Yök. Mistä tuli mieleeni, että kas kun ei ole sellaisia nestemakuja kuin tilliliha ja kesäkeitto.
Printable View
Pekonit vaan ruskeaksi kunnolla ja sit sekottelee munia joukkoon. Namia tulee.:p
Kerro sopiva hinta, niin päästään ehkä kauppoihin siitä. Mä kaipailen säätöä pikkuisen.:wheee:
Olen kuullut. 100 kertaa ei taida riittää.:laugh: Eli ei kuitenkaan liian takaa oteta.;)
Pumpuli ei kestänyt värjätessä lähellekään samoja lämpötiloja mitä Ketunkarva. Värjättyä olis itelläkin, mut sisältää aineita mitä en halua höyrytellä.
Ei ne sovi oikein Perhoihinkaan. Kokeiltu on ja todettu hieman epäkäytännöllisiksi.:thinking:
Lyhyestä työviikosta tuli tooodella lyhyt. Son perjantai nyt ja huomenna Vaasaan :yeah:
Ei kaikkea passaakaan kertoa.:) Mutta silti haluan sitä Ketunkarvaa nyt.:thinking:
Meinasin kerran joutua Vaasaan, kun olin rakkausmatkalla Kokkolaan väärässä junanvaunussa. Onneksi siellä oli joku pohjanmaalainen sikaisäntä, siis sikatilallinen, joka ohjasi oikeaan vaunuun ja olisi vienyt emännäksikin, jos olisin suostunut.
Mikäs se paikka oli nimeltä, missä Jamo oli pilkkimässä Evämakkaroita?