Lopputilin otin tänää paskasta firmasta josta tehnyt lähtöö jo kolme vuotta.. tilulilulii meitsi on free. :-)
Printable View
Lopputilin otin tänää paskasta firmasta josta tehnyt lähtöö jo kolme vuotta.. tilulilulii meitsi on free. :-)
:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
http://netdog06.files.wordpress.com/...000postssg.gif
:yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
Mihin laitan osotteen, et ylläpito voi lähettää lahjoja kotiin? :cheer:
Paahdettu sipuli :love:
Olen selvinnyt yli 2vk ilman herkkuja ja paino on pudonnut n. 6kg.. Woot woot! Enää 20 jäljellä ;D
Mulla on paino noussut vaa ihan reilusti. :D
Nyt on sitten kesäksikin duunia...mahtavaa. :yeah:
Onneksi olkoon :D 35 hakemusta ja 2 "Ei oo töitä" vastausta on mun tän hetkinen saldo, loppuu kohta paikat minne kiinnostais mennä joten vissiin taas paskahommiin kesäksi...
12 päivän työputki takana. Sopivasti postilaatikostakin löytyi space jameja ja muita herkkuja laatikon täydeltä!! Moon niin onneni kukkuloilla!
Vähän olutta ja kauhiasti höyryä tuo tullessaan tämä viikonloppu. :yeah:
Uaaah! Yli kuukaus selvittelyä yhden ongelman kanssa uudessa palvelussa joka julkaistaan pian töissä.. Mä sain sen tänään ratkastua. AIVAN VOITTAJA FIILIS! Josko palkitsis itsensä jotenkin tänään.. JEEE!
H-atty hopea päivityksellä :yeah:
Luulin ettei se paljoa vaikuta, mutta helvetti ku tää tulittaa ku venäläiset itseään ennen jatkosotaa.
Baarimikko antoi eilen vahingossa mulla kymmenestä eurosta 49 euroa takaisin :wheee:
Kai olit rehellinen ja palautit ylimääräiset rahat? :rolleyes:
Jäbä ollu tonkanpohjia laskemassa ku euron tuoppi? :D
Pätkähti Hana Modz v3:n seurantakoodi mailboxiin :)
Ensipurasut drippailuun chidentillä + surkeel coili räpellyksellä.... Ensi tuntuma lupaava