Jaha, tämä selittääkin :eek:
Printable View
Siitä touhusta ei saa kuin suuren vitutuksen ja reissu piloille.:crying: Mulla ollut vastaavia kokemuksia. Teltan saa yksin pystyttää ja ruuat tehdä. sekään ei riitä, ku pitäs lautaselle valmiiks saada.:thinking:
Nämä avuttomat sankarit on niitä, mitkä yleensä kotosalla pullistelee miten hyviä ovat erätaidoiltaan.:lol:
Onkohan Eki tymännyt itsensä taas.:confused: ei näkynyt eilenkään lainkaan.
Eki vääntää niitä mun verhoja nyt ei se kerkee forkkaa seuraamaa
Onko Jamo käynyt ikinä onkimassa Suutareita ja Ruutanoita. Hiton hauskaa ja rentouttavaa touhua. Lisäksi osaa olla melkoisen haasteellistakin.
http://www.di.fm/
Tuittulle (ja vähän muillekin konemusan ystäville)
Rumpubasso pauhaa tuolta useimmin
Onkos Ahekin nykyään vaan Emon kainalossa. Ei kauheasti näy täällä nyt.
Nyt jos haluatte laajentaa tajuntaa, niin laittakaa Yle Teema päälle ja seuratkaa, miten kaikenlaiset propelihatut kaivamalla kaivaa piiloviestejä Kubrikin Hohdosta ja selittää sitä, mistä se oikeasti kertoo. Intiaanien joukkomurha ja holokausti on esitetty jo. Vakavasti harkitsen ton absinttipotun avaamista ja katsoa, että minkälaiselle tripille pääsisi tällä kombinaatiolla.
Sit jos pääsen joskus Kokkelbyyhyn asti ni lupaan kalastaa koivunoksalla mutta jos jotain saan ni päästän takaisin
Höh..2 Tonnilla saa jo hyvän vavan. Siihen istuinteline ja vähän muita vermeitä, niin siitä lähtee taas..
Litra toukkia, Maissia ja matoja. Siihen kunnon mäskit ja sit odottelemaan, et kalat tulee sektorille.:)
Voi kyl vähän kestää ku se vääntää eka mulle klooniverhot Vallilan ja Marimekon verhomallistoista.
S eon allerginen mun pupugifeille.
Tämmöttii :3
Kubrickin Hohto on kyllä hyvä, vaikkei ihan Kingin kirjan mukaan menekkään.