Niin se oli mun lapsuudessakin :D Kipeenä muistan lukeneeni. Ja kerran katsoin telkkarista, kun Suomi taas hävis jääkiekossa, ja vieressä oli oksennusvati. Elävä muistikuva tästä :)
Printable View
8 viikon päästä vois tehdä samanlaisen vedon kun Twisted. Viikon päästellä höyryjä kun eka talviloma sitten ikinä elämässä.
Pandathan kulki jollain kuriirifirmalla, oliko DHL:llä. Hauska ajatus, että siellä oli samassa lastissa Suomeen Kiinan-roinaa ja pandat :D No ei heitä tietysti voi postillakaan toimittaa. 2 kk lähetyksen jälkeen työlääntynyt postipate kirjoittaisi Ähtärissä lappua suurikokoisesta lähetyksestä, jota säilytetään noutamatta vain viikon :)
Tai sitten siellä koko eläinpuiston henkilökunnan seistessä juhlallisesti portilla odottamassa (+puolet ähtäriläisistä katsomassa) ohi olis kurvannu vaan postin auto joka hidastaa just sen verran että ehtii tiputtaa kortin jossa lukee "vastaanottajaa ei tavoitettu" :D
Niin ja lähettäjälle lasku perään palautuksesta :D
Näillä pandoillahan oli lehtitietojen mukaan 120 kg bambua eväänä. Jos olisivat 2 kk matkalla niin lähtiessä pitäisi olla jotain 7 tonnia bambua. Paljonkohan se paketti maksaisi. Ehkä Suomessa vois käyttää pakettiautomaattia niin pääsisi halvemmalla?
Jos yhden Pandan kulut on vuodessa 800000€, niin on siinä bambulla hintaa :)
.
Sitä bambua roudataan nyt ens alkuun jostain Alankomaista, mutta sitä on tarkoitus alkaa viljellä Suomessa. Täällä kun on ilmasto sille suotuisa, niinku pandoillekkin. Ja siks saadaan toivon mukaan MINIPANDA PIAN :love:
Ja se ei saa olla mitä tahansa bambua, koska vaikka pandat syö vaan bambua ne on nirsoja ja niillä on omia mieltymyksiä sen suhteen mistä lajikkeesta ne tykkää eniten. :D Täällä kasvatetaan sitten noille pandoille mieluista bambua :3
.
.
Bonuksena vielä minipandat nilkkapainoina niinku noissa mun aiemmin laittamissa videoissa! :love: Paskaa lapatessa selkä vaan vahvistuu, on tullut aikoinaan siivottua 18 hevosen tallin karsinat + muita tallihommia + välillä useammankin hevosen ratsastus samana päivänä, siinä sai muskelia :D
Mulla on ollut laiskiainen eläinihanteena. Ne ei turhaan riehu ja nukkuvat riittävästi. Mutta oli siinä kyllä jotain aika vastustamatonta kun nämä pandat kärrättiin lentokoneesta ulos. Ne vaan natusteli bambua ihan muina karhuina. How cool is that :love:
E. Selkeästi olen tässä vain kateellinen pandoille, sillä itse heräsin päiväunilta naapurin pössyjen huutamiseen. Pandoilla ei varmaan ole pässejä naapurissa.
Mieluiten olisin karhu.
Lihaa, marjoja ja siinä sivussa vähän kärpässieniä sais syörä. Sit koisimaan kuukausiksi talveksi.
Keväällä herätään ja paskois pihkatapin pois. Elämä olis hienoa. :thumbup:
Mä haluaisin olla lintu, vaikka joku kotka. Vois lennellä minne tykkää ja käydä paskomassa autojen tuulilasit :D
Ei kotkat täällä pasko, mut olis kivampi paskoo vähän isommat läjät ;)
Ja noi pikkulinnut on kotkan/haukan ruokaa eli olisin kotkana niinku ravintoketjun yläpäässä ja vielä rauhoitettu kaiken lisäksi...
Jos lehmät osais lentää, niin voisin olla vaikka lehmä. Sais kunnon läjät :D
Edit: Täällä on noi harakat, jotka paskoo aina grillikatoksessa :(
.