Jokos Jasso lähti räplää..nukkumaan.:confused:
Printable View
Jokos Jasso lähti räplää..nukkumaan.:confused:
Joo, paras painua nukkumaan jo. Kellotkin siirretään, kohta on jo noidat ovella.
Yksi vuosi avasin oven pahaa aavistamatta ja siellä oli alakerran kersa ylisuojelevan äitinsä kanssa. Ei meillä ollut mitään herkkuja eikä edes pientä rahaa, ja muutenkin aika outoa antaa naapurin lapselle rahaa, ja äiti seisoo vielä vieressä. En nyt mitään viiskymppistäkään antanut, vaan nolona jotain mutisin, ja lapsi mulkoili. Noloa!
Kersat hakekoot karamellinsa muualta :thinking:
Ei kai siinä mitään noloa ole. sanoo vaan, ettei kyllä odottanut ketään ja sorry.:)
Mulla muuten onkin Fazerin karkkeja vielä noin 2kg jäljellä. Tarvii jaella niitä ylläreinä ympäri Suomea.:)
Harvoin nykyään kuuntelen Musiikkia. Joskus pentuna soi aina joku.:thinking:Mikähän siinäkin on. Kait se kun työmaalla melkoinen härdelli yleensä päällä.
Mää eläm jatkuvassa musiikissa, ei osaa olla ilman! Hiljasuus nii kurjaa!
Itellä sen verran vauhtia, ettei kerkiä kuuntelemaan.;)
Vähän sama juttu. yksin tai hyvän kaverin kanssa. Mikä kuitenkin omatoiminen, eikä mikää avuton et saa koko ajan paapoa.:)
Hetken on poissa ja tänne on tullut aivan helvetisti tekstiä.
Kohtuullisesti lepää mieli, kun on veden äärellä. Tulet ritisee nuotiolla ja luonto elämöi pikkuisen.:thumbup:
Kannattaa varoa, kun tuohon Ebolaan on tarttunut nyt myös ADHD. :wheee:
Heh. Mulla oli kerran matkassa... Olikohan 2010 vuonna yks, silloin 45 vuotias heebo. Oli oikein eräoppaan koulutukset ja kaikki käynynnä. Ja ikinä en ole tunturissa nähnyt avuttomampaa kaveria. Saakeli kiukutteli aina kun oli nälkä, sitä ei voinut jättää yksin yli 10m päähän, muutoin tuli kiukku siittäkin, siimaa ei saanut itse kelalle, kiukutteli jos kävelin hänen mielestään liian lujaa... ym ym.
Sillon mää päätin että tuo kaveri ei tule enää IKINÄ mun matkassa mihinkään. Useampaan kertaan se on koittanut kysellä mukaan, onneks paikat on ollu jo täynnä.
Ennemmin olen vaikka töissä kuin sen kanssa erämaassa!
Joku ato olis kiva kyllä
Yksi kova kombo tiedossa jo kyllä [emoji13]