Protankissa ei ole mitään vikaa, mutta tuossa on kuulemma tiukempi imuvastus kuin Protankissa ja tilavuus (lähes) 5 milliä!
Jos sama ato, niin sama imuvastus.. ellei sitten ole 510-liittimen reiät siirretty kierteisiin tjms.
Kyllähän protankinkin saa lähes tukkoon kun ruuvaa liian syvälle modiin kiinni.
Ite en näe tuossa muuta kiinnostavaa kuin driptippien käyttömahdollisuuden, enkä vain sen takia ainakaan itse viitsisi ostaa.
Auts. Kyllä tuo Itella on pullonkaula edelleen ajoittain. Vaan vaihtoehdot ovat Suomessa vähissä niin kauan kuin ilmaiset rahdit tarjotaan.
Kiitokset kiitoksista ja kannatuksesta.
CE8 -clearoja ja atopäitä varsinkin on tuloillaan, viimeistään tiistaina.
Liukuukos tuossa LUCissa noi miinusnavat metalli kiskoilla?
Onkohan puffi unohtanut postittaa mun 28.5 tilatun paketin ku ei vieläkään näy :confused:
Okkei eli jollain muullakin on samalta päivältä tavara hukassa. Eiköhän se ole lähtenyt, niin kuin muutoinkin seuraavana päivänä. Kadonnut mystisesti Itellan mustaanaukkoon.
Just äsken muutama tunti sitten lähti tilaus. Tilasin toisen vamon, teräsversion mustakromin viereen. Kahta höyrytintä samaan aikaan käytän siksi että on loiva nikotiini ja vahvempi aina valmiina, ja pyrin totuttelemaan aina vaan miedompaan niksapitoisuuteen. Ja valmiin, ilman ruuvailua saatava toinen maku on tietysti myös plussaa. Nyt höyryttimissä niksat ovat 9 mg ja 18 mg, ja makuina ovat tiramisu ja omena. Valmiina on mentholia ja paria muuta makua.
Toisena (ja samalla varahöyryttimenä) olleet eGo akut alkavat osittain sanoa itseään irti, plus navat ovat kärsineet nostelusta, ovat kohta irti. Alkoholilla on osuutta asiassa ollut yhden kerran, ja se olikin sitten kerralla riittävästi.
Ja samalla tilaukseen, kun koodilla vielä halavallakin sai... EFest laturi, pari akkua ja evod clearoa, sekä ato-päitä. Nyt käy höyryttelyt kätevästi kun samat akut, laturit ja muutkin osat käyvät keskenään. Minulla on jo ennestään Kanger pro tank ja Tustfire laturi, josta tulee sitte varalaturi. Evod clearo lienee Vamon päässä mukana kantaessa parempi, vähemmän hajoamis altis kuin pro tank. Nyt alkaa olemaan suht`kunnollinen perussetti hankittuna, mitä tällä rahalla saa. Sen verran niitä pitää ainakin olla, ettei höyryt lopu minkään välineen hajoamiseen.
Mutta terveydentilassa se muutos parempaan on ollut todella vaikuttava. Sitä ei uskoisi miten paljon tupakka vaikuttaa terveyteen ja muutenkin, kun sitä on tottunut käryttämään taukoamatta 12 vuotiaasta alkaen 30 vuotta. Olen nyt ollut jo muutaman kuukauden ilman tupakkaa, ja se on ihme, ja höyryn ansiota.
Puffille hyvää syntymäpäivää.
Yritin Itellalta kysellä paketin perään sähköpostilla, mutta eihän sieltä apua löytynyt. Annoin kaikki mahdolliset tiedot mitä irti sai tilauksesta.
"Olen kovin pahoillani ettei lähetystä ole vielä toimitettu sinulle!
Valitettavasti pystymme seuraamaan vain niitä lähetyksiä, joilla on
lähetystunnus, kuten esimerkiksi paketteja, kirjattuja kirjeitä ja
pikakirjeitä.
Koska tavallisella kirjeellä ei ole seurantaa, sen kuljettamista ja
luovuttamista ei voida selvittää.
Mikäli et vieläkään ole saanut kirjettäsi, suosittelen kääntymään
asiassa lähettäjän puoleen ja tiedustelemaan voivatko lähettää sisältö
uudeelleen."
Vhiiiuuh,,,,! On ne,,,On ne nopeita! :thumbup:
Meni nyt nestekaupat hiukka munilleen, tuli niitä prkl clearoja kauhee kasa :mad:
Perjantaina tilattu, tänää postilaatikossa! Kyllä Puffin paras ylläri on tää nopea toimitus. :)
kuului "viuh" ja postilaatikossa kolisi
Nyt alkaa 02-alue höyryämään melkein vähän liikaakin jo :)
kiitos pössy erittäin paljon taas