut nuoret venakot ja raahaa ne hotelliin...sit mie oon pulassa [emoji57] ja lupaan olla todella hellä ja kiltti kaikille[emoji8]
Ai saakeli, lasi varmaan liipasee mukavasti [emoji51] joutuko tikkaamaan?
Kahvinkeitin ladattu, eväät (pekonipasta) pakattu, työvaatteet kaivettu naftaliinista ja herätyskello asetettu huutamaan kuolonääniä kello 04.00, olen valmis kohtaamaan karun todellisuuden taas kerran...
Eipä siitä tullut kuin pikku vekki. Itse en vapaaehtoisesti hoitoon mene. Sellanen kevyt sairaalafobia, että mitähän kaikkea löytää, kun alkaa oikein etsimään :D
Ja äSSä, ei se sokkona olo niinkään, vaan se puristava kosketus, kosteilla huulilla. Näihin yhdistettynä hellä liu'utus sisään ja nopea veto ulos.
Eka duunipäivä loman jälkeen ?