WTF :lol: :lol: :lol:Metsässä on ankeaa ja ainoa syy muuttaa sinne on insesti, kirjoittaa helsinkiläinen vihreä kaupunginvaltuutettu ? MT: pahoitteli jälkikäteen | Helsingin Uutiset
Printable View
ILTAAAA
HYVÄÄ ILTAAAA!!! :)
Juu, tulipahan repäistyä niin että heikottaa. Vai onko sen takia ettei ole syönyt koko päivänä. :D
No pitäs alkaa piffiä paisteleen nyt niin kyl se olotila siitä paranee. :thumbup:
Metsien hukkapätkistä tuli mieleen...
https://www.youtube.com/watch?v=mLz61g0JLxQ
Kello näin vähän ja alan pikkuhiljaa olla kännissä ja tunnin päästä tarvis lähteä kuuntelemaan musiikkia livenä ja juomaan
Nyt on vassaritkin nähny luokkaretkellä, mihin voi päätyä, jos alkaa töitä tekemään. Toivottavasti Westendissä paikalliset tajusivat näyttää lapsille, millaiseksi päätyy, jos työnteko ja opiskelu ei kiinnosta
1-kerroksisen talon rännit puhdistanut aina tikkailla kiipeillen, välillä on meinannut sattua ja tapahtua.
Olisikohan joku tuollainen näppärä työkalu moiseen hommaan:
Liite 31614
Mä oon töissä joitakin rivareita putsannu tollasella, ihan kätevä[emoji106] kerrostaloihin tarttis jumalattoman pitkän teleskooppivarren.
Mulla ei oo korkeanpaikan kammoa, mutta on vähän jännää putsata rännejä 5 kerroksisen talon katolla ja katella reunasta alas vaikka on valjaat[emoji33]
Hyvä kun muistutitte, pitää heti huomenna tsekata rännit :)
Kappas, osuuspankki huoltotilassa... Piti pari laskua maksaa, mut ehtiihän nuo ;)
Apuva. Hjelppivä. Kävi tänään hän. Ensimmäistä kertaa kivijalkaliikkeessä- Huoh puuh puuh. Heikottaa. Ei pysty,ei kykene. Rahaa oli matkassa,mutta ei... Modit,tankit, nesteet. Ei vaan pysty hankkimaan. Löi ostolukon päälle.
Makunesteet samoissa hinnoissa kuin xo konjakit. Ja ei tarvitse hän lisää makuja, tankkeja ja modeja noilla hinnoilla.
Kaiketi sama ilmiö kuin aikoinaan cd levyjen kanssa. Venäjältä sai cd:t niin halvalla,että tuli ostettua,vaikka ei olisi ollut tarvetta. Ja nyt en ole edes kuunnellut kymmeneen vuoteen yhtään cd levyä. Sama varpilla suurimmalla osalla omista laitteista. Pölyttyy käyttämättöminä.
.
Täällä samaa vikaa, pohjat lasketaan 5L kannuissa ja tiivarit 100ml potuissa.
100mg niksaakin ois litra pakkasessa. Mikähän senkin läjän arvo on nykypäivänä[emoji848] No tonneista puhutaan kuitenkin[emoji23]
Mitä maksaa kivijalassa 20mg 10ml pullo?
Taitaa olla maksimi mitä saa myydä.
Mä just hyperventiloin valinnan vaikeuden kanssa kosmetiikkajoulukalentereiden viidakossa :thinking: :eek: :wheee: Vaikka kosmetiikkalipasto putooki kohta varmaa lattiasta läpi nii ei haittaa :whistle: :lol:
.
Nii, kukaan ei oo uskaltanu ees hengittää kun täällä nostettiin taas vaihteeks esiin erittäin vakava aihe ärsytysketjussa :D
Joo mä näinki sen, mietin vaan että kas kun ei oo pallivahakalenteria :lol: Hommaa ehdottomasti! Hienoo ku nykyää aikuisillekki ihania joulukalentereita :cool: