Mä oon tipahtanut kolmospallille, ennen olin muistaakseni ykkönen. :sneaky:
Printable View
Mä oon tipahtanut kolmospallille, ennen olin muistaakseni ykkönen. :sneaky:
Luupilla on bullshit -meter jossa meidät kaikki on rankattu. Punaiselle kun menee niin käyttäjä häviää jälkiä jättämättä..
:o
Taas samalla on kyllä aika jäätävä viestejä päivässä luku, 39,98 :D Ei mene pitkiä aikoja enää että mennään trollin ohi kokonais määrässä :D
Taitaa mulla olla joku reilu 7/päivä...
Ennen kaikki oli toisin :( Jasseria kyl ikävä tänne, miehellä riitti juttua viikonloppusin esan kera ihan riittävästi :)
Jasserihan alunperin kokkolalainen ja yhteisiä tuttujakin löyty, taitaa nykysellään vaan höyrytellä ihan omiks iloikseen. Hieno mies!
Eipä tuo paljoa ole päivässä.:whistle:
No nyt Metsästetään kalojakin jo.:thinking:
TSUP VII
Koff III part I [emoji33]
Jasson pitää hiukan kiriä, jos ei halua kaappiin piiloon.:sneaky:
Mitä pitää tehä ku nyt iski kauhea väsymys päälle mut samaan aikaan joku ihme ADHD?
Ei oo kaappia, pelkästään yläparvi... Rupee poskia punottamaan ja pieniä oireita alkavasta humalatilasta ilmaantumaan :) Lämmitin pohisee nokan edessä ja parvella "hieman" lämmin. Lattiapinta-ala mökissä n. 7,5m2 :) Parvi saunan päällä joten huomen illalla ei tarvi mökkiä lämmittää kun piippu menee parven keskeltä läpi :)
Nyt tulee laitteita siihen tahtiin että vaikka kaiket päivät päivystäs kiinansivuja ei pysyis perässä.
Esim. Kuinkas monta "Atlantis-luokan" clearoa on nyt myynnissä tai julkaistu ? Atlantis, Kangerilta.. 4 erilaista ?, Melo, Delta II, Smokin härpäke.., Arctic, v.... pää hajoaa..
Mistä te juttelitte sillon aikanaan ? Slotataanko karto kahdella vai 4 reiällä ? Ja kauhee sota Boge-miesten ja Smokiin loikanneiden välillä. ?
Oli vähän toisenlaiset jutut... Päällimmäisenä halu auttaa ja jeesiä porukkaa. Tietty pioneerit raportoi kaikista uutuuksista koko ajan. Oi sitä aikaa kun silica rupes lyömään läpi, maksoin 500€ GGTS+ODYSSEUS V2 setistä aikoinaan huutokaupasta eikä tuntunu missään :) Papsia osteltiin kickin kera about 200€ myös huutokaupasta kun mistään ei saanu tavaraa suoraan ostamalla. Helppoa se on nykyään [emoji106]
Ajat muuttuu ja miehet/naiset sen mukana. Hienoa et on tullut pysyttyä mukana näin kauan ja uskon et kaikkea ei oo vielä nähty ;)
syäkää d vitskuu. ja kaljanmaksaöljyy. mailma pelastuupi. :esmoke: