Kiitos. Eiköhän tuo ole kannattavampi hankinta kun kerran tulee vaihtopäitä viisi mukana ja isompi akku (1300mah). Laitteet ovat muuten ihmeisesti aika samoja?
Printable View
Jos persaus kestää niin laita 10e lisää ja ota se EMOW Mega vapaalla VV säädöllä ja vähän isommalla kapasiteetilla ei tuolla kolmeportaisella. Ja onpahan tankkikin hieman isompi ja silti vain 1mm isompi ympärys kuin Aerotank V2.
Olisin itseasiassa laittanutkin kun tuolla Puffilla on -20% tarjoukset, mutta tottakai kumpaakaan tuotetta (mustaa tai metallia) ei ollut varastossa... :( Kova toive olisi saada perjantaiksi, sillä tällä hetkellä imeskelen posket lommolla perus Evodia tai T3D:tä. Siksi päädyin tuohon normaaliin.
Ihhanaa keskiviikkopäivää kaikille [emoji173]
Liite 21715
Keskiviikko...Onneksi huomenna töihin.:laugh:
Saatana ku menee hermot kuriiri firmojen kanssa. Miks ei voi toimittaa lähetyksiä sellaiseen aikaan ku ei normaalisti oo töissä. Taas kauhee sähläys nyt sit toimituksessa.
Siksi että niillä sama työaika.;) Hermot menis siinäkin, kun keskellä yötä toisivat.:thinking:Yrityksillehän nuo Kuriirit on pääasiassa suunnattu. Nykyään vaan tilataan enemmän tavaraa kuin ennen.:)
Mulle ovat kyllä soittaneet aina. Mihin aikaan olet kotosalla kysyneet. Jos ei ole aikataulut sopineet, ovat tuoneet työmaalle.:)
Meilläkin jakelee 17-18 asti.:thinking:Viimeiset paketit olen saanut, joskus 18.30 aikoihin.
Upsin kanssa en oo onnistunu saamaan toimitusta 16 jälkeen.Työmaalle saanu sovittua toimituksen tosin en suoraan käteen vaan toimiston puolelle kun eivät kuulemman voi soittaa kun perillä. Dhl en oo edes koittanut saada myöhempää vaan aina vaihtanut osoitteen työmaalle kun toiminut toimitus aina hyvin ja soittavat kun lähellä. Nyt fedex ei toimita klo 16 eteen päin, toimitus vaihdettu työmaalle saa nähdä soittavatko kun tulevat kun niin pyysin.
Valkokypäräiset ei ole oikeen innoissaan jos tulee ulkopuolisia lähetyksiä.
Ihme Pomoja.:laugh: Pienestä ottavat herneen. Sano et Ressinpoisto lääkettä tulee.:)
Mitä Pomot on tykänneet Höyryttelystä yleensä?
Hetkinen missä muut on kun on vaan nyt mun ja tasamaan välistä keskustelua?