Näin kävi tunti pois elämästä..
Printable View
Näin kävi tunti pois elämästä..
Valoisat illat kuitenkin tarpeen, en valita :thumbup:
Teinixinä tuli vedettyä green cattia ja black cattia.
Foorumi jäi talviaikaan
Eräät gentlemannit sit jätti mut tänne höyrychattiin ku ne kusee kilpaa toistensa housuille facessa :cheers:
Kiitos vinkistä pitänee kokeilla tuota Kyrö Distilleryn Napue - giniä
Samat pojat julkaisivat myös Verso - nimisen viskin, joka on tehty samasta ruistisleestä kuin Napue. Vaikka kyseessä on vain 3 kk kypsytetty tavara, on siinä ainakin mun mielestä enemmän makua ja luonnetta kuin monessa sekoiteviskissä. Jos nyt pidät viskeistä.
Hauskoja kavereita, tuli juteltua niillä pahamaineisilla viskimessuilla heidän kanssaan vähän vaikka mistä. Tyypeillä on just oikea asenne tuohon hommaan. :thumbsup:
Mäö olin hipsteri ku vastustin naamakirjaa pitkään ku olin saanu teininä yliannostuksen galtsusta, olin siellä joskus koko ajan. Mut joskus vuosi sitten aloin vähä käyttää lärvivihkoa ja on siinä hyvätki puolensa.
Juu joukkopakohan sieltä alkoi jo pari kolme vuotta sitten. Ehkä senki takia sinne viitti liittyä ku se ei enää ollu mikään juttu mihin on "pakko" kuulua, mulla ku tulee automaattinen vastareaktio semmosista jutuista. Twitterikin on aika out, taitaa instagram olla Se juttu nykyään.
Nonni, nyt päästiin paljastusten pariin. :eek: Ei siinä, lärvikirja on ihan hyvä, kun siihen suhtautuu ja käyttää sitä oikein. Feissarimokista voi aina katsella niitä ei niin hyviä suorituksia....
Mun täytyy tunnustaa, nyt alkaa olla tukka sen verran täynnä, että mä joudun varmaan kohta luovuttamaan...
Kyllä mä olen single maltin ystävä ollut jo vuosia varsinkin irlantilaisen, jota ei olla turpeella hehkutettu kuten skottilaista, aika jännää että voi kutsua viskiski Irlannissa pitää olla vähintään 6 vuotta kypystystä ennen kuin viinakselle saa tuon nimen puteliin laittaa.