3h... No "nuorena" viel jaksaa. Me ollaan jätkän kanssa käyty jo kalastus"messuilla" Ruissalossa ja onkimassa siin ohessa.
Printable View
3h... No "nuorena" viel jaksaa. Me ollaan jätkän kanssa käyty jo kalastus"messuilla" Ruissalossa ja onkimassa siin ohessa.
Seku viikolla ei nuku juur mitää nii viikonloppuna uni maistuu :D
Kaksoset vetää unta palloon vieläkin, olivat eilen viihteellä ja mun litran vodka pullosta on puolet hävinny [emoji38] kyllä noi nukkuu aina päivät, kun yöt valvotaan [emoji51] itelle riittää 6-7 tunnin unet.
Itellä pitäis olla vähintää näemmä se 9h unta, muuten on vitun pitkästi koomassa ja horrostilassa
Jos mä nukun yli 9 tuntia niin tulee kamala hedari [emoji51] mistäköhän johtuu? muutamalla kaverilla sama [emoji52]
Sama juttu. Tulee hedari jos nukkuu liikaa tai liian vähän.
Arkisin menee yleensä 0:00-06:00 ja joskus viikonloppuisin jopa 02:00-08:00.
Elämä on lyhyt, ei sitä nukkumiseen kannata tuhlata :yawn:
Ei svidu sentään ku on tylsää:thinking:ja nii helkkarin kuuma ettei jaksa ees ajatella tekeväns mitään se vaan et alkaa noi viinat huutaa tuol kaapis mun nimee jos en keksi jotain koht :lol: viel saanu oltuu ettei oo jo korkannu:angel:
Eihä tua iltapäivälle nukkuminen nuorena mikää ongelma ole :D nykyää tulee kyl viimestää 11 herättyä jos nyt ei hirveesti oo yötyötä viikolla takana.
No mul sit taas selkä ilmottaa koska täytyypi nousta :D Ei oikeen tykkää jos makoilee oikeen saakelin kaua:)
Nonni nyt se selkäranka naksahti taas ja olunen auki :whistle:
Tsup. Jos tänään jaksais juoda vähän enemmän ku eilen.
B&J Cookie Dough ämpäri katosi melko vikkelään. Nyt sitten itketään kajalit poskilla kun on niin lihava ahmatti eikä kukaan rakasta. Vaan olihan se nyt aika hurjan maukasta jätskiä. Joskus 10 vuotta sittenkö alkoivat noita täällä myydä ja siitä lähtien ollut tarkoitus maistella. Pienellä viivellä yleensä lähtee nämä projektit käyntiin.
Mun lemppari on caramel sutra[emoji173] aivan stanan hyvää ja pönttö menee kerralla ihan helposti!! tosin sokeri pöhnä iskee sen jälkeen [emoji53]
Meikäläisellä ei enää kellot herättele, sais vetää unta kellon ympäri vaikka jokapäivä. Lienee kerhoon >vanhuus ei tule yksin< kuuluu oleellisesti tuo unen tarpeen väheneminen.
5 - 6 tunnin unet riittää vallan mainiosti, jos satun joskus nukkumaan yli kuuteen, niin tuntuu, että kokopäivä on pilalla, aikaisin herätessä saa päivään mukavasti pituutta.
Punkkaan kömmin yleensä 23 - 00 välissä, jos e esim. futismatsi venytä myöhemmäksi.
Yes ! ! 1
Nyt se on kokonaan valmis
Minihirsimokki.com
Tuuks jasperi plörölle terassille mää tarjoo
E : lisätään kuva myös ja kyllä plörön saat hello kitty toopista
http://images.tapatalk-cdn.com/15/08...e1ce893adc.jpg
Taas ois vatsa täynnä ruokaa ja voi keskittyä rauhassa juomiseen. Saunaan vois kans kohta mennä.
Nätti möksä [emoji173]
Näpertely kivaa, vielä sivu kiinnittämättä ja katto pitää nostaa paikalleen ja maalata kertaalleen 😆
Liite 23404
Oho, heti perustuksesta näkee, että nyt tehdään kunnolla vaivasta tinkimättä.
Möksällä nyt ikää noin 20v ja veikkaan että toiset iskee ainakin vielä ennen remppaa [emoji13]
Tekee kerralla kunnollisen niin kestää useamman sukupolven
Monsterikeinu alkaa myös hahmottua ja hakee paikkaansa tein vain 4 keinupaikkaa siihen [emoji123]
E : hämähäkkikeinu on kurko itse tykkään kiikkua iltaisin siinä ja huurutella [emoji106]
Ässän mökki on kyl [emoji173] aivan iihana!! [emoji2]
Toissapäivänä poimittiin vaimon kanssa kahteen pekkaan oikeen 1,5l mustikkaa kun koiraa käytiin juoksuttamassa. Tänään isäntä soittaa että olisko tarvetta enemmälle kun siellä oli 30l mitkä ei mahtunu pakkaseen :laugh: No nyt on 11l pakkasessa niin saa talvellakin puuroon suomalaista mustikkaa :)
Kyllä toi poiminta on vissiin sellaanen tekniikkalaji mikä pitäis opetella :D
Ite en ole marjaakaan poiminut, mutta myöskin aika monta litraa mustikkaa pakkasessa. Sukulaisten ansiosta lähinnä. Voikin sitten ympäri vuoden napostella mustikkamaitoa, jonka luulin juuri itse kehittelleeni. Olikin joku klassikko.
Joo, jos maapähkinä ja maapähkinävoi on "no no" niin kannattaa vältellä. Chunky Monkey on parasta banaanijäätelöä mitä oon syöny, tosin aika vähän on muutenkin tarjontaa. Sitten oli tullut joku kanelipullajäde, joka myös oli aika pirun hyvää. Cherry garciaa ei taida saada kuin B&J:n omista jätskikiskoista, joka on vähän harmi.
Aah..kirsikka olis varmaan hyvää, en olekaan siihen missään törmännyt[emoji53] seuraavalla kerralla makustelen enempi uusia makuja[emoji2]
Half Baked , Cookie Dough & Strayberry Cheesecake on äSSän suosikkeja
En oo silti kaikkia edes maistanut
Hmmm..miten olis joskus B&J miitti, maisteltais jätskejä ja höyryy ja loppuillasta kaikilla on kauhea sokeri överit [emoji38]
Hyvä idea
Pro diilerillä olisi "tuontikamaa" ja hinta sen mukainen
Toi kirsikka vois olla kova kyllä tarvii hommata ja maistaa
Tuo hinta nuissa vähän sylettää, mutta hain isosta kaupasta 3kpl kympillä[emoji4]