TIGER BALSAM WHITE 19 g - Yliopiston verkkoapteekki :lol:
Printable View
Tuo itseasiassa löytyi ihan googlella, mutta:
Lääkeinfo.fi - SCHERIPROCT NEO KOMBI -yhdistelmäpakkaus (BAYER) toiminut sen pari kertaa, kun on tullut tarvetta käyttää. Joskin ostin pelkkää voidetta enkä kombi-muotoista, jossa tulee uskoakseni mukana haitariin työnnettäviä kapseleitakin.
Mistä lähtien automaatit on alkanu soitella ihmisille?!
Tästä päivästä ainakin, äsken soitti lindorffin automaatti mulle jostain laskusta. Olin hitusen äimän käkenä ku automaatti alkaa kyselemään multa asioista:eek:
Blue Raspberry = Harvest Berry. Eikä kumpikaan tasan tarkkaan oo hypensä väärti. :D
Sulla on makuaistissa vikaa jos väität että nuo kaks nestettä maistuu samalta. Harvest Berry on jumalten nektaria kun taas Blue Raspberry on Saatanan siemennestettä.
No blue raspberrypä kuullostaa lupaavalta :lol:
Mä oon viimesen viikon aikana maistanu tasan kaksi asiaa. Raa'an valkosipulin ja nyt Blue Raspberryä höyrytellessä ihan selkee Harvest Berry. Joka muuta väittää, kunniatta kuolee.
Liite 14589
Oot kolauttanu pääs, ei ne ihan oikeesti maistu samalta. Tai sit sulle on myyty Harvest Berryä Blue Raspberryn pullossa :lol:
No maistuuhan mansikkasiiderikin vähän samalta kuin suoraan metsästä poimittu vadelma?
Blue Raspberrykin olis varmaan muuten päässyt jatkoon, mutta liian äipäkkää loppujen lopuksi. Jäi välillä sellanen olo, että höryttelis mustikkaa puskineen päivineen.
Salaliitto!
Liite 14590
Onpas ollut saatanan raskaat pari viikkoa, onneksi huomenna voi höllätä ihan luvan kanssa. Pääsee pitkästä aikaa rillaamaan, puhumaan paskaa ja tietenkin dokaamaan kavereiden seurassa. Sit torstaina krapulassa syön munkkeja pahaan oloon.
Edes mokomia maistanut, itse keittelen myrkkyni TW:n Golden Standardeista, 40€ 200 ml tiivistettä on suht kilpailukykyinen plus 2.5 asti -25%.
Aijuu, Inaweralla näemmä 50 ml lasipulloja joku vajaa 3 euroa/pullo.
Laiska miettii, että tilaisiko suosiolla litran 12 mg VPG:tä 180 zlotilla, ei tuohon hintaan oikein saa muualta.
Inan VPG on ainakin täällä käytössä taas ja hyvin porskuttaa. Ei hajuja eikä makuja. Ja paksumpaa ku Atmoksen Mist. :laugh: Mites noiden Standardien sekoitussuhde? Kun Atmoksen tiivareilla se on kuitenkin 4-7% vaan. Tulee vähän enemmän 50 milliä pullostaan. :D
20% heittänyt tottumuksesta.
Pink-mulen VPG <3 Ei oo vettä turhaan sotkemassa.
Ei tää olympian 99,8%:kaan liian vetistä oo :D
Laitteisto siinä kunnossa, ettei juurikaan muuta enää kaipaa, korkeintaan ehkä dripperiä. Nyt sitten Suomikaupat taas ottanut huolella lisää tilattavaa tiivaria?! Ei tähän vissiin loppua näy.
Note to self - tarkista millä höyryttelet. Ei ihmekään jos kaiffari kurluttaa kun luulet että se on dripperi.
Sanokaas hifistit saisiko näistä kaapeista jotain käytettynä kun myis?
http://img.tapatalk.com/d/14/04/30/vurazu5e.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/04/30/uzytysa2.jpg
kysyin viimeviikonloppuna kaupan neitiä kahville o: se meni ihan lukkoon ja seiso ja tuijotti mua hetken suu auki, sit pyöri ympyrää vähän aikaa ja anto mulle paperia ja kynän ja pyys mun numeron :3
Siinon kyllä äijjällä pokkaa jos et muuten ku kassalla nähny ja pyysit kaffille :thumbup:
suap nähä :p
https://dl.dropboxusercontent.com/u/.../gif/t8zvc.gif
eise oo nii vaikeeta, koita vaikka :p harmittaahan se jos toine kieltäytyy kysyttäessä, mut ei loppupelis haittaa, ku enempi se harmittaa myöhemmi jos ei oo uskaltanu kysyä o:
Näh, menee vaan just sille kassalle ja hymyilee tyyliin "Et tiiä mitä menetit" ;)
Älä pelkää, kyllä täysikäset naiset sen verran fiksuja on että (jos ei olla baarissa :D ) kieltäytyminen osataan tehdä vähän hienovaraisemmin kuin "no en todellakaa!" halpamakkarakatseella höystettynä. :laugh: Eli et menetä kasvojas, kokeile vaan! :thumbsup:
Menet ostamaan XL-kortsuja ja ohimennen kysyt että kiinnostaisko mennä leffaan.
Miks helvetissä kukaan maksais käytetyistä noin paljon, kun uusia saa kiinasta kymmenen kertaa halvemmalla. $36.39 D501 Portable 3.5mm Jack Bluetooth Bass Speaker with Answering Phones Function - blue/1200mAh/MP3 at FastTech - Worldwide Free Shipping
Ei se kaiuttimen valmistaminen nyt niin paljon voi maksaa, siihenhän tulee vain paperia, käämilankaa ja vähän peltiä.