Oli rasti ko. ruudussa.
Katselin vähän foorumille laitettuja muita giffejä, ja ne näkyy, ainoastaan tuo yksi siis ei. Omituista, mutta mennään näillä. :)
Printable View
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun teleoperaattori lähestyi mainoksella
"Hanki kotiisi Jamon laatukaiuttimet"
Sitä vaan, että onko tässä nyt Jamolta kysytty mitään.
Mitenköhän pitkään noita 18650 akkuja uskaltaa hautoa? Vuoden olleet nyt käyttämättä tuolla kaapissa, kun ei viitti poiskaan heittää, jos joutuukin höyryttelemään jostain syystä.
Samaa aihetta koskien. Onpas mukavan helppoa siivota, kun pöly ei ole VG-mönjässä vaan tottelee kiltisti.
Tipaton Tammikuu loppui aika lyhyeen kun töissä tarjottiin muovimukissa konua.
Selkäranka katkes.. ens vuonna uus yritys. :lol:
Tai sitten se, että alkoholia vain päivinä jotka alkavat t:llä: tiistaina, torstaina, tänään, toissapäivänä, työpäivänä, tulevina päivinä ja tunnuntaina!
Siinä :D
Liite 31852
Eiköhän ne siellä kaapissa useamman vuoden vielä säily käyttökelpoisena, tuollaisen yleisohjeen löysin.
https://www.voimapankki.fi/page/6/li...jen-hoito-ohje
Minulla on ollut tänään lukihäröpäivä, onko teillä ikinä sellaisia? (Varmaan vitutuksen nostama verenpaine sumentaa näköä. ) Olen tänään nähnyt mm. sellaisia tuotteita kuin orkkupeitto ja älykääretorttu.
.
Juu, en edes aloita kylppäriremontista ja niistä kolmesta WC-pöntöstä, jotka kävivät meillä :D
Se on kyllä kumma että kaikessa laatu on ihan sekundaa. Ei ole tosiaan hinnastakaan kiinni.
Pesukoneen kanssa ostettiin samalla myös imuri. Edellinen toimi vielä, mutta siitä murtui ennen takuuajan loppumista kahva ja suuttimen pidike. Takuuajan loppumisen jälkeen kahva uudelleen, seisontatuki, luukun pidike, ja joku muu muoviosa vielä. Aattelin josko olis aika sekin uusia.
.
Kuinka sattuikaan, sama merkki. Mies (pääasiallinen imuroija) valitsi kuitenkin uuden samaa merkkiä, tosin halvemman mallin ja ilman sitä hemmetin kahvaa.
Pesukonekin oli Electrolux ja ostettiin AEG, joka samaa konsernia. Se oli tarjouksessa, ja samaa scheissea ne on kuitenkin.
Electrolux on siitä hauska että varaosia kyllä löytyy mutta niillä on sitten melkoset katteet.
E. Tavallaan se vanha imuri on kyllä symppis. Mahoton imuteho jeesusteippikuoressa.
E2. Tietokoneet ja puhelimet onkin ihan oma lukunsa. Apple hidastaa puhelimiaan ja Intelin sirut koneita :blink: