Just kattelen ite jonkinnäköistä ilmastointilaitetta kesää varten. Vaihtoehdot on aika vähissä kun ei ole parveketta mihin sijoittais ulkoyksikön. Viime kesänä lähes 40 astetta lämmintä sisällä. 35m2 yksiö.. kauhulla odottaa tätä kesää taas
Printable View
Mulla kolmio, muttei myöskään parveketta ja sama mielessä.Viime kesä oli karsea ja kissojen takia ei voi ikkunoita avata.Talo on melkein 100 vuotta vanha ja alkup.ikkunat...TODELLA huonossa kunnossa pokat ja karmit...en tiedä uskaltaako posauttaa kanaverkot niihin vai lahooko käsiin[emoji51] sais läpivetoa kuitenkin.
Osta sellanen snadi mistä lähtee putki vaan kuumalle ilmalle. Jos ei ole oma kämppä eikä kiinnosta reijittää ikkunaa niin nokkelathan poraa lasin kokoiseen vaneriin reijän letkulle. Ääntähän varmaan uusimmistakin lähtee, mutta helposti mieluummin pari desibeliä lisää ja kivekset jäädyttävää viileyttä.
Kyllä on tylsää[emoji34] pitäis oikeesti keksiä kunnon harrastus...aina tätä saatn...himassa olemista[emoji52]
Huomasitteko mitä tapahtu yhessä ato ketjussa? Mun viesti poistettiin kun tiedän totuuden, tapahtumavirrasta se ei poistu!
Mitä ihmettä [emoji102] ?
Mikä viesti muka? Ei mun tapahtumavirrassa näy mitään. Minä en tiedä mitään mistään poistetusta viestistä.
:whistle:
Totuus ei häviä koskaan! Alin viesti https://www.dropbox.com/s/z6d819c5lw...orkka.png?dl=0
.
Steamergate sunnuntain ratoksi.
Kyllähän mulla puuhaa riittää ja lenkkeilyä..yleensä kävelen siis..tulee harrastettua mut sitten välillä ei oo tekemistä ja olisi kiva touhuta muutakin kun istua aina kotona..toki harrastus saisi olla suht edukas[emoji4]
ja kuule, vaikka olisitkin väsynyt niin menoksi vaan, kummasti piristää..ihan todettu[emoji6]
En mä oo missään vapokaupassa töissä. Ei Kuopiossa edes ole vapokauppoja.
Ja larma, mä sanoin sulle että lopeta, mutta et uskonut. Siitä tulee varoitus.
Mitäää! Etkö sä tykkää shoppailusta! :eek: Tosin en minäkään jos on tungosta niinku näin kesäsunnuntaisin ainakin Lempäälän ideaparkissa on kun se on sellanen turistinähtävyys. Kävin nimittäin just siellä ja löysin uudet kesäkengät ja Kicksistä alesta aivan ihanan hajuveden! <3 Dieselin Loverdose <3 :love: