Käy ihmeessä, empä jaksanu vääntää asiasta enempää, tämäkin on niitä persereikä asioita. :esmoke:
Printable View
Lollouttia pelaan :facepalm:
Liite 24607
Ostan varmaan pleikka4 koko perheelle jouluna..oon sitä jo pitkään kuolannut.Pojat pelaa enimmäkseen koneella mut ei ole mun juttu ollenkaan [emoji53] ja niin paljon pelejä mitä pitäis päästä kokeilee[emoji5]
Fallout4 on ainakin saatava ja Halo5..sitten Tomb Raideria ja Resident Evil..en oo tätä uusinta pelannut.Ai stana kuhan pääsee taas pelaamaan[emoji13] siinä joulu meneekin rattoisasti..mä niin odotan ja kun pelaan niin pikku piru minussa pääsee valloilleen ja muksutkin ihmettelee[emoji83]
No vittu eihän sitä saakaan kun äkspoksille[emoji20] meillä olis 360 mut sekään ei nyt auta.No oma vika kun olin hätänen[emoji53] stana!!
Pelaako kukaa far cry 4 ps4 ? Olis kiva pelata yhteistyöllä läpi...
Siis mikä toi xone on? Yritin googlettaa mut meni jotenkin ohi..ei ymmärrä[emoji53] mobiililaitteisiin soveltuva?
Kerkesin jo nyt starttaamaan Witcher 3:n. Helvetin kova peli ja eipä ainakaan ole bugeja. :D Fallout 3 collectori tos odottelee. Varmaan ens kesään saakka...
Tulipa imaistua perjaina tuo Kingdoms Of Amalur:Reckoning taas koneelle. Viimeksi pelailtu silloin kun ilmestyi, lopetin reilun kymmenen tunnin tahkoamisen jälkeen kun ilmestyi joku toinen 'must-have' ja palasin sitten takaisin. Viikonlopun saldona reilu 15h takomista, tasolla 14 ja tuntuu että on päässyt vasta raapaisemaan pintaa tuosta.
Onko täl hetkellä kukaan yrittämässä pelata uutta codia?
hommasin binding of isaac afterbirthin kun se ilmestyi ja eilen Adomin, ei tarvitse miettiä varmaan tänä vuonna muita pelejä.
Noniin, tänään tapahtuu paluu peliareenoille, pikku tauko venyi muutaman kuukauden mittaiseksi, poislukien lasten (Lego yms.) pelit. Aloitellaan bäfä 4:sella 8 jälkeen. Veikkaan, että tulee hauskaa, taistelutoveriksi tulee myös paluun 6kk jälkeen tekevä OGS - konkari. :D
ps. Juha91, jos olet tonteilla, hyppää mukaan, tarvitaan nuorta ja terävää näkökykyä joka osoittaa vanhuksille kohteet.