On, Kubrick on yhtä iso ku Pako sarjan Wyatt palkkamurhaaja
Printable View
Ihan Kalliota vaan, vaikka hipsteritiheys alkaa täälläkin olemaan kipurajalla, niin kyllä täällä vielä vanhan liiton deekuja näkee päivittäin. Ero on vaan se, että niillä ei ole enää vara asua täällä (sossu ei suostu maksamaan) vaan ne tulee päivähoitoon metrolla eastsideltä.
Jos meinikiä haluaa, niin menee vaikka Siimabaariin tai Arizonaan, sen reissun jälkeen tuntuu olevansa täysi amatööri alkoholinkäytössä. Vastaavaa meininkiä Oulusa päin vois edustaa Tarantella, Heinäkenkä ja Ykä's Pub. :thumbsup:
Olenko menettänyt paljonkin, kun en ole koko lostia nähnyt yhtään.:thinking:
Tarantella <3 Siellä oon köäyny vaan päivällä syömässä pizzaa, AAAH SIELTÄ SAA NII HYVÄÄ PIZZAA, ohut pizzapohja ja se nimikkopizza jossa on persikoita! <3
Ookko unohtanu ku kerran lähetin sulle postiaki jossa luki että losti on kakkaa? :cool:
Sitkeimmät vissiin selviytyy ilman lostiakin.:)
Jokohan olis alkanut tosimiesten ottelut telkusta.
Avattarella huitelu aika huimaa touhua. siinä heikommat kuolee pois.
Tätä mä en ole koskaan käsittänyt, ihan helvetin moni sanoo ihan samaa. Jotenkin vaan mulle ei uppoa se, että siitä räkälästä (iltamenon perusteella) vois saada jotain kelvollista ruokaa. Täytyy muuttaa ennakkoluuloja ja käydä siellä pizzalla päiväsaikaan seuraavan kerran kun menee morjestamaan äitiä.
Mitkäs Tampereella edustais sellasta meininkiä ku se on mun toinen kotipaikka=
Kalliohan on sellanen vanha pahamainen mesta josta hipsterit on tehneet muodikkaan ja hinnat nousseet ja nykyään se on cool asua kalliossa
Hitto mä muuten haluisin pistää paikat matalaks aina ku se akka radiossa laulaa että vain HUUUULLUT ASUU KALLIOSSA! No on ämmä vähän hullu ku laulaa että käy kylpytakissa kaupassa
Sehä edistäis vaa myyntii ku kaikki on sitä mieltä että losti on kakkendaalia
Se tuntuu varmaan samalta sitten kuin tämä
Liite 21666
Mä en oo ikinä ollu siellä illalla koska en oikeestaan ikinä ryypiskele (mitä voi tämän iltaisen perusteella olla hankala uskoo :lol:) mutta päivällä väittäsin että se on ihan viihtysä paikka ja se pizza on oikeesti ihanaa. Hannu Krankkasta saa myös tosi tosi hyvää pizzaa, se on LiminGASSA. Mut oon kyl aatellu et Tarantella on varmaan villi paikka iltasin ja öisin ku siellä on kalterit ikkunoissa vaikka se näyttää päivällä viattoman viihtyisältä lounaspaikalta