Muut on piilossa. :laugh: Jassokin luuraa jossain Emon takana. Ässä varmaan töissä ja Jamo pakkaa Oluttynnyreitä peräkärryyn.:thinking:
Printable View
Muut on piilossa. :laugh: Jassokin luuraa jossain Emon takana. Ässä varmaan töissä ja Jamo pakkaa Oluttynnyreitä peräkärryyn.:thinking:
Sat 22:sta viritelly henkiin ja nyt ois rouvalla viimosen päälle työpeli :). Keviä paketti tuo nemesis + satiainen.
Muutama on ollut ihmeissään, mitä huumeita vetelen. Sit kun on kertonut asiallisesti, mitä Höyryttelen. Suhtautuminen on ollut kyllä positiivista. Sanoneet esim: Ei haise pahalle ja ei roskaa tumpeilla.:thumbup:
Mun pitäis käydä kaupassa mut enhän mä tasamaata voi yksin tänne jättää [emoji23]
Älä perk mene.:wheee:iskee orpo olo ja saan bannit yksinkirjottelusta.;)
No ei 18650 Gee ihan pieni ole. Toinen vaihtoehto Sigelei 100w Rele.:) Monet kysyneet, miten tuolta laatikosta tulee höyryä.:lol: Silloin meinaa tulla kuset housuun. Pokkahan pakko pitää ja selostaa, et sehän on vain virtalähde eli akkukotelo.
On ne isoja jos vetaa Egotikkuun.:) Kyllä akkukestoa saa olla, jos kotoa poistuu yli 5 minuutiksi.:laugh: Tein uhkarohkean reissun joku päivä. Kävin kaupassa 1 Boksin kanssa.:crying: Hiukan huimas, jos kuitenkin pettää.
Olin jo varma, et Emo takavarikoinut Jasson puhelimen.;)
Huomenna töhin ja päivän päätteeksi työkalut autoon.:crying: Tiistaina uus työmaa. Siellä kuulemma tarvitaan ripeä ukko, kun myöhässä ja ens viikko aikaa tehdä kuntoon.:yeah:
Se orkinaali kinilonkeron ensipuraisu [emoji173]
Jasso reps.. Siis nautiskelee nyt vaan. Ansaittua se on.:thumbup:
100 m2 pitäs tehdä Parkettilattiaa, listoittaa talo kokonaan ja tehdä kaikki loput viimeistelyt. :yeah: Kuulostaa oikein mukavalta sisätyöltä.
Ei vittu kun oon koko talven oottanu tätä reissua... Tääl on täys talvi, 75km sisämaassa. Onnex 4-veto ja reilusti maavaraa... Vajaavetonen ois jääny puolen kilsan päähän mökistä ;)