Siksi sitä ei kannata käräyttääkään. :D Yhden ainoan karton oon käräyttäny. Ja senkin uskon vahvasti olevan maanantaikappale. :p
Printable View
Siksi sitä ei kannata käräyttääkään. :D Yhden ainoan karton oon käräyttäny. Ja senkin uskon vahvasti olevan maanantaikappale. :p
-> mokki.com :)
Twisted microcoil 1ohm :) aah tätä jumalten nektariinii
4. päivä ilman röökiä, ja vieläpä kännissä... vape on!
Ei vaan etsittiin sitä takkia :D
Tänään tuli Misteri ja ihan sen kummemmin ohjeisiin tutustumatta lähti u-wikki käymään ja kukkumaan. Joskus sitä yllättää ittensä muullakin kuin äärettömällä typeryydellä.
Muutama viikko sitten ostin verkkokauppa.comin Oulun myymälästä Jabran supreme handsfee härpäkkeen. Kotia tullessa huomasin, että muutama toiminto ei laitteessa pelannut, toki pystyy käyttämään ihan hyvin. Laitoin sitten Jabran tuotetukeen sähköpostia ja ajattelin lähinnä jos heillä olisi jokin firmware päivitys tms. jolla nuo puuttuvat toiminnot saa pelaamaan. Samana iltana vastasivatkin tuotetuesta ja pyysivät lisätietoja. Laitoin tiedot menemään ja sain vastauksen, että siirtävät asian eteenpäin. Tänään tuli postipaketti kotiin missä oli uusi samanlainen kikkare :)
Näin asiakaspalvelun pitäisi toimia! Jäi kyllä todella positiivinen kuva.
Slowtech/posti yllätti. Tilaus tehty 5.2 (Eikä heti edes lähtenyt) ja tänään tuli emännän tilaama taskulamppu postissa. Oisin odottanu vähintää kahta viikkoa viel menevän tohonki kuljetukseen. Ja postitustapa oli "etanaposti".
Nukuin 7½ tuntia! :eek:
Ekat "kokkaukset" kypsymään ja nyt jo huumaavat tuoksut, omasta mielestä, emäntä protestoi oksentamalla... Silti voittaja fiilis :D
Auto meni nippanappa läpi katsastuksesta :) Korjattavaa kyllä löytyi jonkin verran, mut meni läpi kumminkin! Ei oo vuosiin käyny näin hienosti :)
Eka modi hyppysissä. Toisessa kädessä Sandels pint ja kohta alakaa Suomen peli.. Ei vois paremmin asiat olla! :love:
Leijonat ei tehny sitä mitä odotettiin, mut silti mul o mun eka modi käsissä, ja olutta. Josko lähtis harrastamaan tuonne autotallin perälle.
Laitetaan nyt vielä repost tänne. HANAa tuli venattua aika tasan 1kk ja hätäkakat loisku kyllä puntissa aika mukavasti, kun ei paketin kulusta mitään tietoa (ois siihen kai jonku träkkingin saanu? :D). No tänään oli sitten tullut, voi jösses ku hieno laite...
http://u.cubeupload.com/m3iss3li/HANA.jpg
Tuli tunnin mitta väänneltyä setuppia ichybridiin, eikä onnistunut millään! Nikotiinikitkuissa, röökiä mieli tehden väänsin rumimman srtupöin ikinä, meshi puoleen tankkiin yltäen, aloittelijana viidessä minuutissa. Ja jollakin, aivan luojaa pilkaten, sehän perkele toimii kun unelma! Mä en ikinä pura tätä srtupöitä :sly:
Työhaastattelu takana, ihan hyvät fiilikset jäi. Ensviikolla selviää, saako kesäduunia.. :)
Työhaastatteluun tiistaina :eek:
Moneskohan täs muutaman vuoden aikana. Tähän mennessä ei oo tarvinnu vaihtaa työpaikkaa mut nyt ollaan asian ytimessä työnkuvan mukaan :D
"Löyty" kahden metrin parru amerikan pähkinäpuuta moditelinettä ja modeja varten :wheee: