Taitaa olla joku perinteinen tapa tietyissä kaupungeissa varusmiehiä kohtaan, Sodankylässä, Kouvolassa ja Haminassa havitsin jotain samankaltaista toimintaa.
Printable View
Alkaa olla vihreiden pikku-ukkojen aika ku eräs täälläki vaikuttava herrasmies kertoi mulle äskön facessa aloittaneensa uransa 9 vuotiaana myymällä pieruja venäjällä
HAHHAHHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Toinen herrasmies täältä kuulemma opiskeli paukuksi samalla kun fileroi 6 vuotiaana ahvenia 10p0 kiloa tunnissa
Piiskaryyppy ei ole pelottava, vaan se on rakennettu herättämään väsynyt kansalainen uuteen uskoon. Pakastekylmää kossua tai muuta kirkasta, 4 cl kirkasta huiviin ykkösellä. Piristää kummasti. :D Eino Leinon juomalaulussakin todetaan; "Saatuansa spriitä, virkistyi hän siitä. Kohottaen lasiaan, virkkoi "Veljet, asiaan". "
Ei oo enää ku tippa pisang ambonia ja viiniä en juo :eek:
Joo sellaiselta se tuntui, myöhemmin elämässä mun naapuri oli Hyvinkäältä ja joskus hänen kanssaan hapanta otettaessa asiasta kysyin, siinä selvisi että hän itse nykyisin Finnairin Lentokapteeni oli ollut siellä nyrkit tanassa meitä vastassa, motiivina oli pelko että pokataan niiden naiset.. maailma on pieni..
Toisen herrasmiehistä ehkä tunnistan, mutta kuka on tämä toinen, Juudaksenkin kauppamiehenä voittava hahmo? Vinkkiä?
Emt jaa'a :lol: :lol: :lol:
Joskus entisessä työelämässä vierailemaan tullut opiskelijaporukka toi tuliaisina potun Pisangia. Sitä pyöriteltiin kahvihuoneen pöydillä varmaan viis vuotta, ennenkuin joku fiksu ihminen otti sen mukaan Tyky -reissulle. Jostain syystä kävi sitten niin, että se.oli sitten joskus neljän jälkeen saunoessa ainoa pullo, joka oli jäljellä ja se sitten avattiin. Muistan vieläkin sen maun ja siitä heränneet tunteet, kun sitä vetää saunan lauteilla lämpimänä suoraan pullon suusta. Hyissaatana.
Yäk :x Jekkupatteri on paras drinkki! :3
Hitto, absintti toimii! Mulla hävis just tunti jonnekkin...:blink:
Jee kiva olla kesäajassa ku illat valostuu ja voi lähtee myöhemmin lenkille ku pimeellä en tykkää :yeah: