Tuntuis nykyään jäävän paljon kaljaa yli yhden illan tarpeiksi ostetuista niin tissutellaan tässä nyt sitten tänäänkin. Varmaan toleranssi laskenut, koska ei tule yhtä usein pämpättyä kuin ennen ja painokin laskenut jokusen kilon.
Printable View
Tuntuis nykyään jäävän paljon kaljaa yli yhden illan tarpeiksi ostetuista niin tissutellaan tässä nyt sitten tänäänkin. Varmaan toleranssi laskenut, koska ei tule yhtä usein pämpättyä kuin ennen ja painokin laskenut jokusen kilon.
Tää lähtee nyt vetää unta kaaliin, ei muuta ku jatkoja!
Nati nati!
Mulla jatkuu netflixin tuijottelu. Cheers sopii kivasti tähän kaljateemaan.
Olipas poikkeuksellisen hauska ilta näin vaihteeksi. Harvoin tulee otettua kuppia näin hyvässä seurassa :)
Hehee, pitkästä aikaa voi sanoa juopottelevansa. Pullo punkkua takana, samalla Spotifystä tullut soitettua puolet Danzigin tuotannosta. Kovaa. Höyryinä Jalmaria ja nyt myös lasissa Jalmaria eli * Jallua teekkariperinteen velvoittamana. Toimii. :D
Noniin 5 päivää oli kateissa, sitte kun kaikki muut paikat oli etsitty, löyty yllättäen pyykkikorista...
Kodinhoitohuoneen tason alla kaappi jossa ulosliukuvia koreja 2 kpl, sinne oli sujahtanu, äänettömästi ehkä pudonnut...
Tosin mä lataan tyhjiä tölkkejä siihen yläpuolelle kunnes roudaan ne sitte sinne tallin puolelle uutta hakiessa...
Jaahah, aika taitaa olla siirtyä ammatilliseen dokumentaatioon. ;) Toi tunnari puhuttelee jostain syystä todella syvältä... fraseologia tosin on hieman pielessä "tower buzz" kohtauksessa (ja vähän muuallakin...), mutta en anna sen häiritä.:D
http://youtu.be/tOLgGA-Yqc8
Pakko kai sitä tännekin ilmottautua.
Noo ite ollut tässä viikon kipeänä ja nyt kun on olonsa puolesta kunnossa niin narautin pullon auki ja aikomuksena on nauttia elämästä. Onneks on 4 päivän viikonloppu edessä. :)
Lisätääns vielä että toivottavasti ei oo 4 päivän putki edessä. :lol:
Jipii, voimia...
Täällä taas. On se kiva ku 68% ei maistu alko lainkaan vaan pelkästään anis/salmiakki
Hep, mä alan olla kännissä!
Viimeksi juonu joskus joulukuun 20. tms. Eilen tuli vedettyä koko rahalla ja tänään vielä menee 20 kaljaa. Jumalauta on hauskaa olla kännissä