Stingray black copper + Aqua sopii hybridi kierteeltään toisiinsa :yeah: Eikä siinä vielä kaikki, 0.8 ohmin setuppi ja Bobas Bounty wickaa Aquassa moitteetta :wheee:
http://i61.tinypic.com/ig94zn.jpg
Edit. Parempi? :D
Printable View
Stingray black copper + Aqua sopii hybridi kierteeltään toisiinsa :yeah: Eikä siinä vielä kaikki, 0.8 ohmin setuppi ja Bobas Bounty wickaa Aquassa moitteetta :wheee:
http://i61.tinypic.com/ig94zn.jpg
Edit. Parempi? :D
Pistäs kuvalinkki ojennukseen:)
Juu ei näy kuva mut laita mulle testiin toi aqua, saat takasin heti, joskus tai sit et ollenkaan :D
Prkle mulla sr jämähtäny philadelphiaan :confused: Keskiviikon jälkeen ei oo liikahtanu mihinkään...
Varmaan seuraavan kerran bongaus itellan huomasta :mad:
Velipoika kävi nappaamassa mulle Devinin DVD:n swampmusicista. Elämän pieniä (tai suuria) humuja :yeah: Vielä kun olisi blu-ray-soitin niin tuo yksi levy pääsisi myös oikeuksiinsa..
Liite 13353
On muute pikkuisten hyvä livekeikka saatu dvd:n muotoon! Kyllähän sitä taidettiin joku vuosi suunnitellakin. Nimimerkillä torstaina deviniä pakkahuoneella katsonut :whistle:
Quasar vihdoinkin hankittu. Nyt pitäis vaan jostain saada kunnon 26650 modi :D
Laitoin itteni jonoon sinne, mutta en tiedä miten tuo toimii.
Toisaalta tekis mieli vaihtaa hommia tahi firmaa tahi molempia. Enkä mie oikeastaan tuossakaan firmassa ole korvaamaton. Mutta joutas nekin opettelemaan jotain jotka minun ansioilla ratsastaa. Ja jos mie jotakuta (vaikka asiakastakin) kritisoin, niin ei se aina oo minun vika.
Jee.. rupeaa olo normalisoitumaan eilisen ryyppäys rupeaman jäljiltä..
Kieltämättä. Nimimerkillä Tuskassa 2011 Devini nähty ja löytyypä multa koko poppoon nimmarikin olkkarissa koristeena :)
Ja humu: Vein eilen hyvälle kaverilleni kokoamani aloitussetin ego+justfog 1453 ynnä muuta tarvittavaa kun se halus viimein kokeilla höyryttelyä. Aluksi pientä vinoilua mutta loppu viimein se oli törkeen innoissaan kun opetin sille parit perusteet ja se sai itse säätää sen kanssa. Oli puhe, että se kokeilee viikon verran ja katsoo sitten sen jälkeen, että hommaako jotain parempaa. Ja paskat! :D Tänään tuli viestiä, että "Koska tehdään tilaus?" :yeah: Ei juma kun tuli hyvä mieli kun sai järkättyä kaverille hyvän aloituksen ja näki sen innostuksen. Muisti itsekkin kuinka innoissaan oli vaikkakin itselläni ei ollut tuohon aikaan ketään opastamassa ja itse piti käydä ne kaikki vastoinkäymiset lävitse. Anyways, mahti fiilis päällä ja tajus taas kerran tän lajin hienouden!
Löytyi hyväkuntoinen kämppä, juuri nyt remontti päällä siinä ja muuttamaan pääsee heti 1.4 eli kohta hellittää jatkuva stressi ja vitutus.
Postipäivä: Italiasta svapobar.it tilatut Omega RDA ja Dicodes Danin jatkopala kotiutuivat vihdoinkin! Wuhuu!
Jep, joka päivä samanlainen ja palvelus loppuu joskus 4-5 aikaan. Salilla ajattelin alkaa käymään mutta eihä sielläkää joka päivä voi olla. :/
Sain Etax Aa9:ä modien putsaukseen, kummasti lähtee skeida kierteitä myöten :thumbup:
Pieni päivän piristys eli vapomail-päivä. Taas yksi mekaaninen+dripperi hiplattavana.
Ai jumalauta, nyt löyty höyrytaivas! Niksaöverit täältä tullaan!