Jotain tällästähän siinä on. Itse vetäsin samaan laitteeseen valmis coilin ja pumpulia.
Jotain tällästähän siinä on. Itse vetäsin samaan laitteeseen valmis coilin ja pumpulia.
Se mitä siinä valmissetupissa on sisällä on nykyään aika vanhahtanutta teknologiaa, eli Silicaa. Aika harvasta suomikaupasta saa enää silicaa, koska pumpuli on ohittanut silican aika tehokkaasti imukyvyssä ja nesteensiirtokyvyssä drippereissä käytettynä.
Mut jos välttämättä haluat ostaa juuri sitä samaa mitä siinä valmissetupissa oli mukana, niin osta silicaa.
Henk. koht. suosittelen kylläkin pumpulia, parempi maku kuin silicassa. Apteekista saa esim pharmacaren pumpulia n. 2€ pussi, joka kestää about 6kk aika isolla käytöllä (setupin vaihto kolmeen rebuildable tankkiin ja dripperiin kahdesti viikossa)
Mainiota
On maksettukin jo jokunen viikko sitten. Vähän samaa ongelmaa kuin istick 100W kanssa
Tää on ihan hanurista. Joka päivä pommitetaan, että missä ovat, mutta seurantakoodia ei näy.
Miten se kbox mini.. Onko mitään tietoa milloin tulee ???
Ei millään viitteis ostaa subox settiä ja sit alkaa myymään sitä tankkia :(
Terve!
Mikä tilanne Smokin TFV4 kanssa, Eikös se tälle viikolle pitänyt tulla? Ei malta odottaa :P ( tiedostan että on maanantai, mutta ajattelin vaan kysellä :D )
EDIT: Onko sille hinta jo tiedossa?
Jo toisen kerran puuttui tavaraa kuoresta. Akku puuttui ensimm. kerralla ja nyt kaksi tiivistepulloa. Siis tosiaan molemmat tilatut puuttui. Vähän kiusallista ilmoitella näistä. Varsinkin kun täällä kovasti kehutaan kauppaa ja yleensä ottaen varmaan ihan syystä. Muutenhan nuo tavarat tulee nopsaan kyllä.
Pari viime viikkoa on ollut melko hektistä ja kiire normaaliakin kovempi. Olemme saaneet lisävoimia pakkaamoon, joten tahti/henkilö helpottanee kohtapuoliin, kun lomat(ei minun vaan muiden) on hoidettu pois alta. Olethan laittanut meiliä info@puff.fi ?
Joyetech eVic-VT kittejä ja modeja ilmestyi ovelle. Myöskin ekat 100W iTikut tulivat. Availlaan kauppaan.
Ekat ELeaf iStick 100W -box modit saatavilla http://www.puff.fi/images/kuvat/iStick100W_01.jpg
Milloin olisi SMOK RSST PYREX saatavilla? Ja saako sitä sitten tuohon alehintaan?
HUOMIO HUOMIO!
Olemme (pakon sanelemina) siirtämässä kauppaa ulkomaiselle palvelimelle. Samalla jatkamme laajentumisprojektia Baltian alueelle.
Uusi kaupan osoite otetaan käyttöön tulevalla viikolla. Koskapa puffilan tontut ovat jo monelle tulleet tutuksi näiden reilun 3 vuoden aikana, on uusi osoitekin
www.puffila.com
Flavour Art saamassa täydennystä?
Milloin Kangerin Subox kittiä valkoisena tulossa varastoon?
Lähteekö eilen tilatut tuotteet ajallaan? Kun on tuo softan vaihto menossa.
Onko Puffilaan tulossa IPV:n uutta lämpösäädettävää D2-modia myyntiin?
jotain häikkää taitaa sivustolla olla vielä, kun kolme kertaa valitti tilatessa että "Virhe maksajan nimitiedoissa" ja se kohta näkyi tyhjänä, vaikka olin kirjautuneena sisään. Neljännellä kerralla lähti pelittää...
Onkos myyntiin tulossa Delta II clearoon, titaani tai nikkeli atopäitä jossain kohin?
miten tilaus #176711 jaksaa?