Oli kyllä viihdyttävä kisa. Sopivasti kahinaa ja sattumia. Niin ja huomenta kaikille. Nyt uuden digiboxin ostoon kun 7-8 vuotta vanhan topparin konkat sanoi tsiiiiup ja en ala elvyttämään.
Printable View
Oli kyllä viihdyttävä kisa. Sopivasti kahinaa ja sattumia. Niin ja huomenta kaikille. Nyt uuden digiboxin ostoon kun 7-8 vuotta vanhan topparin konkat sanoi tsiiiiup ja en ala elvyttämään.
Kaikki karmeassa kankkusessa, loput sukuloimassa :sneaky:
Iski eilisestä adhd-kohtauksesta johtuen masis :(
Teerentäkät porisemas, kastiketta pitäs ruveta väsäämään. Eiköhän se tästä lähde nousuun.
Oli kyl mahtava vormulakisa! Meinasin alussa painua takas punkkaan kun alku oli vähä tahkiaa...
Mites mulla ei tule masista ollenkaan. Älähän masennu, jos Kolmekymppisenä virtaa riittää.;)
Kyl mäki voin kolvata, kokemusta löytyy [emoji195]
Lopputulos ei takuulla oo toivotunlainen eikä hintakaan. HE-hinnat kun pro kyseessä ;)
Huomenta...
Ammattikolvarit heränneet.;) Mullakin olis 1 rele, mitä tarvis kattoa.:thinking:
Clouporin isoakkuinen.
Tarvisa vaan mitata missä kohdassa vika. Veikkaus et johto on irti jostain.:thinking:
Voin katsoa kun joskus kerkeen poikkee kaffeelle
Clouporin paikka kyllä olisi lillua laavassa jos minulta kysytään :)
Hei huurupää nyt olis myynnissä sulle pytty mihin kaataa plöröt :)
http://m.ebay.com/itm/121582953305?nav=SEARCH
Ajattelin sellaista Pikityö modia. Sit kun ei nappi mene pohjaan enää, saa jättää siihen.:whistle:Ei se oikeen muuhun sovellukkaan.:lol:
Tuo T6 aika suoraan kakkosesta. Tuosta T5 pyöreästä, ei mulla ole pahaa sanottavaa. 50w vehje ja ainoa miinus on 1 Akku. Hyvin käteen sopiva ja toiminut moitteettomasti.:)
Tyhjä tonkka. Täysinäisenä vois tuo hintakin olla, pikkuisen eri.:)
Pizzaa ja pepsii mulle kiitos! :sneaky:
Mulle sit kilo Kebabeläintä ja siihen extra tulinen soosi.:sneaky: