Olit aikaasi edellä. :D
Printable View
Olit aikaasi edellä. :D
No siitä en tiedä, mutta mulla oli muutama punkkari ystävä ja imin heiltä vaikutteita [emoji3] on kyllä tosi hiljaista tänään...näinköhän illalla tunnelma tiivistyy[emoji57]
Tyylikkäästi ilmaistu Heimo[emoji3]
Onko meillä foorumi täynnä timanttisia miehiä [emoji6]
Taitaa kaikkia vaan väsy vaivata.
Kyllä mäkin olen näköjään aika vetelänä...just tajusin, että on juoksutrikoot vielä jalassa kun kävin lenkillä [emoji38] lähteeköhän nää enää irti!
Mulla kasvaa tukka leuasta :blink: parikymmentä senttiä jouhia löytyy
Niinhän tuo kasvaa, ainakin kuvaketjua katsoessa [emoji106] onneksi mä olen päättänyt kasvattaa karvat toisinpäin[emoji38] olis aika tuimaa jos olisin kalju parrakas nainen[emoji58]
Mitä vittua Jurripeikko puhunut pöndestä paskaa!?
Kyllä ne tahraiseen hihattomaan pukeutuvat vaimonhakkaajat asuvat ihan siellä big cityssä, saatanan stadin juntti.
Täällä pöndellä käy naapuri tekemässä susta rusetin jos möyhennät eukkoas, stadin juntit ei ees tunne naapureitaan.
No kas saatiin säpinää[emoji38]
Kännipeikko on jo juonut itsensä tajuttomaksi ja keskittyy lähinnä makaamaan kusilammikossaan.
Säpinä peruttu.
Mut ei se ole parta, se on reisiharja :smoke:
Liekö tuo sammunut, kohta se sieltä pamahtaa[emoji57] mä en voi kyllä kommentoida tohon asiaan kun ei ole mitään tietämystä.
Eki vois tapella vähän paavon kaa nii olis äxsöniä?
Tartteeko aina tapella? toki onhan se vaihtelua...luulisin, että on ihan sama asutko maalla vai cityssä, molemmissa on väkivaltaa.En tiedä miten jakauma niissä menee.
Paavo on miu komppis, älä paavole ala!
Kiitos infosta[emoji57]
Ekille tämä siis