On kyllä maailman paras sänky[emoji8]
Printable View
Noita tyynyjäkin oon kattellu, mutta koska oon epäluuloinen jäärä niin jää toistaseks ainakin kauppaan. :D Ne on vaan niin...epäilyttäviä :D Ja yks shokki kerrallaan kun totuttelee eka siihen patjaan. ;) Noissa "boksityynyissä" ahistaa se että ku niissä on anatoominen pahkura (:lol:), että tuntuuko se kuristavan kaulaa ku kylkiasennossa nukkuu. Kiva nukkuu kaulasuoni lytyssä yäk :eek:
Niinpä, jos on kerran niin helvetin kiire tulla eteen niin eikö se kiire vois jatkua sit sen jälkeenki :lol:
Myönnetään, että mullakin on ton Tempurin alla vielä toinen tyyny. Eli omasn makuun liian matala. [emoji2]
No joo, mutta yli satanen yhdestä tyynystä josta ei edes tiedä lentääkö se kaapin perälle viikon jälkeen kuulostaa karseelta. :D Mahtaako niissä olla edes kokeiluoikeutta niinku patjoissa. Ja kun tyynyt pitäis muutenkin hävittää viimeistään parin vuoden käytön jälkeen. Finlaysonin tyynyt on "vähän" halvempia kumminkin, ja niihin saa nättejä tyynyliinoja toisin kuin tollaiseen laatikkoon. :D
Jummi jammi sentään. Saatoin tänään laittaa nimen kauppakirjaan jossa kohteena Peugeot merkkinen henkilöauto. Joka lämmettyään käy kolmella. Nuorna pojattarena sitä oli niin japseihin kallellaan ja euroautot,varsinkin ranskikset oli hullujen valintoja. Mutta niin vain näemmä ajat muuttuu :blink:
E. Tai on vuosien varrelle mahtunu pari BMW:tä ja yks Passatti mutta että pösö tuli ostettua. Ja emännällekkin pitäs vissiin ilmottaa jossain vaiheessa :whistle:
Mulla pitää nimenomaan olla matala tyyny eli tollanen pitää ostaa vaikka veronpalautus rahoilla[emoji13]
Ei mulla nyt sentään mitään porvarityynyä ole. Jyskistä tommonen Wellpur niskatyyny, ja siitä toisesta ei mitään hajua. Molemmat semmosia painavia ja muotoutuvia. Niskatyyny melko matala, just semmonen mikä mulla pitää olla. Normaalin tyynyn muotoinen "älyhoivaahto" on taas raakana kokea ja kova, mutta hetkessä muovautuu just oikeanlaiseksi.
Kahvi maistuu ihan paskalta ilman Oatlyn iKaffea. Saatanan hurrit salajuonineen. Toi on joka kaupasta aina loppu?
Alprolla on kanssa kauramaito, luulisi että sitä ainakin löytyy. En ole kyllä sitä maistanut kun ostan Oatlya jos ostan. Alpron manteli- ja kookosmaito on ainakin hyvää, joten tuskin kauramaitokaan paskaa on.
Niin mutta iKaffen voitokkuus perustuu siihen, että siinä on 3% rasvaa. Muissa litkuissa siinä prosentin pintaan kai?