Teräsvilla ihan ok siihen hommaan. Helposta en tiedä mutta toimii.
Printable View
Teräsvilla ihan ok siihen hommaan. Helposta en tiedä mutta toimii.
Novakari Oy - 5204 Johnson Messinki & Kuparikiilto
Löytyy melkein joka marketista.
Mistähän johtuu kun kaikki kayfun tyyliset atot jossa tiukahko imu aiheuttaa kurkkuun/hengitykseen ahdistusta, vähän kuin olisi allergian aiheuttama turvotus kurkussa, hengitys vinkuu ja yskittää.
Drippereillä ei mitään ongelmia vaikka samoja nesteitä ja pumpuleita.
nikotiini supistaa keuhkoputkia, ehkä se vaan uppoo tai höyryää paremmin
4mg niksat tuskin potkii niin kovasti, vertaa kun aloittelin käytin 18mg eikä silloin ollut mitään ongelmia cartoilla/clearoilla.
onko normaalia toimintaa uudella akulla että siinä lataus kestääpi yli 5+h? Kys. akku on 18650 sony vtc4 trustfire laturilla.
Trustfirellä kestää. Osta nitecore tai luc
Ahaa, joo. Pitäneen varmaapi ostaa jossain välissä parempi laturi :)
Tervehdys kaikille kanssa höyryttelijöille tänne e-savukkeeseen. Olen pienoisen ongelman edessä. Aloitin höyryttelyn pari kuukautta sitten ja tänä aikana ollut käytössä mm evod ja protank mini kakkonen. Tilasin Finnvapelta Protank 2:en eli sen isomman clearon ja heti kokeilemisesta eteenpäin laite on kurlannut aivan älyttömästi. Itseasiassa siitä ei saa edes henkosia vedettyä kun imuputki menee tukkoon aivan heti. Koitin vaihtaa atopään, mutta sama ongelma jatkuu edelleen. Otin atopään Evodista jossa se on toiminut. Voisiko tämä kurlaus johtua nesteestä (Mr. Goodvapen Dabble Doah) kun laitoin sitä heti ensimmäisenä tähän uuteen Protankiin? Vai onko ongelma itse clearossa?
Melkein suosittelen siirtymään rebuildable vehkeisiin koska clearoissa on omalla kohdallani yleensä ollut tapana kurlata. Jos clearoissa haluat pysyä niin kokemukseni pohjalta evod on tähän pvään mennessä ollut ainoa clearo joka ei ole minun kohdallani kurlannut kertaakaan. Rebuildable laitteista suosittelisin joko hinta/laatu suhterltaan smokin rsst genesis atomisaattoria tai jos hinta ei ole este niin kayfun lite plus. Youtubesta löytyy kattava valikoima erilaisia opetusvideoita kyseisistä vehkeistä. Myös täältä foorumilta löytyy vastauksia kysymyksiin. Tervetuloa höyryttelyn maailmaan! :) "And remember, smoking is dead, vaping is the future... and the future is now!"
-Niko
Itse tuskailin tuon saman ongelman kanssa kunnes youtubesta löytyi loistava ohje jolla muutaman vastuksen tehnyt eikä tietoakaan kurlauksesta. Vastus tehtiin silican ympärille normaalisti ja tämän jälkeen silicanarun alle ja päälle laitettiin pikkiriikkiset pumpulipätkät.
Tässä videolinkki:
https://www.youtube.com/watch?v=JJQ_8-vmneE
Jos haluaa pitää homman simppelinä kannattaa napata Aspiren Nautilus Mini tai Joytechin Delta.
Pieni kysymys taas. Tilailen pari Innokin IClear 16 clearoa ja myös varalta pari vaihto vastusta. Millä ohmi määrällä kannattaa ottaa vaihtovastukset? 1,8, 2,2 ,2,5 vaihtoehtoina. Akkuna 1300mah 3,2-4.8 säädettävänä
Vähän on ollut ristiriitaista tietoa tästä asiasta eli kysynpä täältä. "Nikotiinin tilaaminen ulkomailta" sivulla lukee, että nikotiinipitoisuuden yläraja per pullo on 420mg. Olen kuitenkin nähnyt monen täällä sanoneen tilanneensa isompiakin määriä, eli onko ok tilata vaikka 50ml 18mg puteli?
Kolmen kuukauden käyttöä vastaavan määrän saa tilata Euroopasta.
Olisi mukavaa, jos joku voisi auttaa hieman. Tilasin siis Vanilla Atmos Lab, 12mg/ml, 20ml pullo | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa ja maistuu aivan hirveältä. Onko tuo siis aivan valmista nikotiininestettä jota voi höyrytellä?!
Valmista kauraahan se,aika kallista kamaa kylläkin.Voit kokeilla kypsyttää sitä muutaman tunnin kuumassa vedessä,varo kuitenkin ettei mene vådaa sisään.