Kysyy aina Sunnuntaisin, et teenkö sille Lättyjä.:love: Yleensä ei voi olla tekemättä.:)
Printable View
Kysyy aina Sunnuntaisin, et teenkö sille Lättyjä.:love: Yleensä ei voi olla tekemättä.:)
Kesällä grilliin maksavartaita jotka on mureutunu jogurttimarinaadissa:drool:
TSUP part V
Orikinaali kinilonkero part3 :)
Aika kiva ilma ulkona, aurinko rupee painumaan mailleen...
Liite 21721
Olutta käytän, vain lihan marinointiin kastikkeessa.:)
Maksaa syön mielelläni, mutta kouluruuan tyyliset jännepaskat, voi unohtaa heti.:thinking:
Riistan kans käytän pelkästään merisuolaa, soijaa, mustapippuria ja katajanmarjaa... Kaupanlihoille käy tymäkämmät mausteet :)
Muutenhan ne ei maistu miltään. Riistassa mulla se pointti, mitä parempi liha, sitä vähemmän mausteita... Hirven sisäfileelle pelkästään merisuola ja pippuri, kastikkeeseen voi sit laittaa muutakin ;)
Pippuri ja suola sopii kaikkeen lihaan.:thumbup: Joskus jotain yrttejä soosiin joukkoon.
Riistaa ei vaan saa ostettua mistään. Itte kun ei metsästä vielä.:thinking:Mennyt sekin kyllä syvästi harkintaan.
Onko jassolla mitään ruokaa siellä mukana? Kuulostaa vähän nälkäiseltä.
Kastike on tuomittu epäonnistumaan jos ei käytä kermaa ja auraa...
Perjantaina hemmottelen emoa erikoisperunoilla ;)
Keitettyjä kiinteitä perunoita, hirrrveesti sipulia, kermaa, pippuria, sinappia... Paistetaan miedolla lämmöllä pannulla kunnes kerma on imeytyny perunoihin [emoji173]
Tulee nälkä...
Kuulostaa liian hyvälle.:thinking:Kohta joutuu kokkaileen.
Kermahan ei ole lisäaine kastikkeessa. Kermaan rakennetaan se kastike.:lol:
Paremmin jaksaa pämpätäkin jos muistaa syödä välillä...
Kyllä se Kotiruoka on vaan herkkua.:)
Nyt tekis mieli Putkinieriää.:thinking:Mistähän sitä taikois nyt. Uunissa oikein komiaa, kun pistää juustoa riittävästi.:p
teliasonera och sbsdiscovery osaavat neuvotella! :yeah:
Luuponen. Mistä näkee paljonko Jassolla on enemmän viestejä Offtopikissa, kuin muilla?
mun offtopic mittarista (tm) mut mä en näytä sitä sulle. :thinking:
Paavoo..Luuponen kiusaa.:thinking: