Sulla ihan varmaan enemmän viestejä off topikissa, kuin mulla.:unsure:
Printable View
Sulla ihan varmaan enemmän viestejä off topikissa, kuin mulla.:unsure:
Lehmän selässä on ikävä istua kun niillä on hevoseen verrattuna terävämmät haarakkeet selkärangassa ja se on muutenkin ulkonevampi, sattuu tosissaan perseeseen kun istuu jonkun löntystävän vanhan lypsylehmän selässä.
Aika kovia kyllä ootte olleet jos sonnin selkään ootte kiivenneet, ne on sellaisia elukoita että lähtee jo siinä vaiheessa yleensä melko liukkaasti jos niiden aitaukseen menee, saati että ne antaisi selkään kiivetä. Ja jos selkään onnistuu pääsemään niin se ei varmaan pysy niin kauaa paikallaan että ritsalla ehtisi kankulle tähdätä. :D
Ei muuta kuin polle betoniporsaaseen kiinni. :esmoke:
Pitääkö mun tilata tuo sx mini malli.:thinking:pistetään harkintaan.
Ootas Jasso kun höyrymiitit joskus sopivasti. meen roskiksen taa piiloon kun yskäiset.:)
Poju tulee mulle ja lupailin Laavuretkeä. Sitä lupausta en elävänä suostu perumaan. Muuten olisin ollut jo tulossa.:)
Juodaan termarista Kaffeet ja pojulle Kaakot. Nuotiomakkaraa ja luonnossa oloa.:love:
Pitää keksiä joku ylläriherkku retkelle mukaan. Onneksi poju syö lihaa mielellään. Joku Foliossa haudutettu liha hywwee.:rolleyes:
Poju ei tykkää maksasta. Joku jälkkäri pitää salakuljettaa mukaan.;)
Hihiii kotona odottaa ylläri mehut [emoji173] [emoji512] [emoji8]
Mulla käsissä ylläreitä. :unsure: Poppareita.:popcorn:
Kaikkea muuta melkein veteleekin. Maksan ja liian tuliset jättää syömättä.:)
Mikäs siinä on vikana? En tarkota mitään vanhan ajan koulujen maksakastiketta ;)
Veikkaan et aika moni tykkää hyvin/oiken laitetusta maksasta.
Hirvenvasan tuore paistettu maksa pesee kaupan sisäfileet mennentullenjapalatessa... Veren pitää valua suupielistä kun sitä syö [emoji173]