Tulin vaan ilmottamaan että oon kaiketi hengissä yhä
Printable View
Tulin vaan ilmottamaan että oon kaiketi hengissä yhä
2vkoon tullut about 5-6 sivua lisää offariin... Wittu, se on saman verran kuin parhaimpina aikoina 2 tuntiin lauantai-iltana....
Ja kai tästäkin tulee spämmivaroitus, 3 viestiä putkeen :sarcasm:
PallMallin sikareita on saanu varmaan vuoden tolla 3e aski mutta ei taida tupakka-askia saada sillä hinnalla. Onko tupakkavero laskenut vai mit? Ihan sama ei kyl kiinnosta körssittely :D sori viiina pärähti näköjään saunassa.
Tänään lähtee. Varustauduttu on näin:
-pankkikortti jää kotiin
-vajaa 50€ käteistä
-AIO mukaan, ihan sama jos häviää
-jotain nestettä en tiedä vielämitä
-seitsemän (7) olutta
-o.5 lasipullokossu (jää varmaa juomatta ymsyms myyn jollekin)
-Nokia C2 vitun vanhalla prepaidilla jossa pitäisi olla noin 5e saldoa
Siinä kai kaikki, hyvää itsenäisyyspäivää tai sen aattoa!
Elä hyvä ihminen myy sitä kossupottua. Toipumispäivänä siitä tekee muutamat drinksut!
Onko toi PallMallin hinta totta? Ei kait pitäisi täällä kysellä moista, mutta silti mun tulee käryteltyä 2-3 röllöä/pv, entisen 2-3 askin sijaan... mitä halvempi, sen parempi.
Mutta sanottakoon tässäkin hyvvee syntymää Suomelle!
Rommi lepää tossa pöydällä joten no-hätä. Muistaakseni kesällä ostin noita sikareita ja maksoi 3e. Sai sinisiä ja punaisia sikareita. Ovat pitkiä 10 per aski. Yllättävän hyviä sillon tällön.
E: niin siis sininen laimeempi ja punainen tunkkaisempi. Körssääjät kyllä tietää
Ei siinä kymmentä ole, vaan 17kpl/aski.... ja 3€ veroineen... Eikä noilla ole sikarin kanssa muuta tekemistä kuin ulkokuoren väri.
HHJUUASAAAAASAQAAA
.
Ion just taksissa matkalla kenkään
Seitsemästä kaljasta tulee kyllä vaan vihaseksi. 😏
Hyvää itsenäisyyspäivää porukoille.
Joiks seittemän kalijaa :o
.
Kotona jo! Oisin halunnu Alfred j kwakin kenkätaloon. Kotona siis ku jo käytiin porukalla syömässä ja söin ja join hyvin :lol: No okei jälkkäriks käytii lisäks yhel vielä leskisellä
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille.
Liite 31707